Joulupäivä Tukholmassa
Hei Tukholman tuntijat! Mahtaako kaupungissa olla mikään auki joulupäivänä? Eli kannattaako lähteä päivä Tukholmassa -risteilylle just tuona ajankohtana?
Kommentit (9)
Kirkko on auki ja siellä joulumessu. Vietin yhden joulun Tukholmassa. Rauhallistahan siellä oli joulupäivänä.
Pikaruokapaikkojen lisäksi yksittäiset ruokakaupat saattaa olla auki osan päivää.
Ihan kamalan surulliselta ja ankealta kuulostaa. En ikinä menisi.
En nyt surullisesta ja ankeasta tiedä, mutta kuulostaa vähän siltä, että matkan ajankohtaa kannattaa vielä miettiä :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalan surulliselta ja ankealta kuulostaa. En ikinä menisi.
No ei se sen iloisempaa ja vähemmän ankeampaa ole Suomessakaan joulupäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kirkko on auki ja siellä joulumessu. Vietin yhden joulun Tukholmassa. Rauhallistahan siellä oli joulupäivänä.
Niin, unohdin kertoa, että olen asunut nuorempana pari vuotta Tukholman lähistöllä. Monet tukholmalaiset lähtevät itse joulun viettoon maalle, mikä on Ruotsissa se perinteinen maalaisjoulu. Yhden joulun tosiaan olin Tukholmassa, kun ystäviäni tuli hotellilomalle sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, unohdin kertoa, että olen asunut nuorempana pari vuotta Tukholman lähistöllä. Monet tukholmalaiset lähtevät itse joulun viettoon maalle, mikä on Ruotsissa se perinteinen maalaisjoulu. Yhden joulun tosiaan olin Tukholmassa, kun ystäviäni tuli hotellilomalle sinne.
Kiitos kokemuksista :)
Ap
Tavaratalot, kaupat, museot ja useimmat ravintolat sekä kahvilat on kiinni, auki on lähinnä pikaruokapaikat.