Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveet ilmavaivat parista Läkerol-pastillista.

Vierailija
16.11.2019 |

Maha oli illalla aivan pinkeenä ja tuli pitkiä pieruja. Hiiteen tollaset pastillit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran viikonlopun ryyppäämässä. Maanantaina töihin mennessä heitin pari Läkerolia lärviin ettei henki haise. Ei mennyt kuin ehkä puoli tuntia, niin jo täytyi käydä soittamassa Norjaan sillä isolla valkoisella puhelimella. Eli kyllä niissä pastilleissa tosiaan jotain vikaa on.

Vierailija
2/5 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tosiaan tulee mahtavat ilmavaivat. Söin joskus koko askillisen ja meinasin räjähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mynthonissa sama juttu, aivan järjettömät vatsavaivat. Kyllähän varoittavat niistä kaikissa purukumeissa jne. mut ainakaan minun aineenvaihdunnalla ei mitään vaikutusta, paitsi tuolla Mynthonilla

Vierailija
4/5 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mynthonissa sama juttu, aivan järjettömät vatsavaivat. Kyllähän varoittavat niistä kaikissa purukumeissa jne. mut ainakaan minun aineenvaihdunnalla ei mitään vaikutusta, paitsi tuolla Mynthonilla

Se perus-Mynthon ja sitruunaversio sisältävät sokeria, kaikissa muissa on pierettäviä makeutusaineita.

Vierailija
5/5 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule ilmaa mutta maha menee ihan kuralle kaikista tekomakeuttajakarkeista. Noita pastilleja ei tule ikävä mutta se harmittaa, että ksylitolipurkkaa en pysty enää käyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi