Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joissakin K-supermarketeissa on töissä pelkästään kauniita nuoria naisia?

Vierailija
14.11.2019 |

Tiedän muutaman tällaisen kaupan, yhden Porvoosta ja Vantaalta. Aina ilo asioida!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten totta :D  Täydessä tällingissä ovat kassalla nätteinä ja viehkeinä. Mutta kyllä Prismassakin osataan, vaikka siellä piukimmat peput näkyy olevan laitettu hyllyttelyhommiin.

Vierailija
22/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kiinnittänyt huomiota Helsingissä. Ei nyt kaikki ehkä mitän superkauniita mutta nuoria kyllä ja ihan ok-näköisiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-miesten kauppa.

Vierailija
24/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten ehkä maailman ahdistavimpia tilanteita kun kaupassa on vain muutama kassa ja kauniin kassaneidin kassalla on ylivoimaisesti lyhin jono. Siinä käy hetken aikaa sisäistä kamppailua, että pilaako kassaneidin ja itsensä päivän menemällä sille kaikkein lyhimmän jonon omaavalle kassalle, vai vaikuttaako ihan helvetin oudolta hyypiöltä ja jonottaa puoli tuntia niissä pitkissä jonoissa. Nää on näitä "vain Naispelko26 ongelmia", mutta onneksi olen tähänkin pulmaan vuosien saatossa kehitellyt pettämättömän taktiikan, jonka olen vuosien saatossa hionut ihan timanttiseen kuntoon.

Kerrottakoon tarina vuosien takaa kun toimin hieman harkitsemattomasti ja menin pitkään jonoon vaikka kaunis kassa olisi ollut vapaana. Jokainen saattaa arvata, että nainen huudahti pitkään jonoon menneelle Naispelolle ja muille asiakkaille, että "täällä olisi vapaa kassa!" Tuijotin vain kohden tyhjyyttä ja olin kuin en olisi kuullut mitään. Hikikarpalot vain valuivat selkääni pitkin... Läheltä liippasi!

Terveisiä vaan minut tunnistaville kassaneideille :D Ei se kaupassa asiointi niin helppoa ole.

Terveisin Naispelko26

Kannattaa kehittää itselle suojakilpi noita kauniita kassanaisia kohtaan jotka vain paneskelevat alffojen ja tinder panomiesten kanssa. Kun tulet siihen kassalle niin et turhia mieti mitään. Nyökkäät vaan ja otat lyhyen katsekontaktin. Lastaat ostokset hihnalle. Se katse kannattaa olla välinpitämätön. Sun ei tarvitse antaa mitään sille kassanaiselle, ei minkäänlaista egoboostia, koska mitään sellaselta naiselta et kumminkaan saisi. Parempi sellainen asetelma missä kumpikin osapuoli halveksuu toisiaan silmien kautta kuin sinä olisit jännittynyt ja nainen yksin halveksuu. Sitähän ne nimenomaan kuitenkin tekee kun näkee heikkoutta miehessä.

En ymmärrä, mukavia naisia ollut joka kerta. Eiväthän he minusta kiinnostuisi, mutta miksi pitäisikään, olen siinä jonossa/kassalla vaan maksamassa ostokseni. Kertaakaan en ole huomannut että olisi kukaan ilkkunut, vaikka vähän hävettääkin liikkua julkisilla paikoilla, kun tämmöinen neandertali naama olen.

Tiedätkö mistä se jännitys johtuu ennen kuin menet siihen kauniin naisen kassalle? Koska sun alitajunta sanoo että et ole tarpeeksi hyvä sille naiselle ja se nainen näkee sen. Tottakai se nainen on mukava, koska hän heittää mielessään sun kiveksillä noppaa. Sinäpä sen sanoit olet vain ostoksilla eli miksi sun pitäisi jännittää? Sen takia sanoinkin ole välinpitämätön. Harvoin kukaan aikuinen selvinpäin ilkkuu, mutta jos haluat tietää mitä ihmiset on oikeasti mieltä sinusta niin kannattaa opetella lukemaan kehonkieltä ja etenkin silmiä. Silmät ei valehtele chico.

Vierailija
25/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas kävin aiemmin yhdessä kaupassa, jossa oli vaan nuoria miehiä ja sitten nuorena naisena oikeasti mietin kuinka selviän sieltä kunnolla ulos. Yleensä menin aina sille kassalla, jossa oli jokin muu vaihtoehto ( nuori nainen, vanhempi nainen ). Oikeasti silti yksikin nuori mies oli todella mukava ja ojensi yhden tavaran vielä lähemmäs, mutta ei sille voi mitään kun tuntee olevansa kauhea rumilus sekä muutenkin mäntti ihminen varsinkin vastakkaisen sukupuolen mielestä. Tämän takia kaupassa asionti jäi nopeasti pois ja siirryin toiseen kauppaan jossa ongelma huomattavasti pienempi. Toisaalta minä nyt oikeastaan häpeän kaikkea muutenkin ja jokin todella kaunis nainen saattaa olla myös sellainen, joka jälkeenpäin aiheuttaa todellakin surun ja mietin kuinka kauhealta näytän. Ja saa nauraa jos haluat ja nauran itsekin, koska ei tätä elämää muuten enää kestä. Ja kyllä, minulla on aika ikäviä kokemuksia kun olin nuorempi ja sieltä tämä varmaan lähtenyt.

Vierailija
26/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on yksinkertainen, ihmiset ovat kauniita. Etenkin nuoret naiset.

Vierailija
27/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ja hoikkia naisia on kyllä pääasiassa. Keskivertoa paremman näköisiä.

Vierailija
28/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten ehkä maailman ahdistavimpia tilanteita kun kaupassa on vain muutama kassa ja kauniin kassaneidin kassalla on ylivoimaisesti lyhin jono. Siinä käy hetken aikaa sisäistä kamppailua, että pilaako kassaneidin ja itsensä päivän menemällä sille kaikkein lyhimmän jonon omaavalle kassalle, vai vaikuttaako ihan helvetin oudolta hyypiöltä ja jonottaa puoli tuntia niissä pitkissä jonoissa. Nää on näitä "vain Naispelko26 ongelmia", mutta onneksi olen tähänkin pulmaan vuosien saatossa kehitellyt pettämättömän taktiikan, jonka olen vuosien saatossa hionut ihan timanttiseen kuntoon.

Kerrottakoon tarina vuosien takaa kun toimin hieman harkitsemattomasti ja menin pitkään jonoon vaikka kaunis kassa olisi ollut vapaana. Jokainen saattaa arvata, että nainen huudahti pitkään jonoon menneelle Naispelolle ja muille asiakkaille, että "täällä olisi vapaa kassa!" Tuijotin vain kohden tyhjyyttä ja olin kuin en olisi kuullut mitään. Hikikarpalot vain valuivat selkääni pitkin... Läheltä liippasi!

Terveisiä vaan minut tunnistaville kassaneideille :D Ei se kaupassa asiointi niin helppoa ole.

Terveisin Naispelko26

Kannattaa kehittää itselle suojakilpi noita kauniita kassanaisia kohtaan jotka vain paneskelevat alffojen ja tinder panomiesten kanssa. Kun tulet siihen kassalle niin et turhia mieti mitään. Nyökkäät vaan ja otat lyhyen katsekontaktin. Lastaat ostokset hihnalle. Se katse kannattaa olla välinpitämätön. Sun ei tarvitse antaa mitään sille kassanaiselle, ei minkäänlaista egoboostia, koska mitään sellaselta naiselta et kumminkaan saisi. Parempi sellainen asetelma missä kumpikin osapuoli halveksuu toisiaan silmien kautta kuin sinä olisit jännittynyt ja nainen yksin halveksuu. Sitähän ne nimenomaan kuitenkin tekee kun näkee heikkoutta miehessä.

En ymmärrä, mukavia naisia ollut joka kerta. Eiväthän he minusta kiinnostuisi, mutta miksi pitäisikään, olen siinä jonossa/kassalla vaan maksamassa ostokseni. Kertaakaan en ole huomannut että olisi kukaan ilkkunut, vaikka vähän hävettääkin liikkua julkisilla paikoilla, kun tämmöinen neandertali naama olen.

Tiedätkö mistä se jännitys johtuu ennen kuin menet siihen kauniin naisen kassalle? Koska sun alitajunta sanoo että et ole tarpeeksi hyvä sille naiselle ja se nainen näkee sen. Tottakai se nainen on mukava, koska hän heittää mielessään sun kiveksillä noppaa. Sinäpä sen sanoit olet vain ostoksilla eli miksi sun pitäisi jännittää? Sen takia sanoinkin ole välinpitämätön. Harvoin kukaan aikuinen selvinpäin ilkkuu, mutta jos haluat tietää mitä ihmiset on oikeasti mieltä sinusta niin kannattaa opetella lukemaan kehonkieltä ja etenkin silmiä. Silmät ei valehtele chico.

Kassaneiti tuskin miettii yksittäisiä asiakkaita sen enempää. Mikä ihmisiä vaivaa, kun he luulevat olevansa niin tärkeitä, että joku viitsisi vaivautua ajattelemaan heitä edes sen aikaa, että ehtisi halveksia heitä? Kassaneiti odottelee varmaan kahville pääsyä, tai miettii mitä pitää itse muistaa ostaa kotiin jne. 

Vierailija
29/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. K-supermarketit ja K-marketit. Jos ne on merkittävällä paikalla eli kaupungin keskustassa tai ostoskeskuksessa niin työntekijät on melkein supermallin näköisiä nuoria naisia.

Mutta jos ne kaupat on jollain surkealla paikalla, siis jokin pikkukauppa lähiössä, niin useimmiten siellä on joku vihainen vanha noita töissä. Siis entiset Siwat. En uskalla käydä niissä, pelkään noitia.

S-ryhmän kaupoissa on monenikäisiä ja monennäköisiä naisia, mutta ei liiemmin miehiä.

LIDLissä on kohtuullisen paljon myös miehiä. Mutta LIDLissäkin kaikki työntekijät on nuoria, esimiehetkin on siellä nuoria.

Tokmannissa taitaa olla laajin skaala työntekijöitä, siis erilaisia miehiä, naisia, vanhoja, nuoria, rumia, nättejä. Tai no, ainuttakaan vanhaa miestä en ole koskaan missään päivittäistavarakaupassa nähnyt töissä.

Vierailija
30/34 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. K-supermarketit ja K-marketit. Jos ne on merkittävällä paikalla eli kaupungin keskustassa tai ostoskeskuksessa niin työntekijät on melkein supermallin näköisiä nuoria naisia.

Mutta jos ne kaupat on jollain surkealla paikalla, siis jokin pikkukauppa lähiössä, niin useimmiten siellä on joku vihainen vanha noita töissä. Siis entiset Siwat. En uskalla käydä niissä, pelkään noitia.

S-ryhmän kaupoissa on monenikäisiä ja monennäköisiä naisia, mutta ei liiemmin miehiä.

LIDLissä on kohtuullisen paljon myös miehiä. Mutta LIDLissäkin kaikki työntekijät on nuoria, esimiehetkin on siellä nuoria.

Tokmannissa taitaa olla laajin skaala työntekijöitä, siis erilaisia miehiä, naisia, vanhoja, nuoria, rumia, nättejä. Tai no, ainuttakaan vanhaa miestä en ole koskaan missään päivittäistavarakaupassa nähnyt töissä.

En tiedä johtuuko se iästä vai mistä, mutta minusta tuntuu nykyisin, että kaikki kassat ovat todella ystävällisiä. Olen siis jo keski-ikäinen ja suhtaudun aika rennosti kaikkiin ihmisiin ja rupattelen niitä näitä aina muutaman sanan kassojenkin kanssa. En ole huomannut mitään vanhoja noitia kassoina ja nuoretkin ovat oikein ystävällisiä. 

Vierailija
31/34 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kauppiaat on vanhoja pervoja ukkoja.

Voi ne olla nuorempiakin...   ... ja pervoja silti.

Vierailija
32/34 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumien miesasiakkaiden vuoksi.

Vierailija
33/34 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias hoitaa homman!

Vierailija
34/34 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä harha johtuu vain siitä, että kun itse vanhenee, näyttävät kaikki - ihan taviksetkin - nuoret kauniilta.