Kuinka pitkään olit ollut miehesi kanssa kun ensimmäisen kerran kieltäydyit kun mies teki selkeän aloitteen?
Kommentit (32)
Ehkä pari vuotta. Meilläkin menee niin päin, että minulla on korkeampi libido, ja mies kieltäytyy useammin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä tullut sellaista tilannetta.
Ihan hyvä olisi näihin ilmoittaa kuinka kauan oltu yhdessä. Viikko tai viisitoistavuotta on aika eri asia.
Pitkä suhde takana jossa tein aina aloitteen ja yleensä johti seksiin.
Olihan outo tunne uuden naisystävän kanssa kun tekee aloitteita, katsotaan televisiosta uutisia ja nainen alkaa kaivaa mitään sanomatta kalua housuistani :)
En ole koskaan kieltäytynyt. Aina ei ole huvittanut, mutta mielestäni se on pieni vaiva ”antaa” kuitenkin ja saada molemmille parempi mieli kuin lyödä kiilaa väliin kieltäytymällä. On kuitenkin kiva että olen edelleen haluttava.
Mies yleensä tietää jos minulla on menkat eikä tietenkään silloin yritä.
Vierailija kirjoitti:
Aika piankin. Ihan hyvin voi kieltäytyä. Outoa minusta jos ei ikinä tule tilannetta vastaan missä haluaisi tai tarvitsisi kieltäytyä edes vuosien jälkeen. Koskaan ei satu olemaan kipeä tai liian väsynyt olo, kiire jne.?
En ihan oikeasti usko :D
Ei fiksu kumppani edes ehdota mitään, kun näkee toisen olevan kipeä tai väsynyt jne.. Pitää olla tilannetajua.
En muista. Ollaan oltu kohta 20 vuotta yhdessä ja muistan että olen muutaman kerran kieltäytynyt. Ne on olleet tilanteita että olen ollut nukkumassa kun toinen on tullut tökkimään.
Mulla on ollut 4 miestä 35 vuoden aikana. Tein jokaisen suhteen aloitteen. Kahdesti olin naimisissa ja ekan ja vikan kerran taisin kieltäytyä toisen avioliiton kestettyä vuoden. Olin matkasta väsynyt.
Mulle on osunut huomaavaisia ja oppivaisia rakastajia eikä mitään tavan tonttupoikia. Hyvää saa kun valitsee itse.
Itse olen ilmeisesti vain tavannut ihan erilaisia naisia kuin täällä. Tuntuu, että jokainen on kokenut vain seksin velvollisuutena. Menee sitten itselläkin kiinnostus koko hommaan..
M37
Tilannetajukin voi pettää! Ei me ihmiset olla ajatustenlukijoita ja tulkita aina toista/ tilannetta oikein.
23v takana, kerran olen kieltäytynyt kun olin lähdössä asioille. Mies on kieltäytynyt monta kertaa
systemaattisesti kieltäydyin 3 kuukautta seurustelumme alussa joka kerta kun pusut ja hyväilyt lähtivät etenemään seksiä kohti... halusin itsekin, tottakai, mutta vielä enemmän halusin tutustua paremmin ennen seksin ottamista mukaan suhteeseen. :)
sittemmin olen kieltäytynyt aina kuukautisten aikaan, muita kertoja ei tule mieleen... yhdessä 5 vuotta.