Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisto kesasta 1992!

Vierailija
13.11.2019 |

Jos ravintolassa kavelet ohi nuorukaisen joka on niin kuuma etta vaatii kaiken huomion ja seuraavat 15 sekuntia hoet ‘ala katso taaksesi, ala katso taaksesi’ ja kun katsot ja han katsoo myos, vaikka onkin jo baaritiskin toisessa paassa, se on tarkeaa!!! Se hymy! Han oli niin kaunis ja nuori 19v. Se tunne kun olet niin kiinnostunut ja haluat tietaa hanesta kaiken ja haluat hanet kokonaan, mutta parasta on kuitenkin se odotus etta jotain voi tapahtua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22 ja viimeisilläni raskaana. Eipä tunnu aloittajan muisto samoilta ajoilta yhtään tutulta.

Vierailija
2/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just päättänyt peruskoulun ja vietin kesää etelässä, oli se hienoa aikaa. En vielä katsonut poikia niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri menossa yläasteelle. Kaitsin naapurin kakaraa kesätöikseni ja harjoittelin meikkaamista. Kävin ekan kerran kaverin kanssa kaksin elokuvissa.

Ei ollut ketään poikaa mielessä tuolloin, eikä ollut vielä pitkään aikaankaan. Kasvoin maalla kunnon heinäpunttien ympäröimänä, enkä ollut kiinnostunut sellaisista. Harjoittelin romanttiset suhteeni elokuvien, kirjojen ja haaveiden parissa.

Vierailija
4/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin Barcelonan olympialaisia ja jännittävää soutua! Ja Jyri Kjäll nyrkkeili ja aurinko pimeni.

Vierailija
5/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 29 v. ja odotin kolmatta lastamme.

Vierailija
6/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 vuotias taapero ja paskoin housuun.

Vierailija
7/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteelle siirtyminen. Uusia tuttavuuksia uudessa koulussa. Puitteet oli isommat. Piti olla omatoimisempi kuin aiemmin. Ikävä kyllä kiusaaminen paheni tuntuvasti :(

Vierailija
8/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 40v ja odotin kaivattua toista lastani syntyväksi juhannuksena. .Raskaus oli ihana ja koko kesä ,mutta ehkä eri tavoin kuin aloittajan :)

Vierailija
9/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin.

Vierailija
10/10 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka kesä! Eli ihan parasta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi