Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituusero ja itsetunto, miehet vs naiset

Vierailija
14.11.2019 |

"En tykkää pitkistä naisista koska tunnen itseni pieneksi ja epämiehekkääksi"

Miten voi miehellä olla noin heikko itsetunto!

"En tykkää lyhyistä miehistä tunnen itseni isoksi ja epänaiselliseksi"

Go girl, ymmärrän niin hyvin!

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
2/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tuo sama asenne, kun kommentoit esim naisten mielen pahoittamista miehen muiden naisten tuijottelusta. Sehän on kuulemma aina osoitus surkeasta itsetunnosta, kyttäystä ja mustasukkaisuutta, prinsessamaisuutta, jalustalle itsensä nostamista jne.

Muussa tapauksessa sinä olet nyt se jalustalla oleva heikkoitsetuntoinen prinsessa.

Vierailija
4/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että pitkät miehet ja lyhyet naiset pariutuvat keskenään ja lyhyet miehet ja pitkät naiset jäävät sinkuiksi, kun eivät kelpaa toisilleen.

Vierailija
5/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm kirjoitti:

Niinhän se on, että pitkät miehet ja lyhyet naiset pariutuvat keskenään ja lyhyet miehet ja pitkät naiset jäävät sinkuiksi, kun eivät kelpaa toisilleen.

Paitsi että pitkät naiset kelpaisivat lyhyille miehille, mutta pitkälle naiselle kelpaa vain superpitkä mies.

Vierailija
6/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran törmäsin kaupan kassajonossa hyvin pitkään perheeseen. Perhe oli edelläni jonossa ja varsin hämmästyttävä. Nainen oli varmaankin 190+ cm pitkä ja mies selvästi yli 2-metrinen. Lapsensakin olivat ikäisekseen selvästi hyvin pitkiä. Itse keskipituisena katsoin porukkaa jokseenkin yläviistoon ja ihmettelin lähes huimausta tuntien. Oli kuin olisin törmännyt johonkin ulkoavaruuden olentoihin, ihan eri lajiin. 

Aiheeseen tämä nyt ei liity muuten kuin siten, että hiukan pitää hämmästellä keskimääräistä lyhyemmän miehen ulinaa siitä, että pitkä nainen kyllä kelpaisi hänelle muttei toisin päin. Lähtökohtaisesti en näkisi asiaa sukupuolisidonnaisena, mutta katson, että siihen on syynsä, miksi pariudutaan useammin melkein itsensä pituisen kanssa kuin hyvin eripituisen kanssa. On mukavampaa kun voi katsoa toista silmiin ja kasvoihin melko normaalisti eikä niskat kipeinä päätä taivuttaen. Kun yltää pitämään toista kädestä tai lanteilta luontevasti kurkottelematta. On mukavampaa kun voi suudella ja halata ilman apuvälineitä. On kätevämpää asua yhdessä, kun tavarat voi hyllyttää ja taulut sijoitella niin, että ne toimivat kummallekin. Huonekalujen mitoituskin täsmää. Tosi rakkaus ei tietenkään katso tällaisia käytännön seikkoja, mutta tilastollisista ja käytännöllisistä syistä niitä sattuu ehkä harvemmin kohdille.

Vierailija
7/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

190cm kirjoitti:

Paitsi että pitkät naiset kelpaisivat lyhyille miehille, mutta pitkälle naiselle kelpaa vain superpitkä mies.

Miksi pitää yrittää sitä pidempää naista? Harvempi on ääripäistä, 150cm miehet on vähissä, samoin 185cm pitkät naiset.

Miksi esim 165cm pitkä mies yrittää 170cm pitkää naista? Miksei kohdista aloitteitaan itseään lyhempään tai edes samanmittaiseen? Te kun tunnutte olevan sen sukupuoli, josta osalle riittäis että ois joku.

Vierailija
8/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190cm kirjoitti:

Miksi pitää yrittää sitä pidempää naista? Harvempi on ääripäistä, 150cm miehet on vähissä, samoin 185cm pitkät naiset.

Miksi esim 165cm pitkä mies yrittää 170cm pitkää naista? Miksei kohdista aloitteitaan itseään lyhempään tai edes samanmittaiseen? Te kun tunnutte olevan sen sukupuoli, josta osalle riittäis että ois joku.

"Miksi pitää yrittää sitä pidempää naista?"

Miksi pitää yrittää sitä 20-30cm pidempää miestä?

Siksi koska vain pitkien naisten mielestä pitkät voisi pariutua keskenään ja lyhyet keskenään. Lyhyet naiset taas ovat eri mieltä.

= kaikille lyhyille miehille ei riitä lyhyempiä naisia, koska kaiken pituiset naiset suosivat pitkiä miehiä pl. erittäin lyhyet naiset jotka suosivat keskipituisia miehiä.

kts. tutkimukset. Naisen keskimäärin toivoma pituusero on epärealistiset 20cm, ja mitä lyhyempi nainen on, sitä suurempi pituusero on toiveena.

Vierailija
9/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran törmäsin kaupan kassajonossa hyvin pitkään perheeseen. Perhe oli edelläni jonossa ja varsin hämmästyttävä. Nainen oli varmaankin 190+ cm pitkä ja mies selvästi yli 2-metrinen. Lapsensakin olivat ikäisekseen selvästi hyvin pitkiä. Itse keskipituisena katsoin porukkaa jokseenkin yläviistoon ja ihmettelin lähes huimausta tuntien. Oli kuin olisin törmännyt johonkin ulkoavaruuden olentoihin, ihan eri lajiin. 

Aiheeseen tämä nyt ei liity muuten kuin siten, että hiukan pitää hämmästellä keskimääräistä lyhyemmän miehen ulinaa siitä, että pitkä nainen kyllä kelpaisi hänelle muttei toisin päin. Lähtökohtaisesti en näkisi asiaa sukupuolisidonnaisena, mutta katson, että siihen on syynsä, miksi pariudutaan useammin melkein itsensä pituisen kanssa kuin hyvin eripituisen kanssa. On mukavampaa kun voi katsoa toista silmiin ja kasvoihin melko normaalisti eikä niskat kipeinä päätä taivuttaen. Kun yltää pitämään toista kädestä tai lanteilta luontevasti kurkottelematta. On mukavampaa kun voi suudella ja halata ilman apuvälineitä. On kätevämpää asua yhdessä, kun tavarat voi hyllyttää ja taulut sijoitella niin, että ne toimivat kummallekin. Huonekalujen mitoituskin täsmää. Tosi rakkaus ei tietenkään katso tällaisia käytännön seikkoja, mutta tilastollisista ja käytännöllisistä syistä niitä sattuu ehkä harvemmin kohdille.

Miksi sitten naiset keskimäärin toivovat n. 20cm pituuseroa?

Ja jos nyt sanot että no eihän tuo ole isokaan ero, niin sitten varmaan 180cm nainen ja 160cm ovat suurin piirtein samanpituisia.

Vierailija
10/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se tuli sanottua.

Pitkän naisen mielestä samankaltaisuus toimii, lyhyen naisen mielestä erilaisuus. Alas, molemmat haluavat pitkän miehen.

Jos pitkien miesten enemmistö suosii enemmänkin siroja ja pieniä naisia (näin myös tutkitusti on), keitä jää yli?

Osa pitkistä naisista ja kaikki lyhyet miehet.

Lopputulos: kaikille lyhyille miehille ei riittäisi lyhyitä naisia, vaikka lyhyet miehet toimisivat naisten toiveiden mukaan ja pariutuisivat ensisijaisesti pituuden perusteella.

Koska pituus ei ole miehille samanlainen pakkomielle kuin naisille, lyhyt mies voi kiinnostua naisesta oli tämä sitten pitkä, keskipituinen tai lyhyt. Ja sitten pitkät naiset valittavat miksi heitä lähestyi 170cm eikä 190cm mies.

Vierailija
11/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen ja hoikan miehen näkökulmasta:

175cm nainen: "Miksi lyhyen pitää yrittää pitkää? Mä haluan pitkän kun olen itsekin sellainen"

170cm nainen: "Mä haluan pitkän miehen etten tuntisi itseäni amatsoniksi, katsele niitä lyhyempiä"

165cm nainen: "Jos oot itse lyhyt, katsele niitä lyhyitä naisia eikä meitä keskipituisia"

158cm hoikka nainen: "No mä olen pieni ja siro ja kysyntää on riittänyt, mun ei tarvitse ottaa lyhyttä ja siroa miestä kun saan pitkän"

158cm kurvikas nainen: "No mä olen lyhyt ja kurvikas, haluan rotevamman ja kookkaamman miehen, semmoinen 178cm/90kg on hyvä"

158cm keskivartalolihava nainen: "No mieluiten kyllä ottaisin sellaisen rotevamman miehen joka tykkää kanssa herkutella, mutta jos en saa niin ei kai tässä muu auta..."

Vierailija
12/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 170 cm nainen ja mulle kelpaa itseni pituinen mies myös pitempien miesten ohella. En tee valintaa pituuden mukaan, vaan persoonan mukaan. En ole ainut, näen kyllä kutakuinkin samanpituisia pariskuntia. 

Vierailija
13/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190cm kirjoitti:

Erikoinen näköharha. Miten se 165cm löytää ne 170cm pitkät naiset, joista sitten valittaa kun ei kelpaa, mutta esim 170-175cm pitkältä mieheltä nuo on totaalisen häviksissä? Kaikki itseä lyhyemmät kävelee jonkun korston kanssa vastaan, aina ja joka paikassa?

"Siksi koska vain pitkien naisten mielestä pitkät voisi pariutua keskenään ja lyhyet keskenään. Lyhyet naiset taas ovat eri mieltä."

"kts. tutkimukset. Naisen keskimäärin toivoma pituusero on epärealistiset 20cm, ja mitä lyhyempi nainen on, sitä suurempi pituusero on toiveena."

Siinä tapauksessa menkää kitisemään joko niille pitkille miehille tai lyhyille naisille tuosta. Miehille te ette toki sitä tee. Nyt kohteena ovat ne naiset, jotka eivät mitään 20-30cm pituuseroa toivo. Jos he mieluummin jatkavat sinkkuna kuin pariutuvat itseään lyhyemmän kanssa, niin miksi se ei ole yhtä hyvä "synninpäätös" kuin pitkien ja lyhyiden naisten pariutuminen keskenään?

Vierailija
14/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm ja seurustellut (/tapaillut) 173-193 pituisten miesten kanssa. Ja onhan se fakta, että se pidempi viehättää paljon enemmän ja tunnet itsesi paljon naisellisemmaksi/sirommaksi sellaisen vierellä. Nykyinen on muistaakseni 184 cm ja saisi olla mielestäni vielä pidempi. :D

Vierailija
15/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan sattuvat biologian oikusta olemaan keskimäärin pitempiä. Siinä faktat, syyt ja seuraukset. Piste ja ulinalle stop.

Vierailija
16/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190cm kirjoitti:

Onhan teoriassa se pieni mahdollisuus, että se 165 cm mies näkee tämän 170-senttinen naisen muunakin kuin 170-senttisenä naisena ja ihastuu tämän persoonaan. Kaikki aikuiset eivät ihan oikeasti mieti pituuttaan lähes koskaan.

Vierailija
17/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä toisessa ketjussa joku mies (oletan) totesi, että naisissa sytyttää timmi kroppa. Tähän ei kaivata mitään keskustelua, vaan näin on ja sillä selvä.

Tässä ketjussa voisi todeta, että miehissä sytyttää riittävä pituus. Mutta jankataan toki eessuntaas. Miehet voivat asettaa kriteerejä, naisten vastaavista vingutaan.

Vierailija
18/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vaan sattuvat biologian oikusta olemaan keskimäärin pitempiä. Siinä faktat, syyt ja seuraukset. Piste ja ulinalle stop.

Miesten ja naisten keskimääräinen pituusero 13cm

Naisten keskimäärin toivoma pituusero 20cm

Miesten keskimäärin toivoma pituusero 13cm

Vierailija
19/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 168 cm ja seurustellut (/tapaillut) 173-193 pituisten miesten kanssa. Ja onhan se fakta, että se pidempi viehättää paljon enemmän ja tunnet itsesi paljon naisellisemmaksi/sirommaksi sellaisen vierellä. Nykyinen on muistaakseni 184 cm ja saisi olla mielestäni vielä pidempi. :D

On fakta, että se viehättää sinua. Osalle sillä ei ole merkitystä. Kaikki aikuiset naiset eivät tarvitse sitä isokokoista auktoriteettia, jota katsoa ylöspäin, kun ovat sitä itse.

Vierailija
20/187 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 183-senttinen nainen ja mieheni on 172-senttinen. Ollaan oltu naimisissa pian 20 vuotta Ja kaikki asiat on toimineen ihan samoin kuin niillä pareilla joissa mies on yhtä pitkä kuin minä ja nainen mieheni mittainen. Tunnen itseni kauniiksi ja erityiseksi hänen seurassaan enkä ole huomannut hänen mitenkään nolostuvan seurassani. Käytän usein korkeita korkoja joilla ryhti paranee ja sääret näyttävät hyviltä. Meillä on kolme lasta joiden tekeminen ei ole poikennut muiden lemmiskelyistä. Meillä molemmilla on ollut parisuhteita aiemmin ja voin vakuuttaa ettei se pituus ole merkityksellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi