Homomainen mies tyyliltään!!? Meidän työpaikalla on yksi semmoinen!
Ikää kaverilla 25v.
Pukeutuu outoihin vaatteisiin. Hänen talvitakkinsa on tummanpunainen ja siinä korkeahkot topatut kaulukset ja ympäriinsä kaiken maailman härpäkkeitä taskujen reunoilla jne..
Jalassa tällä tyypillä on perus siniset farkut mutta melko kireät semmoiset..
Yleensä käyttää huputonta pitkähihaista ohuehkoa paitaa jotka ovat myös melko koristeellisia..
Usein käärii hihat ylös niin että hänen naismaisen luisevat käsivarret näkyvät..
On siis pienikokoinen myös kaikin tavoin..
Aluksi hänellä oli perus lyhyet miestenhiukset mutta nyt on antanut niiden kasvaa pidemmiksi joka jotenkin oikein maksimoi tuon epämiesmäisyyden.
Kaveri on myös aika korkea ääninen semmonen poikamainen ääni ei ollenkaan miehekäs..
Olen varma, että tuo on homo, mutta silti tämä mies elää parisuhteessa naisen kanssa.
Mistä tässä on kyse? Kaappihomo?
Kommentit (16)
Miksi sinua kiinnostaa hänen olemuksensa niin kovasti? Keskitypä nyt omiin asioihisi.
Onhan teillä myös rekkalesboja: lyhyttukkaisia pulleita naisia, jotka pitää tummia huppareita ja maihinnousukenkiä ja kiroilee matalalla äänellä?
Monimuotoisuus, se kasvattaa. Odota rauhassa, ehkä huomaat viisastuneesi.
Hän ei halua käyttää pastellinsävyjä eikä beigeä pellavaa vaan värejä.
Anna mä arvaan, aloittaja kuuluu myös niihin ihmisiin, jotka ihmettelevät, miksi siitä homoudesta pitää nostaa niin iso haloo, kun ei me heterotkaan jankuteta olevamme heteroita.
Ootko mun mutsi?
Jaa et varmaan, kun se on jo elakkeella. Samat arvot teilla varmaan kuitenkin. :)
treffit kirjoitti:
Ootko mun mutsi?
Jaa et varmaan, kun se on jo elakkeella. Samat arvot teilla varmaan kuitenkin. :)
Tsot nyt! Mäkin olen eläkkeellä ja arvot on ihan muuta. Tv rekaton lesbo
Onko nyt kyseessä yhdistetty homofobia ja järkytys siitä, että sukupuoltaan epätyypillisesti ilmaiseva ei-laatikkoleukalentäjä-mieshenkilö (vai onko työkaverisi lentäjä? Tai kirurgi? Ei käy ilmi) on pariutunut naisen kanssa?
Teiltä varmaan työterveyden kautta pääsee myös psykologin juttusille. Voimia sulle.
Ok, boomer.
Maskuliinisuus / feminiinisyys tai pukeutumistyyli ei suoraan korreloi ihmisen suuntautumisen kanssa. Onhan olemassa homomiehissä karhuja ja naisissa femmelepakoita, tai heteroissa knapsuja miehiä ja rekkamaisia naisia
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ootko mun mutsi?
Tsot nyt! Mäkin olen eläkkeellä ja arvot on ihan muuta. Tv rekaton lesbo
En ma tarkoittanutkaan etta kaikki elakelaiset ajattelee noin :) Ihan vaan etta kyseessa ei voi olla mun mutsi, konteksti oli tyopaikka ja han on jo elakkeella. Ja etta han ajattelee samoin kuin ap, ja ajatteli varmasti noin jo ennen elakoitymistaan. :)
Ok homer.