Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän hymiöt loppu viesteistä

Vierailija
17.11.2019 |

Pitääkö tulkita vihaiseksi vai masentuneeksi? Samaan aikaan viestit monotonisia ja kepeys puuttuu. En halua kuulustella ja kysellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoi aikuiseksi.

Vierailija
2/7 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähensin hymiöitä, kun ystävän kanssa alkoi käymään rasittavaksi, enkä halunnut antaa liian mukanaolevaa kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei jaksa koko ajan viestitellä tai vastailla.

Vierailija
4/7 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vähensin hymiöitä, kun ystävän kanssa alkoi käymään rasittavaksi, enkä halunnut antaa liian mukanaolevaa kuvaa.

Sama täällä. Alkoi tosissaan rasittaa jatkuva ihmissuhteiden vatvominen ja aina samojen virheiden toistaminen. Täysin erilaiset elämänarvot, joita en jaksanut enää hymistellä.

Vierailija
5/7 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ensin aloittaa viestittelyn? Onko hän työssä käyvä, oletko sinä?

Pommitatko "turhilla niitänäitähöpönlöpön" asioilla miten usein? Valitatko paljon?

Ystäväsi voi olla kiireinen/väsynyt töiden(tai koulun) takia tai on kyllästynyt/ärsyyntynyt sinuun jostain syystä 🤔 itseä ärsyttää hirveästi joka päiväiset "mitä kuuluu?" viestit ja jos keskustelu on pelkkää kaverin asioita ja ulinoita.

Jos ei ole tähellistä asiaa niin älä laita mitään hälle.

Vierailija
6/7 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hymiöt on ihan selkänahasta tulevia. Jos on virallinen tai tavallisen asiallinen olo, en niitä käytä. Sitten kun tuntee läheisyyttä, ystävyyttä tai vielä enemmän, niitä tulee vaan laitettua.

Vierailija
7/7 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sinä ylitulkitset. En minäkään jaksa laittaa hymiöitä joka kerta, eikä se tarkoita yhtään mitään. En ole vihainen enkä väsynyt toisen viesteihin.