Hoitaja kommentoi hemoglobiini arvoani ja sanoi, että juo enemmån vettä
Mutta kun minä juon noin 1.5-2l päivässä, käyn varmaan tunnin välein pissillä ja pissi on vaaleeta.
Eikö se jo riitä?
Arvo oli 167
Kommentit (26)
No tuohan jo paljastaa sen ettet juo.
Vierailija kirjoitti:
Täh.
Pissi on aina vaalean keltaista, ja pissittää tosi usein, joten miten niin en juo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh.
Pissi on aina vaalean keltaista, ja pissittää tosi usein, joten miten niin en juo?
Ja vaikken joisi aamupäivällä mitään niin ravaan siellä vessassa koko ajan. Ainiin.. Sokeriarvo oli 5.5 eli ei diabeteskaan ole syynä.
En oikeesti ymmärrä miten voi juosta pissillä koko ajan ilman että itse kurkusta mitään lasken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh.
Ja vaikken joisi aamupäivällä mitään niin ravaan siellä vessassa koko ajan. Ainiin.. Sokeriarvo oli 5.5 eli ei diabeteskaan ole syynä.
En oikeesti ymmärrä miten voi juosta pissillä koko ajan ilman että itse kurkusta mitään lasken.
Ja googlessa sanotaan vain että kouluta rakkoasi, minä kuule koulutan ja menen vasta kun kusen housuun, silti.
En syö, enkä tällä hetkellä siis yhtään mitään lääkkeitä, koska tutkitaan miksi on maksa arvot koholla.