Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ulkona on niin pimeää!

Vierailija
14.11.2019 |

Mä en jotenkaan tänä syksynä tykkää tästä marraskuun pimeydestä yhtään. Tää käy mun hermoilleni. Sisälläkin valot on niin avuttoman himmeitä. Pitäisi ostaa uusia lamppuja kun vanhat on jo ihan himmentyneet. Ahdistaa ja ärsyttää!
Mitä lamppuja ostan, että niissä on varmasti kirkas valo?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Nykysin valaisimet on ihan onnettomia. Hämärässä saa olla jos ei parin kuukauden välein jaksa vaihtaa lamppuja. Oli vikatikki kun hehkulampuista luovuttiin. Luonto ei kiitä eikä energiaa säästy.

Vierailija
2/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin. OLin kompaustua tänään naapurin koiraan aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Muuttaisin Lappiin jos kaipaisin kaamosta. Siellä on sentään edes lunta.

Vierailija
4/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys, vesisade, loska, kura, kaamos ym. on tuhat kertaa miellyttävämpiä kuin pakkanen, tuokoon vaikka kuinka valoa ja puhtautta mukanaan! En kestä pakkasta, pimeyden kanssa ei mitään ongelmaa.

Vierailija
5/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars sellaiseen valaisinkauppaan , missä on paljon vaihtoehtoja. Vain sinä itse tiedät , minkälainen valaistus sinua miellyttää.

Minulla on aina lämpumät valot päällä huoneessa , missä oleskelen ja ulos olen laittanut tarkkaan harkiten kauniit koristevalot ajastimella toimien.

Vierailija
6/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars sellaiseen valaisinkauppaan , missä on paljon vaihtoehtoja. Vain sinä itse tiedät , minkälainen valaistus sinua miellyttää.

Minulla on aina lämpumät valot päällä huoneessa , missä oleskelen ja ulos olen laittanut tarkkaan harkiten kauniit koristevalot ajastimella toimien.

Vierailija
7/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ledejä ja katso, että valoteho on tarpeeksi suuri. 

Vierailija
8/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ledejä ja katso, että valoteho on tarpeeksi suuri. 

Mulla on ledejä. Mutta ne alkaa himmentyä jo muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
9/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on pimeää, kesällä ahdistaa niin perkuleesti.

Vierailija
10/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja ajatuksia täällä! Ajattelin ostaa lampun värilämpötilalla 4000 K eli valkoisempana, nykyinen 2700K on liian keltainen ja himmeä.

Vierailija
11/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä alkaa pidentymään reilun 5 viikon päästä.

Vierailija
12/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan tätä pimeyttä. Ja kylmyyttä myös, sillä saan luvan kääriytyä paksuihin, pehmeisiin vaatteisiin. Talvi on parasta aikaa. <3

Vierailija
13/13 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän