Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri kirjoittanut että olen avoimen psykoottinen. Miten oikaisen tämän?

Vierailija
14.11.2019 |

Olin vahingossa muissa maailmoissa ja nyt Kannassa lukee että olen psykoottinen vaikken ole!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, mitä siellä lukee?

Vierailija
2/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vain lääkärin luokse, katsot häntä tiukasti silmiin ja sanot: "En ole avoimen psykoottinen! Kuulitko? EN OLE HULLU!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä kilarit ja mene raivomaan päivittäin lähiviikkojen aikana.

Seuraa myös kotiin, onnistuu esim. asentamalla autoon gps-tracker

Vierailija
4/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vain lääkärin luokse, katsot häntä tiukasti silmiin ja sanot: "En ole avoimen psykoottinen! Kuulitko? EN OLE HULLU!!!"

Olen osaatolla hoidossa päivisin mutten haluaisi..

Vierailija
5/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit, psykoottisuus ei yleensä kestä kovin pitkään ja jos lääkäri niin sanoo, niin sinä olit vastaanotolla sellainen.

Vierailija
6/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottinen ihminen ei välttämättä itse ymmärrä tilannettaan. Oletko ottanut huomioon, että lääkärisi saattaa olla oikeassa ja yrittää auttaa sinua?

Vierailija
7/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka ollaan vahingossa "muissa maailmoissa?" :D Siis ymmärrän jos vaikka päivähaaveilee

omissa oloissaan esm. kotona mutta jos olet lääkärin vastaanotolla ja tietoisesti olet tiedostamaton siellä niin kyllä jotain ongelmaa on psyykkeessä.

Vierailija
8/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että et ole/ollut silloin?

Vierailija
9/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, mitä siellä lukee?

No, jos ei itsestään välitä ja haluaa että siellä on mahdollisesti paikkaansa pitämätöntä tietoa niin mikäs siinä.

Vierailija
10/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään Ei hullu tajua itse olevansa hullu. Enkä siis tarkoita, että ap olisi psykoottinen, vaan että yleisesti psykoosiin kuuluu se, että ei ole tässä todellisuudessa.

Vierailija
11/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot tietysti lääkärille että oletko sinä hullu?

Vakavasti muuten: kannattaa yrittää oikaista se määrittää sun loppuelämän. Hanki yksityiselta äkkiä toiset lausunnot.

Vierailija
12/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään Ei hullu tajua itse olevansa hullu. Enkä siis tarkoita, että ap olisi psykoottinen, vaan että yleisesti psykoosiin kuuluu se, että ei ole tässä todellisuudessa.

Sinä olet niin aivopesty että pitäisit kaikkia muita psykoottisina paitsi omanlaisiasi. Eri tietomäärät vaikuttavat aika lailla millaisessa todellisuudessa kukin elää. Ei todellisuus ole mikään klinikan mukaan määritelty vakio. Se on ihan irti todellisuudesta jota on aika monessa kerroksessa.

Vierailija
13/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö seuraavan kerran olla reaalimaailmassa eikä muissa maailmoissa, kun lääkäri kysyy vointiasi?

Vierailija
14/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanot tietysti lääkärille että oletko sinä hullu?

Vakavasti muuten: kannattaa yrittää oikaista se määrittää sun loppuelämän. Hanki yksityiselta äkkiä toiset lausunnot.

Kannattaa kuitenkin pitää aina mielessä, että se yksityisenkin puolen lääkäri voi kirjoittaa samankaltaiset arviot kuin julkisenkin puolen ammattilainen.

Vierailija
15/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kohteliaasti mistä kirjaus mahtaa johtua. Sano että ymmärrät toki, ettei psykoottinen tiedosta asiaa itse, siitäkin huolimatta ajattelit nyt kysyä koska itse et ole asivan samalla kannalla olosi suhteen. Jos siis asia todella on noin.

Vierailija
16/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mielenterveyspotilaat usein lukevat omia tietojaan ja vauhkoavat niistä?

Vierailija
17/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis rehellisesti psykoosissa. Puhut psykoosissa totuudenmukaisesti ja toimit rationaalisesti. :)

Vierailija
18/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mielenterveyspotilaat usein lukevat omia tietojaan ja vauhkoavat niistä?

Toivottavasti et itse joudu koskaan samaa osaan, vaikka silloin ehkä saisit tietää miksi "luet omia tietojasi ja vauhkoat niistä".

Vierailija
19/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta on p erseestä.

Vierailija
20/54 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen hullun oma käsitys on, ettei ole hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi