Hankitko itsellesi joulukalenterin?
Jos, niin millaisen? Itse ajattelin hommata teekalenterin, mutta kohtuuhintaisia tuntuu olevan aika vähän.
Kommentit (9)
Meilla on jo ostettu varmaan yli kuukausi sitten :D Ikean joulukalenterit molemmille, ja molemmat ihan intopiukeena odotetaan etta koska niita luukkuja paasee avaamaan :D (Joo siis toki tiedetaan etta koska.)
En tieda onko naita Suomessa (en loytanyt googlettamalla), mutta siis se on suklaakalenteri jossa voi sitten viela erikseen "voittaa" etukuponkeja Ikeaan, arvoltaan:
184.955 x 5.-
470 x 10.-
235 x 20.-
105 x 50 .-
55 x 100.-
30 x 250.-
5 x 400.-
1 x 1000.-
En tiedä. Jotain haluaisin, mutten karkkia enkä kosmetiikkaa. Ehkä kahvikalenteri, jos löytyy joku järkevän hintainen. Monet joulukalenterit ovat ihan törkykalliita sisältöönsä nähden...
Juu...ostan veikkauksen joulukalenteri-arvan ja partiolaisten perinteisen kalenterin.
Olen 50v ja minulla on ollut aina joulukalenteri ;)
Suklaakalenteri, perinne jo lapsuudessa 😁
Tottakai. Jonkun laadukkaan suklaakalenterin itselle. Pojalle salmiakkikalenteri. Koirille kummallekin omansa Mustista & Mirristä.
Koirille tein joulukalenterin
Itselle en tänä vuonna taida hankkia joulukalenteria.
Joulu ei tuu ilman partiolaisten kalenteria. Sit himoitsen hillokalenteria, mut en tiiä raskinko.
Joo, sellasen numerokynttilän.
Salmiakkikalenteria harkitsen, mut 300g on aika paljon kun oon ollut pitkään karkkilakossa.