Olen keski-ikäinen, lihava, monisairas nainen
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut siinä suhteessa tuuria.
Niin.
Sama mulla. Ollaan vielä onnellisiakin. Ettäs kehdataankin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut kauan sama mies?
14 vuotta.
En osaa vastata kysymykseesi, mutta mukava kuulla sinun löytäneen itsellesi parisuhteen, jossa ilmeisesti on mukava olla. Ikävää, että olet saanut useita sairauksia, niitä ei toivoisi kenellekään. Toivottavasti niihin on hoitokeinoja, joilla niistä saadaan mahdollisimman oireettomia.
Olen 48v hoikka, terve nainen, lemppaan juuri aviomiestä ulos elämästäni. Otan ehkä joskus uuden vanhuusvuosien iloksi, mutta en vähään aikaan.
Miksi naisen pitäisi määritellä itsensä sen kautta "onko hänellä mies"? Parisuhde on vain yksi osa elämää eikä minusta määritä ihmistä itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48v hoikka, terve nainen, lemppaan juuri aviomiestä ulos elämästäni. Otan ehkä joskus uuden vanhuusvuosien iloksi, mutta en vähään aikaan.
Miksi naisen pitäisi määritellä itsensä sen kautta "onko hänellä mies"? Parisuhde on vain yksi osa elämää eikä minusta määritä ihmistä itsenään.
Älä ota miestä.pilaamaan vanhuusvuosiasi. Joudut omaishoitajaksi.
Olen 68 vuotias leski. Miehiä olisi tarjolla, mutta en,halua ketään vaivoikseni.
Kerrotko vähän sairauksistasi tai emme usko sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niistä? On skolioosia, toinen jalka toista lyhyempi, pcos, endometrioosi, pahat rytmihäiriöt, sjögrenin syndrooma, menierin tauti, psoriasis, keliakia ja oppimisvaikeudet.
No onneks olkoon. Oliko joku ihan syy miksi halusit sen tiedon täällä jakaa? Voi h*lvetti sentään.
14 vuodessa ehtii tapahtua monenlaista. Olet voinut olla 14 vuotta sitten 40 kg laihempi, periaatteessa terve ja nuorempi tietenkin. Ja mies voi olla tietenkin ihan mikä vain sokea pelle.
Voi olla kuitenkin, että yksikään nainen ei sinun kanssasi paikka vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niistä? On skolioosia, toinen jalka toista lyhyempi, pcos, endometrioosi, pahat rytmihäiriöt, sjögrenin syndrooma, menierin tauti, psoriasis, keliakia ja oppimisvaikeudet.
Että sillä lailla!?!
Miksi ei olisi miestä. Onhan sinussa paljon muutakin. Luonne jne.
Vierailija kirjoitti:
14 vuodessa ehtii tapahtua monenlaista. Olet voinut olla 14 vuotta sitten 40 kg laihempi, periaatteessa terve ja nuorempi tietenkin. Ja mies voi olla tietenkin ihan mikä vain sokea pelle.
Voi olla kuitenkin, että yksikään nainen ei sinun kanssasi paikka vaihtaisi.
Samat sairaudet oli silloinkin ja olin yhtä lihava kuin nyt
Monet miehet tykkäävät lihavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tietysti mutta lisänä on nämä sairaudet
Varmasti sinussa on paljon muutakin kuin sairautesi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko muita vitsejä?
Sulla on ollut siinä suhteessa tuuria.