Onko tosiaan niin että komea sinkkumies ei voi mennä yöelämään ilman että kuvitellaan hänen hakevan sieltä jotain panoa?
Onko noin?
Kommentit (20)
Itsellä on ainaki käyny sillä tavalla, että kiinnostuksen kohteet ovat todenneet ja osoittaneet käytöksellään ettei tuo k9mistus mitään panoa tarvitse.😜🤪😜🤪😜
Ei nuorenmiehen budjetti sitä edes kestä. Vtuttaa vaan kun mitään jää viivanalle.
Jospa onkin hopeinenkettu eikä nuorimies ja säästänyt koko ikänsä...
😁😁😁
Naisena tuntuu kyllä myös siltä että jos olen yksin baarissa etenkin loppuyöstä, että muut ajattelevat minun olevan epätoivoisesti seuraa etsimässä, vaikka viihdyn joskus muuten vaan pidempään ja viihdytän itseäni humalaisten toilailuja katsellen.
Joskus käy flaksi, joskus ei, se on elämää.
Eikä pelkästään mies vaan nainen myös.
Tai että aloittaa uuden harrastuksen VAIN siksi että löytää sieltä naisen/miehen.
Kuvottavaa. Koska on sinkku niin kaiken elämän on pyörittävä vain uuden suhteen metsästyksessä, muiden mielestä.
Jos juttelet uuden ihmisen kanssa niin heti olet pokaamassa. Juu en ole! Sitä kun yrittää toitottaa niin "seli seli vaan sulle"
Onko mahdoton ajatus pariutuneille ettei se suhde tai pano ole maailman napa?!
Enpä ole tähän päivään mennessä sitä ihmettä nähnyt että baarissa miehelle kelpaisi naisseura tai seksi. Ryyppäämässä ne kaikki on, ja viettämässä miesten kanssa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai että aloittaa uuden harrastuksen VAIN siksi että löytää sieltä naisen/miehen.Kuvottavaa. Koska on sinkku niin kaiken elämän on pyörittävä vain uuden suhteen metsästyksessä, muiden mielestä.
Jos juttelet uuden ihmisen kanssa niin heti olet pokaamassa. Juu en ole! Sitä kun yrittää toitottaa niin "seli seli vaan sulle"
Juuri näin! -Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai että aloittaa uuden harrastuksen VAIN siksi että löytää sieltä naisen/miehen.Kuvottavaa. Koska on sinkku niin kaiken elämän on pyörittävä vain uuden suhteen metsästyksessä, muiden mielestä.
Tähän liittyy ajatus siitä, että sinkkuus olisi vastenmielinen välivaihe, josta pyritään eroon. Monelle se on kuitenkin miellyttävä tapa elää, joko itse valittu tai hyväksytty ja hyväksi havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Naisena tuntuu kyllä myös siltä että jos olen yksin baarissa etenkin loppuyöstä, että muut ajattelevat minun olevan epätoivoisesti seuraa etsimässä, vaikka viihdyn joskus muuten vaan pidempään ja viihdytän itseäni humalaisten toilailuja katsellen.
Joskus käy flaksi, joskus ei, se on elämää.
Itsekkin noin huijasin itseäni joskus mutta ei siellä todellisuudessa käy kuin ressukat ja epätoivoiset.
Juoksetko siis yöelämässä julistamssa kaikille että olet sinkku? Ei sitten mikään ihme jos moni noin ajattelee.
Juhli sormus nimettömässä nii saat ainaki selville ketkä muijat on moraalittomia lorttoja.
Ei nyt välttämättä kuvitella että tietty mies on kovasti etsimässä seuraa, mutta moni nainen kun on niin komealle voi tulla paljon seuraksi heittäytyjiä.
Onko oikeasti noin, että joku kuvittelee, että toiset vieraat ihmiset pohtii sun tekemisiä ja suunnitelmia?
Eihän tämän tarvi olla edes yöelämää. Meille töihin tuli kivan näköinen uusi työntekijä. Puhelias ja huumorintajuisen oloinen nainen. No, tottakai hyviin tapoihin kuuluu esittäytyä ja toivottaa tervetulleeksi työpaikalle. Siitäpä sitten jo pari juoruaja muijaa sai päähänsä että nyt meikäläinen yrittää iskeä tämän naisen. Voi perhana tätä touhua. Itse en ole ollut sillä mielellä ja muutenkaan työpaikan sisäiset sutinat eivät mielesätäni ole kovin fiksuja tempauksia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämän tarvi olla edes yöelämää. Meille töihin tuli kivan näköinen uusi työntekijä. Puhelias ja huumorintajuisen oloinen nainen. No, tottakai hyviin tapoihin kuuluu esittäytyä ja toivottaa tervetulleeksi työpaikalle. Siitäpä sitten jo pari juoruaja muijaa sai päähänsä että nyt meikäläinen yrittää iskeä tämän naisen. Voi perhana tätä touhua. Itse en ole ollut sillä mielellä ja muutenkaan työpaikan sisäiset sutinat eivät mielesätäni ole kovin fiksuja tempauksia.
Näin juuri. Itsekkin olen juuri vaihtanut työpaikkaa ja oli järkytys huomata kuinka alettiin naittamaan vapaille miehille.
Oikeasti, elämäni pyörii oikein hyvin näin. Ja varsinkaan nyt töistä. Ei tulisi mieleenkään.
Missä asut?
😁😁😁