Pahoititko sinä mielesi Ponssen tyttökalenterista?
Ruotsalaiset ovat ainakin ihan #meetoo!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7ebb020d-b08f-4770-81eb-003950c64612
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ponssen olisi pitänyt tehdä ruotsalaisille oma homotransukalenteri.
Nuo ruotsalaiset on homoja- vitsit on myös suunnilleen yhtä tuoreita kuin ajatus tyttökalenterista tänä päivänä.
En mee toon takia, vaan sen takia, ettei ole tuon enempää bisnesvaistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ruotsalaiset on homoja- vitsit on myös suunnilleen yhtä tuoreita kuin ajatus tyttökalenterista tänä päivänä.
Mutta edelleen valideja. Heterot tykkää tisseistä.
En tiedä mikä on Ponsse enkä jaksa klikata.
Kysyn vain sinulta ap, että tiedätkö sinä, että on eri asia pahoittaa mielensä kuin kritisoida jotakin?
Nykyään ei tunnuta erottavan näitä toisistaan. Mitään ei saa kritisoida - siitä vasta tuleekin paha mieli.
Miten tuo eroaa kotiäitien/palomiesten jne kalentereista joissa myös poseeraten pikkutuhmasti? Ja mikäs se ulkomainen autofirman kalenteri on joka on todella haluttu?
Miksi näistä ei loukkaannuta?
Toki olisi joka toisen kuukauden kohdalle voinut laittaa vähäpukeisen ponssekuskin kuvan eikä pelkkiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on Ponsse enkä jaksa klikata.
Kysyn vain sinulta ap, että tiedätkö sinä, että on eri asia pahoittaa mielensä kuin kritisoida jotakin?
Nykyään ei tunnuta erottavan näitä toisistaan. Mitään ei saa kritisoida - siitä vasta tuleekin paha mieli.
Erikoista jos ei Ponssea tunnista. Käytkö töissä? Seuraatko taloutta lainkaan?
Ruotsi on kohta sisällissodan partaalla, mutta suurempi huoli tuntuu olevan tämmöisissä pikkuasioissa, prkl!
Pahoitin,mistä voi hakea korvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo eroaa kotiäitien/palomiesten jne kalentereista joissa myös poseeraten pikkutuhmasti? Ja mikäs se ulkomainen autofirman kalenteri on joka on todella haluttu?
Miksi näistä ei loukkaannuta?
Toki olisi joka toisen kuukauden kohdalle voinut laittaa vähäpukeisen ponssekuskin kuvan eikä pelkkiä naisia.
Eroaa siten, että ne kauniit naiset aiheuttavat kateutta mammoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä pidänkin, omistani, mutta ei mulla ole mitään halua katsella muiden tissejä ainakaan julkisissa tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä pidänkin, omistani, mutta ei mulla ole mitään halua katsella muiden tissejä ainakaan julkisissa tiloissa.
Miksi miesten on katseltava teidän feministien homokalentereita?
Jaa myydään jotain tuotetta alastomilla naisilla? Onpa persoonallinen idea. Hahah, kuka siellä oikein vastaa markkinoinnista? Ei ihan olla trendien aallonharjalla.
Sinänsä ei liikuta tunne-elämääni. Koska olen jo ikäloppu, olen nähnyt kaikkea myytävän tisseillä ennenkin. Ehkäpä se on sitten edelleen tehokasta. Onhan tuotteen oltava hyvä, jos sen päällä makaa alaston nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa myydään jotain tuotetta alastomilla naisilla? Onpa persoonallinen idea. Hahah, kuka siellä oikein vastaa markkinoinnista? Ei ihan olla trendien aallonharjalla.
Sinänsä ei liikuta tunne-elämääni. Koska olen jo ikäloppu, olen nähnyt kaikkea myytävän tisseillä ennenkin. Ehkäpä se on sitten edelleen tehokasta. Onhan tuotteen oltava hyvä, jos sen päällä makaa alaston nainen.
Tietenkin tissit toimii, aina ne ovat toimineet. Katso vaikka ip-lehtien kansia.
Miksi ideoiden pitäisi olla persoonallisia? Riittää kun ne toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla tuore juttu jos se on totta.
Tissit ovat kiinnostaneet aina ja tulevat kiinnostamaan siihen saakka kunnes maailmanloppu tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten on katseltava teidän feministien homokalentereita?
No mikä suomalaisyritys teettää mieskalentereita myynnin edistämiseen ja missä niitä voi nähdä? Palomieskalentereista tulot menee käsittääkseni hyväntekeväisyyteen, eihän brankkarit ees ole mikään firma.
Seuraavaksi joku pahoittaa mielensä kun tekevät kalenterin jossa on vaan metsäkone metsässä, sehän tuhoaa luontoa!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on kohta sisällissodan partaalla, mutta suurempi huoli tuntuu olevan tämmöisissä pikkuasioissa, prkl!
Ruotsi on lähes vallattu, koska paikallisista miehistä on tehty nössöjä. Ainut mikä saa heidät suuttumaan on kalenteri, jossa vilautetaan tissiä. Ja tietysti sukupuolipronominit.
En, mutta onhan tuo so last season. Ihme kun eivät aiemmin älynneet lopettaa.