Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä laittautuminen hoitajilla ja lääkäreillä on ihan suotavaa :)

Vierailija
16.11.2019 |

Hoitajilla ja lääkäreillä lisää tosi paljon uskottavuutta kun on vähän laittautunut, siis vähän meikkiä laittanut ja hiuksia, ja siisti olemus. Tällä alalla tietysti myös hoikka/normaalipainoinen vartalo antaa aika paljon enemmän uskottavuutta kuin lihavuus.. ja tupakointi ei ole uskottavaa kyllä ollenkaan. Ja kyllä, olen alalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä! Onhan se vähän erikoista jo terveysalan ihminen on ylipainoinen ja tupakoi... Siis toki SAA olla sitähän kukaan ei kiellä, mutta kuinka uskottavaa se on..?

Vierailija
2/4 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse arvosta laittautuneita lääkäreitä. Haluan että he näyttävät siltä, että ovat omistautuneita lääketieteen uusimpien löydösten opiskeluun ja potilastyöhön.

Jos on aikaa meikkailla, ajattelen että heille työ on vain leipätyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslääkärien tietysti myös pitää vähän laittautua, meikata ja laittaa hiuksiaan. Lisää heidänkin uskottavuuttaan.

En ole alalla, vaan olen asiakas.

Vierailija
4/4 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällä alalla tietysti myös hoikka/normaalipainoinen vartalo antaa aika paljon enemmän uskottavuutta kuin lihavuus"

Minä uskon ammattitaitoon ja tutkittuun tietoon, en välitä viedä asioita kovin henkilökohtaiselle tasolle. Minulle on aivan sama millainen ihminen ne asiat sanoo. Ei tarvitse olla itse esimerkki, kunhan tieto on oikeaa. Emme ole täydellisiä. Ja saa käydä tupakalla myöskin, jos haluaa. Minun asiakastyytyväisyys ja kokemus uskottavuudesta lähtee ihan muista asioista, kuin jonkun tupakoinnista tai ylikiloista,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme