Yksityinen oikis Hesassa?
Mitä ajatuksia teille herää tämän artikkelin luettuanne?
Minä jäin mm. miettimään, miten 6 vuotta sitten toisensa ensi kertaa tavanneet ihmiset ovat vierailleet miehen vanhempien luona Kapkaupungissa jo 10 v ajan.
On minulla muitakin mietteitä, mutta kiinnostaisi kuulla, mitä teillä muilla.
Kommentit (14)
En jaksanut lukea juttua. Silmäilin sen nopeasti.
En ymmärrä otsikkosi. Miten niin suomalainen oikis
Eiku *yksityinen oikis. Miten niin
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea juttua. Silmäilin sen nopeasti.
En ymmärrä otsikkosi. Miten niin suomalainen oikis
Haha, ja viitsit silti "kommentoida".
Yksityinen oikis.
Sisälukutaito, kiitos.
Ei tuollaista koulua tietääkseni ole, ainakaan että saisi ON/OTM:n. Artikkeli on kaksi vuotta vanha.
Artikkelissa luki, että se nainen opiskelee eka vuotta Helsingissä yksityisessä oikeustieteellisessä...
Vierailija kirjoitti:
Artikkelissa luki, että se nainen opiskelee eka vuotta Helsingissä yksityisessä oikeustieteellisessä...
Ja tämä koulu olisi..?
En minä tiedä, mikä se koulu olisi. Totesin vaan, että artikkelissa niin sanottiin.
Ei ap.
Tietäiskö joku tästä tarkemmin?
Jos k.o. "oikeustieteellinen" koulu on jo lopettanut, ei Shalome ehtinyt varmaan valmistua sieltä. Tai mistä minä tiedän, voihan koulu olla max kaksivuotinen.
Onko tuo havaijilainen pikaruokapaikka Hey Poke vielä olemassa Korkeavuorenkadulla, tai muualla?
Varmaan tarkoitettiin Tallinan oikista
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoitettiin Tallinan oikista
Tuskin, ellei tahallisesti haluttu johtaa harhaan. Siinä olisi kyllä aika tekeminen, että perheenäiti sukkuloi Tallinnassa, hoitaa lapset ja koiran ja vielä häärää ravintolan tiskin takana. Sekä viihdyttää yrittäjähenkistä snobia lääkärimiestään. 😁
Tallinnan yksityisellä yliopistolla taitaa olla sivupiste Hki:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Tietäiskö joku tästä tarkemmin?
Jos k.o. "oikeustieteellinen" koulu on jo lopettanut, ei Shalome ehtinyt varmaan valmistua sieltä. Tai mistä minä tiedän, voihan koulu olla max kaksivuotinen.
Onko tuo havaijilainen pikaruokapaikka Hey Poke vielä olemassa Korkeavuorenkadulla, tai muualla?
Ainaki Kalliossa on Hey Poke. Taitaa olla 1 tai 2 muutaki paikkaa.
Hei Portsari! :o Ei tekisi mieli syödä. :(
Ja linkki: https://www.gloria.fi/artikkeli/ihmiset/laakari-ja-lakiopiskelija-perus…