Miksei Prismoissa olen enää suuria naistenvaatteita?
Olen jo kolmesta Prismasta etsinyt. Ei ole ollut. Ennen niillä oli arlene-mallsto.
Etsin housuja kokoa 52. Mistä löytäisin?
Katsoin viimeksi Itäharjun Prismasta Turusta. Siellä lukee ylhäällä kyltissä, että isot koot, muttei niitä vaan ollut.
Myllyn Prismassa oli jotain vedenpitäviä ulkoiluhousuja. Tarvitsisin tavalliset housut. (ostin ne ulkoiluhousut kuitenkin varalle, jos joskus sellaisia tarvi, kun semmoisia ei oo koskaan missään vastaan tullut suuressa koossa.)
Kommentit (28)
Suomalaiset naiset on pääsääntöisesti kokoa XS tai S. Kyllähän sen huomaa kun vastetelineitä kaupoissa koluaa, niitä on eniten tarjolla. Aivan turha pitää XL jaXXL kokoja kun ei niitä kukaan tarvitse, jos tarvitsisi niin kyllähän hyvä sisäänostaja niitä tilaisi.
Tilaa ellokselta tai cellbesiltä. Tai etsi Laurie -housut, mahtavat. Prisman kokojen rajoittuminen ei mua enää haittaa, painoa tippunut tälle vuodelle 50kg, siirryin raketilla xxl:stä m- ja s-kokoihin. Se on mahdollista muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Koska lihavuus on yksi merkittävimmistä terbeysriskeistä!!!
Miten se liittyy asiaan? Alastomana kulkeminenko on ratkaisu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska lihavuus on yksi merkittävimmistä terbeysriskeistä!!!
Parempi siis pysyä vain kotona. Ei töihin ei minnekään.
Ei vaan nimenomaan.. ylös ulos ja lenkille ja kunnollista ruokaa riittävän paljon ❤️
Miksi luulet ettei lihavat käy lenkillä? Ei liikunta laihduta. Terveellinen syöminen vain.
Vierailija kirjoitti:
Kupittaan Citymarketissa oli ainakin syksyllä. Puutorin kojuilla isoja housuja, oloasuja ym.
Kiitos vinkistä. Täytyy mennä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ostaisit miesten vaatteita ja jostain yksivärisistä perusneuleista ja farkuista ei näe päällepäin, onko ne miesten vai naisten vaatteita? Käy molemmille.
Neuleita j muita paitoja ostankin miesten puolelta. Mutta vartaloni on liian naistyyppinen miesten housuille.
Eli peffalle ei ole tilaa. Pepun vako jää takaa näkyviin.
Ne suuret vaatteet on nykyään lidleissä. Olen ostanut monet puserot ja housut sieltä.
Entä jos ostaisit miesten vaatteita ja jostain yksivärisistä perusneuleista ja farkuista ei näe päällepäin, onko ne miesten vai naisten vaatteita? Käy molemmille.