Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti miehellä?

Vierailija
14.11.2019 |

Onko sillä merkitystä suhteen kannalta, mitä mies tekee työkseen? Voiko pelkkä ammatti saada sinut juoksemaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten jokin luova ammatti, olen itsekin enemmän tällaisella kulttuurialalla. Ja niin on siis miehenikin vaikkei aivan samassa ammatissa. Kokemusta minulla ei ole muista miehistä, joten varmaksi en voi sanoa kuinka hyvin suhde toimisi täysin toisenlaisen ihmisen kanssa. Todennäköisesti vähinten yhteistä minulla olisi terveydenhuollossa työskentelevän miehen kanssa kuten lääkärin tai kirurgin tai hui.. psykiatrin. Muuten minulle on aikalailla ihan sama mitä mies tekee, onko siivoaja vai rakennusinsinööri, ihan sama.

Vierailija
22/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ottaisi muusikkoa tai runoilijaa. Näyttelijätkin jäisi rannalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä kunhan on kovapalkkainen.

N18

Vierailija
24/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja

Vierailija
25/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse 4k kuussa. Asumiskuluja ei ole ja asun kaksiossa Helsingin kantakaupungissa. 

Vierailija
26/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan itse 4k kuussa. Asumiskuluja ei ole ja asun kaksiossa Helsingin kantakaupungissa. 

Mitä saat? Munaa? Kysyttiin ammattia?

Vierailija
27/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuules kakkonen, mitä sanoisit miespuolisesta kätilöstä? Olen törmännyt sairaalassa tällaiseen ihmeeseen. Ei ollut minun omahoitajani, sillä työskenteli viereisellä osastolla, mutta kuulin, että naiset suorastaan kilpailivat, kuka saa hänestä omahoitajan. 

Vierailija
28/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut myyntimiehet ja palomiehet epäluotettaviksi, juoksevat vieraissa.

Vierailija
29/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ajattelin, että en haluaisi yrittäjää, koska he ovat niin paljon töissä. Päädyin sitten ottamaan opettajan ja hän tekee kaiket illat töitä.

Vierailija
30/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kokemuksella mitä nyt on, niin ei ikinä enää rahtaria mulle, kiitos.

Vierailija
31/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on puolisona.

Vierailija
32/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomis turn-offeja olisi Hymyn tai Alibin toimittaja, jonkun hihhuliseurakunnan pastori tai valtakunnan tason poliitikko.

Ennakkoluuloja herättäisi myös moni duunariala, mutta se ei olisi mikään este jos mies olisi muuten sopiva.

Vierailija
33/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajamiehenä oon huomannut, että kannattaa mieluummin mainita olevansa pitkäaikaistyötön

Vierailija
34/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Keikkamyyjä ois aika paha, tai muu patologinen valehtelija.

Vierailija
35/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen ammatti, josta saa elämiseen ja perheeseen tarvittavat rahat, on hyvä ammatti, olipa se mikä tahansa.

Miksi mikään tavallinen, rehellinen ammatti tekisi miehestä huonompaa tai parempaa.

Taas rasismi kukoistaa tällä palstalla, ja erityisesti miehiä kohtaan.

N.30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi