Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupäivä Tukholmassa

Vierailija
13.11.2019 |

Hei Tukholman tuntijat! Mahtaako kaupungissa olla mikään auki joulupäivänä? Eli kannattaako lähteä päivä Tukholmassa -risteilylle just tuona ajankohtana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaratalot, kaupat, museot ja useimmat ravintolat sekä kahvilat on kiinni, auki on lähinnä pikaruokapaikat.

Vierailija
2/9 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko on auki ja siellä joulumessu. Vietin yhden joulun Tukholmassa. Rauhallistahan siellä oli joulupäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokapaikkojen lisäksi yksittäiset ruokakaupat saattaa olla auki osan päivää.

Vierailija
4/9 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalan surulliselta ja ankealta kuulostaa. En ikinä menisi.

Vierailija
5/9 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt surullisesta ja ankeasta tiedä, mutta kuulostaa vähän siltä, että matkan ajankohtaa kannattaa vielä miettiä :D

Ap

Vierailija
6/9 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalan surulliselta ja ankealta kuulostaa. En ikinä menisi.

No ei se sen iloisempaa ja vähemmän ankeampaa ole Suomessakaan joulupäivänä.

Vierailija
7/9 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkko on auki ja siellä joulumessu. Vietin yhden joulun Tukholmassa. Rauhallistahan siellä oli joulupäivänä.

Niin, unohdin kertoa, että olen asunut nuorempana pari vuotta Tukholman lähistöllä. Monet tukholmalaiset lähtevät itse joulun viettoon maalle, mikä on Ruotsissa se perinteinen maalaisjoulu. Yhden joulun tosiaan olin Tukholmassa, kun ystäviäni tuli hotellilomalle sinne.

Vierailija
8/9 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, unohdin kertoa, että olen asunut nuorempana pari vuotta Tukholman lähistöllä. Monet tukholmalaiset lähtevät itse joulun viettoon maalle, mikä on Ruotsissa se perinteinen maalaisjoulu. Yhden joulun tosiaan olin Tukholmassa, kun ystäviäni tuli hotellilomalle sinne.

Kiitos kokemuksista :)

Ap

Vierailija
9/9 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa on kaupat auki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän