Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti miehellä?

Vierailija
14.11.2019 |

Onko sillä merkitystä suhteen kannalta, mitä mies tekee työkseen? Voiko pelkkä ammatti saada sinut juoksemaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. En missään nimessä halua edes keskituloista, vielä vähemmän rikasta.

Vierailija
2/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä vähän vierastaisin, että mies olisi lähihoitaja tai sairaanhoitaja. Ei siellä varmasti kaikki miehet ole homoja, mutta luonteessa täytyy olla paljonkin feminiinisiä piirteitä, että jaksaa olla naisvaltaisella työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä vähän vierastaisin, että mies olisi lähihoitaja tai sairaanhoitaja. Ei siellä varmasti kaikki miehet ole homoja, mutta luonteessa täytyy olla paljonkin feminiinisiä piirteitä, että jaksaa olla naisvaltaisella työpaikalla.

Perustuuko päätelmäsi mutuun vai ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä?

Vierailija
4/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden kokemuksella sanon.

Vierailija
5/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äkkiseltään ei tule mieleen mitään, mikä olisi ehdoton ei. Pelkkä ammatti ei riitä karkottamaan jos kemiaa on.

Vierailija
6/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viennin/myynnin insinööri. Kaikki muut reissutyöt.

Vierailija
7/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden kokemuksella sanon.

Ok. Mulla erilaiset kokemukset. Terveydenhoitoalalla työskentelen ja miehiä kollegoina, tiimin jäseninä ja tosi symppiksiä monet. Voisin ajatella suhdetta, jos olisin sinkku.

Vierailija
8/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti. Jokuhan voi tehdä noita töitä, kun alalla työllistyy ja jos tykkää tehdä töitä naisten kanssa.

Vierailija
9/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tuleepa mulle alapeukkuja😂 No, ei mua haittaa. Mulla kuitenkin on jo mies, automaatioinsinööri on ammatiltaan. Näin on just hyvä:)

Vierailija
10/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pappi tai muu seurakunnan työntekijä ei kiinnosta. Eikä oikein kovin modernit taiteilijat.

Vierailija
11/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin äkkiseltään ei tule mieleen mitään, mikä olisi ehdoton ei. Pelkkä ammatti ei riitä karkottamaan jos kemiaa on.

Niin, se kemia. Parempi tietysti, jos on kemian insinööri. Onko heitä?

Vierailija
12/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin joskus, että haluan akateemisen miehen (olen itse), mutta hyvä duunari löytyi. Taiteilijan kanssa en voisi kuvitella olevani. Useimpien taidealoilla työskentelevien kanssa tuntuu olevan hyvin vähän yhteistä.

Vierailija
13/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, tuleepa mulle alapeukkuja😂 No, ei mua haittaa. Mulla kuitenkin on jo mies, automaatioinsinööri on ammatiltaan. Näin on just hyvä:)

Kuulostaa hyvältä, sellaiselta turvalliselta.

Vierailija
14/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs heissä saa juoksemaan?

Vierailija
15/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki amismiehet. Hyh. Ja tarkoitan tällä sitä, ettei ole 3. asteen koulutusta, eli vähintään amk tai yliopisto pitää olla käytynä. 

Vierailija
16/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat ensihoitajat ovat miehiä. Naimissa olevia perheenisiä.

Samoin sairaanhoitajat. Itsestäni mies sairaanhoitaja on turvallinen, hänellä useimenem,än fyysistä voimaa kuin naishoitajilla.

Heiltä myös löytyy empatiaa ja ystäväällisyyttä.

Törkeää jopa rasistista yleistystä, että kaikki mies sairaanhoitajat ovat homoja.

Osoittaa syvää sivistymättömyyttä, ja yksinkertaista ajatusmaailmaa kommentoijalta.

Vierailija
17/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi pappi tai vastaava niin sanoisit kyllä nopeasti heipat.

Vierailija
18/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään verenimijää en ottaisi. Siis en sellaista ihmistä, joka työkseen tekee maailmasta pahempaa, sairaampaa, vaarallisempaa ja epäoikeudenmukaisempaa. 

Vierailija
19/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat ensihoitajat ovat miehiä. Naimissa olevia perheenisiä.

Samoin sairaanhoitajat. Itsestäni mies sairaanhoitaja on turvallinen, hänellä useimenem,än fyysistä voimaa kuin naishoitajilla.

Heiltä myös löytyy empatiaa ja ystäväällisyyttä.

Törkeää jopa rasistista yleistystä, että kaikki mies sairaanhoitajat ovat homoja.

Osoittaa syvää sivistymättömyyttä, ja yksinkertaista ajatusmaailmaa kommentoijalta.

No sulla on kuitenkin luetun ymmärtäminen täysi nolla. Minähän nimenomaan EN väittänyt, että kaikki ovat homoja. Luepa uudestaan mitä minä kirjoitin.

Vierailija
20/35 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs heissä saa juoksemaan?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3594131/insinoori-ja-kiire?changed=1573…

Epäihmisyys vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme