Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mies ei ole koskaan lapsenne kanssa vapaaehtoisesti?

Vierailija
17.11.2019 |

Mieheni halusi ehdottomasti perheen ja lapsen, itse asiassa useamman lapsen, mutta meillä on vain yksi, koska minä en halua tähän tilanteeseen enempää lapsia vaikka mies niitä välillä ehdottelee. Mies ei ole kuitenkaan koskaan vapaaehtoisesti lapsemme kanssa. Lapsi täytti juuri kaksi vuotta, ja koko aikana mies ei ole kertaakaan ollut vapaaehtoisesti lapsen kanssa. On kyllä kun minä pakotan. Mutta vain silloin. Ei edes töiden jälkeen oma-aloitteisesti ole viittä minuuttia kaksin lapsen kanssa. Nyt kokeilin, että en enää pakota enkä pyydä vaan odotan, että oma-aloitteisesti olisi. Siitä seurasi, että ei ole kuukauteen nyt ollut kertaakaan hetkeäkään kaksin lapsen kanssa, ei edes niin, että minä olisin ollut kotona tekemässä muita kotitöitä tms. Mistä tämä voi johtua? Olen kysynyt mieheltä monta kertaa ja saan aina vastaukseksi jonkun tekosyyn että väsyttää, on kiire, on muuta mietittävää jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies halusi lapsen? Saati sitten lisää? Tuon ikäisen kanssahan voisi tehdä jo vaikka mitä. En samaistu lainkaan, vaikka oma lapsi on vasta vauva.

Vierailija
2/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies halusi lapsen? Saati sitten lisää? Tuon ikäisen kanssahan voisi tehdä jo vaikka mitä. En samaistu lainkaan, vaikka oma lapsi on vasta vauva.

Sitä olen itsekin paljon ihmetellyt. Vastausta asiaan mieheltä ei saa muuta kuin että hänelle perhe on tärkeä asia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulta on mennyt maku koko tästä avioliitosta ja perheestä tämän asian vuoksi. Ei tee mieli olla miehen kanssa enää edes yhdessä. Ap

Vierailija
4/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toteuttaa kulttuurista elämänkaaren käsikirjoitusta, jossa lisääntyminen nyt vaan kuuluu asiaan. Ei hän koskaan ole aidosti lasta halunnut, mutta kun sellainen kuuluu asiaan, niin sellainen pitää tehdä. Mieluummin useampi jotta on varmasti Oikeanlainen Aikuinen Kansalainen.

Nämä on just niitä ihmisiä jotka ihan raivostuvat vapaaehtoisesti lapsettomille, koska sitä Elämän Käsikirjoitusta nyt vaan kuuluu noudattaa ja jos joku ei noudata, hän tekee väärin.

Turha yrittää myöskään saada tuollaista ihmistä ymmärtämään oma toimintansa, koska jos hän kykenisi omaan ajatteluun ja arvioimaan motiivejaan, olisi hän tehnyt sen ajat sitten ja jättänyt lisääntymätta kun ei selvästi lasten seurasta nauti.

Vierailija
5/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies toteuttaa kulttuurista elämänkaaren käsikirjoitusta, jossa lisääntyminen nyt vaan kuuluu asiaan. Ei hän koskaan ole aidosti lasta halunnut, mutta kun sellainen kuuluu asiaan, niin sellainen pitää tehdä. Mieluummin useampi jotta on varmasti Oikeanlainen Aikuinen Kansalainen.

Nämä on just niitä ihmisiä jotka ihan raivostuvat vapaaehtoisesti lapsettomille, koska sitä Elämän Käsikirjoitusta nyt vaan kuuluu noudattaa ja jos joku ei noudata, hän tekee väärin.

Turha yrittää myöskään saada tuollaista ihmistä ymmärtämään oma toimintansa, koska jos hän kykenisi omaan ajatteluun ja arvioimaan motiivejaan, olisi hän tehnyt sen ajat sitten ja jättänyt lisääntymätta kun ei selvästi lasten seurasta nauti.

Olen raivoissani itselleni, että en tajunnut tätä ennen kuin aloimme yrittämään lasta. Todella luulin, että mies haluaa perheen sen lapsen itsensä takia. Ap

Vierailija
6/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ennen lapsen hankkimista nähnyt, miten mies toimii ja kommunikoi lasten kanssa?

Vierailija
7/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko ennen lapsen hankkimista nähnyt, miten mies toimii ja kommunikoi lasten kanssa?

Tietenkin. Oltiin monta vuotta yhdessä ennen kuin edes yritettiin raskautta ja raskaaksi tulossa kesti melko kauan. Jutteli ravintolassakin vieraille lapsille ja vilkutteli niille ym. Muutenkin teki paljon kotitöitä ja sellaista. Luulin, että on perhekeskeinen ihminen ja tavallaan onkin. Ap

Vierailija
8/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä toimi noin (paitsi ettei vilkuttele lapsille tai tee kotitöitä). Nyt aikuisena pyytelee käymään. Tuntuu vieraalta ihmiseltä.

Vierailija
9/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä toimi noin (paitsi ettei vilkuttele lapsille tai tee kotitöitä). Nyt aikuisena pyytelee käymään. Tuntuu vieraalta ihmiseltä.

Pelkään, että jos eroan niin mies ei ole eron jälkeen juuri ollenkaan lapsen kanssa ja isä jää lapselle aivan vieraaksi. Ap

Vierailija
10/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi