Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2,40 e per viesti sopiva palkka tänne kirjoittelusta?

Vierailija
16.11.2019 |

Saako joku enemmän? En viitsi ihan ilmaiseksikaan töitä tehdä. Kyse on ns. mielipitekirjoituksista tälle palstalle ja Suomi24:lle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan 11,90 euroa per viesti +alv.

Vierailija
2/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan passeli sulle mutta mun jutut on paljon parempia niin niistä kuuluu maksaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vjiisikjymmentä rubla per vjiesti on hjuva palka

Vierailija
4/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok on.

Vierailija
5/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksetaan 25 senttiä viestiltä. Olen demla.

Vierailija
6/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Maksetaanko joillekin näistä? Meillä kokoomuksen puoluetoimistolla sanottiin, että ilmainen duuni on huippusaavutus ja avaa ovia tulevaisuudessa. Onko meitä huijatti?

Vierailija
7/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko tänne kirjoittelusta vain 2,4 euroa viestiltä? Kuulemma jotkut tienaa yli pari tonnia kuussa

Vierailija
8/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina ei saada rahapalka, mina saada uksi näkileipa paketi viikossa, jos kirjoittaan 5 viestintaa paiva kohden. Jos kirjoita kymenen viesinta päivä kohdin, mina saa lisaksi litran ruokahävikimaitoa viikkossa. Mine ei jaksa kirjoota enempä, palka olla oiken riittoisa.

Vierailija
9/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä olekkaan sitten mikään ihme, että palsta on täynnä huonosti kirjoitettuja tai erittäin lyhyitä viestejä sillä sun pitää tehä paljon urakkaa että pääset leivälle toisin kuin kolleegas joka voi myös keskittyä laatuun. Kummankohan pomo on tyytyväisempi työnjälkeen..

Vierailija
10/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin vain kuulemaan junassa kun viereisessä penkissä puhuttiin aiheesta. Tuo 2,4 euroa viestiltä on ihan oikea paikka. Kyseessä oli tosiaankin maksettu poliittinen somekirjoittelu.

Niin ne ajat muuttuvat. Ennen sai opiskelijat myydä puhelimessa lehtiä tai vitamiineja. Nyt saa kirjoittaa ja ottaa niistä print screenit.

Vierailija
11/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ei ole kummoinen, mutta luontaisedut ovat kohtuulliset. Sain 10 vuoden kirjoittelusta Munsalan kansallispuvun, hemmotteluloman Porvoon kylpylään kyykkyvatkaamaan ja sillä aikaa kotini siivottiin perusteellisesti norpilla ja emättimillä.

Kaikkea pientä kivaa testattava saan useinkin yhteistyönä: tamponikoruja, käsikakkanauhoja, laminoitu BMI-taulukko, Kånken-reppu ja lahjakortti häämakaronilaatikko-tastingiin.

Vierailija
12/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin vain kuulemaan junassa kun viereisessä penkissä puhuttiin aiheesta. Tuo 2,4 euroa viestiltä on ihan oikea paikka. Kyseessä oli tosiaankin maksettu poliittinen somekirjoittelu.

Niin ne ajat muuttuvat. Ennen sai opiskelijat myydä puhelimessa lehtiä tai vitamiineja. Nyt saa kirjoittaa ja ottaa niistä print screenit.

Kenen toimesta?

Vierailija
13/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on demla?

Vierailija
14/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on demla?

Demla ei ole se järjestö joka maksaa palkan. Vaan se joka on poliittisessa kartassa demlaa vastapäätä. Sitä kirjoittaja tarkoittaa?

Vierailija
15/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on demla?

http://demla.fi/

"Oikeutta sydämellä. Demla ry on sitoutumaton oikeuspoliittinen yhdistys, jonka tavoitteena on mm. edistää perus- ja ihmisoikeuksien toteutumista."

eri

Vierailija
16/16 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on demla?

Oikeuspoliittinen yhdistys - Rättpolitiska föreningen - Demla ry on vuonna 1954 perustettu puolueisiin sitoutumaton aatteellinen yhdistys, jonka tavoitteena on suomalaiseen oikeus- ja yhteiskuntapolitiikkaan vaikuttaminen.

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää perus- ja ihmisoikeuksien toteutumista, toimia oikeusturva-, tasa-arvo- ja ympäristökysymyksiä sekä sosiaalista oikeudenmukaisuutta puolustavien lakimiesten yhdyssiteenä ja pitää yhteyksiä eri kansalaisjärjestöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi