Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvä kissanhiekka

Vierailija
14.11.2019 |

Uutena kissapennun omistajana pähkäilen, mikä olisi hyvää kissanhiekkaa. Tähän mennessä olen ostanut Little and Bigger Sandy white hiekkaa eläinkaupasta, ja oli meillä hutiostos. Paakut ei pysy kasassa ja ei riittävästi sitonut hajuja. Sitten ostin reilusti kalliimpaa Compact care hiekkaa, joka todella hyvin paakkuuntuu, mutta jää ikävästi kissan varpaiden väliin, jos on kosteat lattiat vessassa suihkun jälkeen ja sitten tepsutellut hiekkalaatikkoon. Mielestäni tämäkään hiekka ei täysin sido hajuja, vaikka astia putsataan useasti päivässä. Hiekka myös leviää ympäri asuntoa ja jättää "laikkuja" kaakeleihin (ikään kuin sulaa kosteassa).

Eli nyt olisi tilaisuus mainostaa omalla kissalla hyväksi koettua hiekkaa. Ehkä isompi rakeista, niin ei leviäisi ympäri lattioita.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan korteni kekoon: Professional Classic. Jos tilaat Zooplussalta, ovat kissanhiekkakustannuksesi 10€/kk. Parin kuukauden välein voi heittää loput pois ja pestä laatikon. Toiset laittavat tämän jämän vielä käyttöön, mutta itse en viitsi.

Hain kissani eläinsuojeluyhdistykseltä ja tämä oli suositus ja antoivat pussin mukaan. Ikinä ei ole näin hyvää hiekkaa ollut. On harmi, etten tiennyt aiempien kissojeni kohdalla tästä hiekasta. Ei haise yhtään, ei milliäkään, paakut ovat tosi tiukkoja paakkuja, jotka eivät hajoa. Kerran menin putsaamaan laatikkoa kostein käsin ja sitä hiekkaa tietysti tarttui käsiini. Ihmettelin, mitä pienet jyväset käsissä on, joita ei meinaa irti saada, sitten muistin.

Vierailija
22/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastanneille. Täytyy kokeilla Evercleania, vaikka se tuntuu omaan budjettiin kalliilta.

t. Ap

Everclean on todella riittoisa. Kissalleni riittää helposti kahdeksi kuukaudeksi koko laatikko. Otan joka päivä pissat ja kakat pois. Hyvin mahtuu minun työttömän budjettiin, eikä tarvitse olla joka viikko kantamassa uutta säkkiiä.

Onko ulkoileva kissa, kun noin riittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mustijamirri.fi/compact-care-less-track-10-kg?62141

Meillä 4 kissaa, tämä ehodottomasti paras :)

Vierailija
24/25 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 ragdollia ja minusta paras hiekka on ehdottomasti Compact Care Less Track. Meillä ei ole mahdollisuutta pitää kissanvessaa vessassa ja siksipä ne ovat asunnon puolella. Silloin täytyy olla tehokas hiekka. Ei tule hajuja asuntoon. Ostin hiekan täältä: https://rasykissat.fi/paras-kissanhiekka/ Tuolta löytyy hyvin myös muita vaihtoehtoja. 

Vierailija
25/25 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Everclean on parasta, meillä paakkuuntuva ja tuoksuton. Joskus kun ei ole päässyt alan liikkeeseen, on tullut tutustuttua marketin Cattiaan, joka on hintaansa nähden tosi ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi