Onko Sandstorm mielestäsi hyvä biisi?
Kommentit (16)
En tiedä. Minulla ei ole mitään muistikuvaa tuollaisesta kappaleesta tai sen esittäjästä. Jossain otsikossa mainittiin, että se on ollut kovin suosittu aikoinaan. Ilmeisesti ei ole sitä lajia, jota minä kuuntelen.
Ja kyllä, sen verran sattui juuri nyt kiinnostamaan, että tulin kertomaan mielipiteeni. :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minulla ei ole mitään muistikuvaa tuollaisesta kappaleesta tai sen esittäjästä. Jossain otsikossa mainittiin, että se on ollut kovin suosittu aikoinaan. Ilmeisesti ei ole sitä lajia, jota minä kuuntelen.
Ja kyllä, sen verran sattui juuri nyt kiinnostamaan, että tulin kertomaan mielipiteeni. :)
Olet sen aivan varmasti kuullut kuitenkin. Soi niin järjettömästi radiossa aikanaan. Ihan jo kauppareissulla altistui.
Minun mielestä Sandström on parempi biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sen aivan varmasti kuullut kuitenkin. Soi niin järjettömästi radiossa aikanaan. Ihan jo kauppareissulla altistui.
En ole kuunnellut radiota 90-luvun alun jälkeen. Kaupoistakin selviän muistamatta yhtään, mitä siellä on soiteltu tai onko soiteltu mitään.
Taitaa olla Suomen kuuluisin biisi maailmalla :D
I Can Feel the Beat samalta musiikintekijältä on parempi.
Onhan se ihan hyvä, muttei sitä vuorokautta yhtäkyytiä kuuntelisi. Väliin pitäisi saada vaikka Humppaa taikka kuole joka toisena kappaleena. Sitten olisi hyvä bilesetti.
Ei se suosio turhasta tule, joten on hyvä. Tulee vedettyä aina karaokessa.
Hälytysajossa oleva ambulanssi ja pyykkilinko kohtaavat - ei jatkoon...