Hirveet ilmavaivat parista Läkerol-pastillista.
Maha oli illalla aivan pinkeenä ja tuli pitkiä pieruja. Hiiteen tollaset pastillit.
Kommentit (5)
Niistä tosiaan tulee mahtavat ilmavaivat. Söin joskus koko askillisen ja meinasin räjähtää.
Mynthonissa sama juttu, aivan järjettömät vatsavaivat. Kyllähän varoittavat niistä kaikissa purukumeissa jne. mut ainakaan minun aineenvaihdunnalla ei mitään vaikutusta, paitsi tuolla Mynthonilla
Vierailija kirjoitti:
Mynthonissa sama juttu, aivan järjettömät vatsavaivat. Kyllähän varoittavat niistä kaikissa purukumeissa jne. mut ainakaan minun aineenvaihdunnalla ei mitään vaikutusta, paitsi tuolla Mynthonilla
Se perus-Mynthon ja sitruunaversio sisältävät sokeria, kaikissa muissa on pierettäviä makeutusaineita.
Mulla ei tule ilmaa mutta maha menee ihan kuralle kaikista tekomakeuttajakarkeista. Noita pastilleja ei tule ikävä mutta se harmittaa, että ksylitolipurkkaa en pysty enää käyttämään.
Olin kerran viikonlopun ryyppäämässä. Maanantaina töihin mennessä heitin pari Läkerolia lärviin ettei henki haise. Ei mennyt kuin ehkä puoli tuntia, niin jo täytyi käydä soittamassa Norjaan sillä isolla valkoisella puhelimella. Eli kyllä niissä pastilleissa tosiaan jotain vikaa on.