Mitä teillä tänään ruokana
Meillä lämmin ruoka tänään
Keitettyä riisä joka maustettu keittämisen jälkeen. Maustetun riisin sekaan nakattu papuja. Riisi papu seos levitetty uunipellille ja levitetty päälle broileri koipipaloja sekä pikkutomaatteja
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on miehen vuoro kokata, kun en nyt itse viitsi. No, uunissa on makkaraa paistumassa, se nautittaneen sinapin ja ketsupin kera. En tiedä, syönkö ollenkaan.
Eiko laittanut edes juustosiivuja makkaran viiltoihin? :)
Mulle toi kelpais, sopisi itseasiassa hyvin kun ollaan saunomassa tanaan. :)
Eipä näkynyt.
No aika koyha maccara sitten ;)
Mutta ehka muut tarjottavat pelastaa?
Meinaan etta kai on tarkoitus syoda muutakin kuin makkaraa, sinappia ja ketsuppia? Voithan ottaa vahan makkaraa ja enemman niita lisukkeita.
Mitkä tarjottavat :D tarjolla oli vain makkaraa, sinappia ja ketsuppia. Ei se mitään, minä pärjään leivälläkin, syödään taas huomenna kunnolla.
:D Anteeksi :D
No, olisit laittanut leivan paalle sita makkaraa :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on miehen vuoro kokata, kun en nyt itse viitsi. No, uunissa on makkaraa paistumassa, se nautittaneen sinapin ja ketsupin kera. En tiedä, syönkö ollenkaan.
Mun alko tekeen mieli pitkästä aikaa makkaraa. Pitää varmaan soittaa miehelle, että töistä tullessa nappaa makkara- ja ranskispaketin kaupasta mukaansa.
Oh, mulla alkoi tekemaan mieli pyttipannua nyt :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa silpun ruoka aika köyhän kommunistin ruualta. Eikö oo muuhun varaa?
Mikä vika. Syödään sitä mitä halutaan. En jaksanut työpäivän jälkeen ruveta näpräämään muuta ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikkoa suoraan purkista kylmänä.
Vinkki: voita paistinpannulle ja maksalaatikko siihen paistumaan.
Eineslohikiusaus kun osui punalaputettuna silmiin hyllystä. Seuraksi tomaattia ja jouluolutta. Näkkäri sopi hyvin pehmeälle ruualle.
Mieheni tekemää ruskeaa jauhelihakastiketta ja keitettyjä perunoita + höyrytettyä kukkakaalia.
Itsetehtyjä pinaattilättyjä, keitettyjä perunoita ja kananmunakastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun alko tekeen mieli pitkästä aikaa makkaraa. Pitää varmaan soittaa miehelle, että töistä tullessa nappaa makkara- ja ranskispaketin kaupasta mukaansa.
Ranskalaiset perunat ovat liian kalliita; olen ainakin itse korvannut ne lohkoperunoilla, joita voi sitten paistaa uunissa laittamalla päälle vähän Lidlin tarjousoliiviöljyä. Näitä perunoita ei tarvitse edes kuoria, kunhan harjaa hyvin puhtaaksi ja leikkaa lohkoiksi.
T. Lidl-mies.
Silakoita ja perunamuusia. Ei ole hetkeen ollutkaan, kyllä nyt maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaiset perunat ovat liian kalliita; olen ainakin itse korvannut ne lohkoperunoilla, joita voi sitten paistaa uunissa laittamalla päälle vähän Lidlin tarjousoliiviöljyä. Näitä perunoita ei tarvitse edes kuoria, kunhan harjaa hyvin puhtaaksi ja leikkaa lohkoiksi.
T. Lidl-mies.
Mikä sitten kullekin on kallista. Pirkan ranskalaiset on alle euron pussi, mutta eivät kyllä vedä vertaa itse tehdyille lohkoperunoille. Kai ne jotenkin maustatkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lidl-mies.
Mikä sitten kullekin on kallista. Pirkan ranskalaiset on alle euron pussi, mutta eivät kyllä vedä vertaa itse tehdyille lohkoperunoille. Kai ne jotenkin maustatkin?
Suolaa ja vähän pippuria, eivät ne muuta tarvitse. Tai jos paprikajauhetta löytyy, niin voi myös laittaa.
T. Lidl-mies.
Mies teki ihanaa jauhelihakastiketta ja spaghettia
Syötiin eilistä paimenen piirasta (linssiversio).
Lounaaksi toissapäiväistä jauheliha-parsakaalilaatikkoa ja päivälliseksi broileriwokkia.
Tomaattinen lammaspata ja spätzleä.
Mies oli tehnyt uunimakkaraa sinihomejuustolla ja perunamuusia.
Häränfilettä pippurikastikkeessä lounaaksi (työpaikkaruokala). Kalaleike ja pottumuusi päivälliseksi kotona.