Mikä ammatti miehellä?
Onko sillä merkitystä suhteen kannalta, mitä mies tekee työkseen? Voiko pelkkä ammatti saada sinut juoksemaan?
Kommentit (35)
Ikinä en ottaisi muusikkoa tai runoilijaa. Näyttelijätkin jäisi rannalle.
Ei väliä kunhan on kovapalkkainen.
N18
Saan itse 4k kuussa. Asumiskuluja ei ole ja asun kaksiossa Helsingin kantakaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Saan itse 4k kuussa. Asumiskuluja ei ole ja asun kaksiossa Helsingin kantakaupungissa.
Mitä saat? Munaa? Kysyttiin ammattia?
No kuules kakkonen, mitä sanoisit miespuolisesta kätilöstä? Olen törmännyt sairaalassa tällaiseen ihmeeseen. Ei ollut minun omahoitajani, sillä työskenteli viereisellä osastolla, mutta kuulin, että naiset suorastaan kilpailivat, kuka saa hänestä omahoitajan.
Itse olen todennut myyntimiehet ja palomiehet epäluotettaviksi, juoksevat vieraissa.
Nuorena ajattelin, että en haluaisi yrittäjää, koska he ovat niin paljon töissä. Päädyin sitten ottamaan opettajan ja hän tekee kaiket illat töitä.
Tällä kokemuksella mitä nyt on, niin ei ikinä enää rahtaria mulle, kiitos.
Ehdottomis turn-offeja olisi Hymyn tai Alibin toimittaja, jonkun hihhuliseurakunnan pastori tai valtakunnan tason poliitikko.
Ennakkoluuloja herättäisi myös moni duunariala, mutta se ei olisi mikään este jos mies olisi muuten sopiva.
Opettajamiehenä oon huomannut, että kannattaa mieluummin mainita olevansa pitkäaikaistyötön
Ehkä. Keikkamyyjä ois aika paha, tai muu patologinen valehtelija.
Rehellinen ammatti, josta saa elämiseen ja perheeseen tarvittavat rahat, on hyvä ammatti, olipa se mikä tahansa.
Miksi mikään tavallinen, rehellinen ammatti tekisi miehestä huonompaa tai parempaa.
Taas rasismi kukoistaa tällä palstalla, ja erityisesti miehiä kohtaan.
N.30
Mieluiten jokin luova ammatti, olen itsekin enemmän tällaisella kulttuurialalla. Ja niin on siis miehenikin vaikkei aivan samassa ammatissa. Kokemusta minulla ei ole muista miehistä, joten varmaksi en voi sanoa kuinka hyvin suhde toimisi täysin toisenlaisen ihmisen kanssa. Todennäköisesti vähinten yhteistä minulla olisi terveydenhuollossa työskentelevän miehen kanssa kuten lääkärin tai kirurgin tai hui.. psykiatrin. Muuten minulle on aikalailla ihan sama mitä mies tekee, onko siivoaja vai rakennusinsinööri, ihan sama.