Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintolan henkilökunta häirikö Woltin kautta - miten toimin?

Vierailija
14.11.2019 |

Tilasin Woltilla ruokaa. Nyt ravintolan kokki, sellainen limainen äijä, on napannut Woltista yhteystietoni ja on alkanut laitella viestejä ja yrittää soittaa WhatsAppin kautta ja stalkkaa minua Instagramissa.

Tämähän kai rikkoo jotain tietosuojalakia, ei kai asiakkaan yhteystietoja saa katsella ja udella jonkun treffipyyntötoiveella? Miten toimin, mihin ilmoitan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille, tietysti. Eihän ne asialle mitään tee, mutta sulle tulee parempi mieli.

Vierailija
2/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinne Woltille nyt ainakin, niin tietävät mitä heidän palvelunsa kautta tapahtuu. Ja säästä viestit, voit tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ilmoittaisit sille äijälle että otat poliisiin yhteyttä jos ei lopu?

Vierailija
5/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoitus. Tekee varmasti muillekin samaa

Vierailija
6/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin estoon. Lähinnä minua kiinnostaa miten tällaisissa tilanteissa tulisi toimia, koska se äijä rikkoo tuossa jotain luottamusta ainakin. Tuskin sentään rikosilmoitusta, mutta ainakin laitan Woltille viestiä.

ap

Vierailija
7/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se rikosilmoitus yrityksestä.

Vierailija
8/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi joskus takavuosina niin, että miestarjoilija (paremman ruokaravintolan) otti mun nimen talteen maksukortista, kysyi numerotiedustelusta nimen ja laittoi sitten treffikutsua. En tiedä monesko kerta oli kun näin teki, mutta ihmetyttää miten jengi uskaltaa? Tuossahan olis työpaikan menetys lähellä jos asiasta nostais metelin, eikö ole aika iso riski saavutettavaan hyötyyn nähden?

Ap:na blokkaisin sen numeron vaan, näin tein silloin itsekin kun ei tuntunut uskovan eitä.

Vierailija
9/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus poliisille heti. Tuo on henkilökohtaisten tietojesi törkeää väärinkäyttöä.

Vierailija
10/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi joskus takavuosina niin, että miestarjoilija (paremman ruokaravintolan) otti mun nimen talteen maksukortista, kysyi numerotiedustelusta nimen ja laittoi sitten treffikutsua. En tiedä monesko kerta oli kun näin teki, mutta ihmetyttää miten jengi uskaltaa? Tuossahan olis työpaikan menetys lähellä jos asiasta nostais metelin, eikö ole aika iso riski saavutettavaan hyötyyn nähden?

Ap:na blokkaisin sen numeron vaan, näin tein silloin itsekin kun ei tuntunut uskovan eitä.

Aa joo ehditkin jo kommentoida että laitoit estoon, hyvä niin!

Vierailija
11/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin estoon. Lähinnä minua kiinnostaa miten tällaisissa tilanteissa tulisi toimia, koska se äijä rikkoo tuossa jotain luottamusta ainakin. Tuskin sentään rikosilmoitusta, mutta ainakin laitan Woltille viestiä.

ap

Sieltä pahoitellaan vaan. Itse tyyppi voi jatkaa.

Vierailija
12/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se homma jatkuu kun kukaan ei ilmoita poliisille.

Vierailija
13/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee limaisia viestejä niin ilmoittaisin Woltille kyllä. Jotenkin tuota vielä katsoisi läpi sormien jos teillä olisi ollut jotain päivänselvää molemminpuolista vispilänkauppaa ja tulisi söpö viesti + se olisi ainoa viesti jos sinua ei kiinnosta. Sekin olisi siis väärin mutta jotenkin anteeksiannettavampaa.

Jos olet tehnyt selväksi ettei kiinnosta ja viestittely jatkuu, ilmianna ehdottomasti Woltille. Ei voi olla niin ettei naiset kohta uskalla enää ruokaakaan tilata kotiinsa häirinnän pelossa...

Vierailija
14/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus. Jos sulla on viestit ym. tallella, niin tapaus on sitten helppo selvittää.

Vierailija
15/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee limaisia viestejä niin ilmoittaisin Woltille kyllä. Jotenkin tuota vielä katsoisi läpi sormien jos teillä olisi ollut jotain päivänselvää molemminpuolista vispilänkauppaa ja tulisi söpö viesti + se olisi ainoa viesti jos sinua ei kiinnosta. Sekin olisi siis väärin mutta jotenkin anteeksiannettavampaa.

Jos olet tehnyt selväksi ettei kiinnosta ja viestittely jatkuu, ilmianna ehdottomasti Woltille. Ei voi olla niin ettei naiset kohta uskalla enää ruokaakaan tilata kotiinsa häirinnän pelossa...

Mä en ainskaan tilaa enää tännluettuani. Tosi creepyä

Vierailija
16/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ravintolan kokki, joka ei ole sua koskaan nähnyt, keksii ruveta sua häiriköimään? Sehän on keittiössä töissä eikä näe asiakkaita. Ainoastaan Woltin kuski näkee asiakkaan. Todella outoa.

Vierailija
17/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai ala, tuo taitaa olla aika yleista. Itsehan sain aikoinani, jonkin aikaa viimeisen Marokon-matkani jalkeen, Facebook Messengeriin viestia joltain uppo-oudolta marokkolaiselta. Avasin viestin, utelias kun olin:

"Helo do you remembre me I stamp your pasport"

o_0

Vierailija
18/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee se rikosilmoitus yrityksestä.

Ei yrityksestä voi tehdä seksuaalirikosilmoitusta, hölmö

Vierailija
19/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai ala, tuo taitaa olla aika yleista. Itsehan sain aikoinani, jonkin aikaa viimeisen Marokon-matkani jalkeen, Facebook Messengeriin viestia joltain uppo-oudolta marokkolaiselta. Avasin viestin, utelias kun olin:

"Helo do you remembre me I stamp your pasport"

o_0

Minulle kävi Venetsiassa vastaavan tyyppinen tosi creepy juttu! Pysähdyin syömään yhteen ravintolaan, tilasin pitsan ja viinilasin ja pyysin wifin salasanaa. Tarjoilija oli ihan ystävällinen ja normaali. Siinä sitten söin pitsan ja selasin facebookkia puhelimella, maksoin ja lähdin. Seuraavana päivänä sain fb messengerissä viestiä ja kutsun treffeille joltain italialaiselta äijältä. Kun vastasin ettemme ole edes tavanneet niin tyyppi vastasi:

"Pizza margarita and red wine. I remember"

Miten lie löysi minut facebookista.

Vierailija
20/27 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ravintolan kokki, joka ei ole sua koskaan nähnyt, keksii ruveta sua häiriköimään? Sehän on keittiössä töissä eikä näe asiakkaita. Ainoastaan Woltin kuski näkee asiakkaan. Todella outoa.

Hän on hyväksynyt tilaukseni, nähnyt nimeni ja etsinyt netistä miltä näytän. Instastoryjen katselijoissa näin nimen, joka ei ole seuraajani ja hänhän se oli, kun tarkemmin asiaa tutkin. Luulisi tosiaan loogisesti, että kuskeista olisi haittaa, mutta kertaakaan ei ole ollut.

ap