Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut koulukiusaaja. Haluatteko kysyä jotain?

Vierailija
16.11.2019 |

En siis Porvoossa, vaan Helsingissä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kiusasit?

Sanan säillällä ja saamalla kaikki tyyppiä vastaan. En ole käyttänyt mitään fyysistä "asetta". Eli en koskaan ole koskenut tavaroihin tms. Saati henkilöön, 

Pitäisikö uskoa, että tällä kirjoitusasulla olet kustannustoimittaja?

Vierailija
22/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella häiritsit toisen ihmisen koulunkäyntiä?

Oman käden oikeudella 

Mutta ei missään laissa ole määritelylty koulukiusaamista rikokseksi. Ihan tavallisella lainsäädännöllä mennään eli pahoinpitely on pahoinpiteily jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tyhmyytesi johtuu?

Itse asiassa kiusaajatytöt ovat tutkimusten mukaan älykkäitä ja nimenomaan sosiaalisesti älykkäitä. Kuulun tähän porukkaan. 

Ei pidä paikkaansa. Tutkimusten mukaan keskivertoa älykkäämmät joutuvat kiusaamisen kohteiksi. Manipulaatiokyky ja älykkyys eivät ole sama asia. Sosiaalisesti kaikkein älykkäin pyrkii siihen, että kaikilla on hyvä olla. Jos jotain olet niin luonteeltasi epämiellyttävä. Minua et olisi onnistunut manipuloimaan uhriasi vastaan.

Vierailija
24/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kiusasit?

Sanan säillällä ja saamalla kaikki tyyppiä vastaan. En ole käyttänyt mitään fyysistä "asetta". Eli en koskaan ole koskenut tavaroihin tms. Saati henkilöön, 

Eli yhden pisteen jälkeen tuli versaali, koska kirjoitin puhelimella. Vai mitä tarkoitat?

Usko tai ole uskomatta, ihan sama. Kyse ei ollut ammatistani (joku kysyi ja vastasin) vaan kiussamisesta. 

Vierailija
25/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatiaahan tuo asenne viestii.

Vierailija
26/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tyhmyytesi johtuu?

Itse asiassa kiusaajatytöt ovat tutkimusten mukaan älykkäitä ja nimenomaan sosiaalisesti älykkäitä. Kuulun tähän porukkaan. 

Ei pidä paikkaansa. Tutkimusten mukaan keskivertoa älykkäämmät joutuvat kiusaamisen kohteiksi. Manipulaatiokyky ja älykkyys eivät ole sama asia. Sosiaalisesti kaikkein älykkäin pyrkii siihen, että kaikilla on hyvä olla. Jos jotain olet niin luonteeltasi epämiellyttävä. Minua et olisi onnistunut manipuloimaan uhriasi vastaan.

Miksei sekä kiusatut ja kiusaajat voisi olla keskimääräistä älykkämpiä? Lienet sen verran älykäs, että ymmärrät tämän. 

On pajon tutkimusta, että kiusaajat ovat keskivertoa älykkäämpiä tyttöjen populaatiossa. Googlaa!

Vierailija
27/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tyhmyytesi johtuu?

Minun kiusaaja päätyi äidiksi 16-vuotiaana. Hädin tuskin kerkesi peruskoulua loppuun käydä.

Viisasta vai ei ihmettelen.

Vierailija
28/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vastaajat: koulukiusaaja ei voi pilata elämäänne, koska ette ole koko elämäänne koulussa. Olin koulukiusattu yli 10 vuotta, silti tässä päivässä heillä ei ole mitään sanomista. Kaikesta juuri nyt voin vastuuttaa vain omaa itseäni.

Vierailija
29/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en enää muista kuka oot :D

Vierailija
30/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntui tuoda lapsi hoitoon, kun mä olin vastassa? Huvitti joka kerta sun vaivautunut ilme :D

Vierailija
31/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kiusasit?

Veit sanat suustani. Ajattelin aivan samaa. Ap kirjoittaa kuin alakoululainen, laiskaa ja naivia tekstiä.

Vierailija
32/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi????

Vierailija
33/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tyhmyytesi johtuu?

Miksei sekä kiusatut ja kiusaajat voisi olla keskimääräistä älykkämpiä? Lienet sen verran älykäs, että ymmärrät tämän. 

On pajon tutkimusta, että kiusaajat ovat keskivertoa älykkäämpiä tyttöjen populaatiossa. Googlaa!

Pikkuälykäs ehkä kiusaa, ei oikeasti älykäs. Viisas ei ensinkään.

Vierailija
34/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä opettajan toiminta olisi saanut sinut lopettamaan kiusaamisen? Yrittivätkö he edes? Näkivätkö he?Tv Ope

Vierailija
35/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyötiinkö sinua kotona tai jyystikö isäsi sinua ja sen vuoksi kostit pahaa oloasi narsistisesti muihin?

Vierailija
36/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kiusasit?

Veit sanat suustani. Ajattelin aivan samaa. Ap kirjoittaa kuin alakoululainen, laiskaa ja naivia tekstiä.

Se on naiivi, idiootti. 

Ekaluokkalaisenikin tietää... 

Vierailija
37/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kant kirjoitti:

Lyötiinkö sinua kotona tai jyystikö isäsi sinua ja sen vuoksi kostit pahaa oloasi narsistisesti muihin?

Ei, isä oli ihan kiva. 

Mutta äiti tosi tunnekylmä. Sitä perua kai. Haukkui aina naapurit jne. 

Vierailija
38/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanot lapsellesi, kun häntä kiusataan? Karman laki.

Vierailija
39/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kiusasit?

Se on naiivi, idiootti. 

Ekaluokkalaisenikin tietää... 

Niin on, huolimattomuus kun kirjoitin. Totta kai se on naiivi.

Vierailija
40/53 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla kavereita tai onko yleisesti ottaen kiusaajilla paljon kavereita?

Sen verran nyt kysymyksiä, että pahoittelen vastaamattomuuttani kaikkiin. Tässä kuitenkin yksi. 

Oli kavereita, ihan aitojakin. Osa oli kyllä selkeästi hännystelijöitä ja turvasivat selustansa olemalla kanssani. Niitä vähän karsinkin aina piiristä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi