Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne tulee viikonlopuksi kaveri, jonka

Vierailija
15.11.2019 |

kanssa tämä aika mitä ollaan tunnettu, on ollut yhtä henkistä vuoristorataa. Jotenkin sitä ei vain osaa sanoa toiselle, niin, että homma oli tässä. Ja kun toinen kaikesta rähjäämisestään huolimatta, tuntuu haluavan olla kanssani. Niin sitten miettii, että voihan sitä taas yrittää.

Vaikka tietyllä tapaa, niin monesti toinen on minulle tosi pahasti sanonut. Ei jotenkin saa tunteita esille tuota ihmistä kohtaa. Pitäisi kuitenkin olla hälle ystävällinen ja hyvän-tuulinen.

Ja olen sanonut hälle miltä minusta tuntuu hänen sanomisensa, hän kääntää oitis asian itseensä, mitä minä olen sanonut hänelle?

Hälle on yksi pitempi suhde takana. Kyllä sitä olen miettinyt kuinka joku on häntä jaksanut yli 5vuotta kattella? Kai hän on luonteeltaan aina tuon tyylinen ollut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla läpeenkäyvä homous sinulla syynä. Myönnä pois.

Vierailija
2/2 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on surkeaa ihmisten kirjallinen ilmaisu nykyään. Tällä palstalla merkittävä osa aloituksista ja kommenteista on sellaista tajunnanvirtaa, että niiden sisältöä, viestiä tai merkitysta on mahdotonta ymmärtää. Pilkut ja pisteet toisivat tekstiin edes jonkun tolkun, mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän