Naiset: Nuolenta vai muna
Kommentit (13)
No muna tietenkin, ilman sitä ei saa tyydytystä, olenhan nainen niin haluan munan sisääni.
Vierailija kirjoitti:
No muna tietenkin, ilman sitä ei saa tyydytystä, olenhan nainen niin haluan munan sisääni.
Olet mies tai et ole tavannut oikeaa MIEStä
En suostuisi oikeasti olemaan suhteessa ilman kumpaakaan eli kyllä monipuolinen seksi (sis. molemminpuolisen säännöllisen suuseksin) on sitoutumisen edellytys, mutta jos eläisin jossain toisessa todellisuudessa jossa olisi jostain syystä pakko valita vain yhdyntä tai suuseksi, niin ottaisin yhdynnän.
Ei se silti sitä tarkoita, että olisin täysin tyytyväinen pelkkään siihen.
Mun vaimo kaipaa enemmän nuolenta. Johtuuko se riittävästä munan saannista... :)))
Jos vaan jompi kumpi niin riippuu päivästä ja fiiliksestä. Todellisuudessa saan aina molemmat ja se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo kaipaa enemmän nuolenta. Johtuuko se riittävästä munan saannista... :)))
Ja mun vaimo taas kaipaisi pelkkää munaa, jos se vain olisi mahdollista. Vartin nuolenta kuitenkin tarvitaan lämmittelyksi, jotta se muna miltään tuntuisi ja kosteus riittäisi. Minulle sopii hyvin, koska tykkään nuolla esileikiksi, pelkkä pano olisi onnettoman tylsää.
Kyllä molemmat, mutta kieli tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä molemmat, mutta kieli tuntuu paremmalta.
Noniin, nuolenta on ykkönen :) ja perään munaa...
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo valitsi nuolennan koska saa munaa jokatapauksessa
Silloin kun itseäni ei paneta, mutta miestäni panettaa, niin hän nuolee mua samalla kun vetää käteen. Usein tämä tilanne ja asetelma on niin kiihottava, että saan itse ennen kuin häneltä lentää lasti.
Mun muija ottaa aina molemmat