Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En maksa asumisesta

Vierailija
15.11.2019 |

Käykö kateeksi jos joku asuu ilmatteeksi kuten minä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kodin hoito töitä ja hoidan puutarhan. Tai ei tarvitsisi tehdä yhtään mitään mutta teen vapaaehtoisesti. Mieheni maksaa ihan kaiken eikä hirvitä pyytää niin kauan kun sillä on varaa. Hänellä on varaa ylläpitää minua ja harrastustani. 

Vierailija
2/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en maksa. Asun mun mutsin ja faijan luona. Ja mäkin harrastan, mut en varmaan samaa, ku sä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain niin ison perinnön ettei tarvitse muuta kuin harrastaa matkustelua ja urheilua.

Vierailija
4/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams

Vierailija
5/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on velatonta varallisuutta 2 isoa asuntoa ja auto, eikä tarvitse tehdä mitään ellei huvita.

Eli paremminhan minulla asiat on kuin teillä, joiden pitää olla mielin kielin asunnon omistajien kanssa.

Vierailija
6/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku saa maksaa hairinnasta.

Vierailija
7/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on jotenkin irvokasta että stadin keskustassa on taloyhtiöitä joissa asuminen on ilmaista. Juuri niissähän asuu porukkaa jolla luulisi olevan varaa maksaakin asumisesta.

Vierailija
8/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ naikkosen itkut siihen paalle.

Vierailija
9/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku saa maksaa hairinnasta.

Vierailija
10/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Itselläni on talous kunnossa, vaikka asumisen ja kaiken muun maksankin. Ei toisten asumiskuviot ja maksut ole minulta pois.

Vierailija
11/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi, mutta kiinnostaa kyllä kenen luona asut ilmaiseksi :) Kiva noin.

Vierailija
12/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat kuitenkin nahkavisalla.

Vierailija
13/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun hyvän lisäksi mulle tulee säännöllisesti joka kuukausi pari tonnia rahaa tilille ja sen eteen ei tarvii tehdä enää yhtään mitään ilmastopäästöjä lukuunottamatta!

Vierailija
14/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäis olla lompakko loinen joka ei pärjää itse.

Vierailija
15/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ennakkoperintöä tipottain enkä maksa mitään asumisesta ja vittu minua kadehditaan. 

Vierailija
16/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken muun hyvän lisäksi mulle tulee säännöllisesti joka kuukausi pari tonnia rahaa tilille ja sen eteen ei tarvii tehdä enää yhtään mitään ilmastopäästöjä lukuunottamatta!

Jaaha, joku hölmö koettaa nyt feikata tekeytyen toiseksi ihmiseksi. Ei mennyt läpi.

Vierailija
17/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettäis olla lompakko loinen joka ei pärjää itse.

Mitenkä se hävettää jos ei rahaa kukaan pyydä. 

Vierailija
18/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin taloyhtiöitä, joissa on esim. liikehuoneistoja vuokralla, niin että yhtiövastike on pyöreät nolla. Niinkin varakkaita on, että osakkaille maksetaan osinkoja. Eli jos asuntovelka on maksettu, ei varsinainen asuminen maksa mitään.

Vierailija
19/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö usko että rikkaat saavat kuukausittain ilmaiseksi asua ja vielä elämiseen rahaa. 

Vierailija
20/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nahkavisa olisi ihan samassa käytössä vaikka maksaisin asumisesta. Minulla on ihan win-win tilanne kun kaikki on ilmaista, rakastan miestäni ja hyvää seksiä. Olemme siis olleet yhdessä myös köyhiä ja seksiä oli silloinkin kun maksoin kaikesta puolet tai enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi