Tatuointien merkityksiä
Tatuointi ei ole mikä tahansa sattumanvaraisesti valittu kuva, vaan kertoo kantajansa luonteesta syvältäluotaavalla tavalla, johon vaatetus tai muut ulkoiset tyyliseikat eivät pysty. Tässä muutamien suosittujen tatuointien kertomaa:
Tribaali (yleensä kelttikuvio raajan ympäri):
Olen juureton puoliorpo ja yritän korvata puuttuvia tai toimimattomia perhesuhteitani samaistumalla olemattomaan globaaliin mielikuvitusheimoon.
Aurinko:
Varma merkki vauvakuumeesta, seikkailijat älkööt vaivautuko.
Kotka:
Lyhytnäköisyydelleni vetää vertoja vain pohjaton läheisriippuvuuteni ja kyvyttömyyteni ottaa asioita niskasta kiinni.
Susi:
Viihdyn yksin, kunhan ympärillä on vähintään sata muutakin, jotka viihtyvät yksin. Pukeutumiseeni pätee sama yhtälö.
Tiikeri (pantteri, puuma, leopardi, jaguaari, gepardi jne.):
Liikkeeni ovat sulavat kuin mursulla. Raivostuessani alan kimittää koomisesti.
Urosleijona:
Parisuhteeni hallitseva henkilö on joku muu kuin minä. Armeijassa saavutin nakkikoneen arvoaseman.
Pääkallo (luuranko, viikatemies, piru ynnä muut):
Jos hemoglobiinini joskus sattuisikin saavuttamaan verenluovutuksen edellyttämän rajan, mitä se ei tosin koskaan tule tekemään, pyörtyisin viimeistään luovutussalin ovelle.
Lepakko:
Lepatan öisin, kuten kuvasta näkyy, jääkaapille.
Merenneito (alaston nainen, Kirsi Piha, Marilyn tms.):
Vankkumaton sisäisen kauneuden ystävä, etenkin peiliin katsoessani.
Kala (tai: delfiini, valas, mustekala, merihevonen, hai):
Olen kuin kala kuivalla maalla -- myös vedessä.
Lisko:
Muistutan pörröistä ja avutonta kissanpentua aina haparoivia askeleitani myöten.
Käärme:
Pistän, mutta yleensä vain silmälasit taskuun suudellessa.
Lohikäärme:
Osaan lentää yhtä hyvin kuin olla tultasyöksevän pirullinen.
Skorpioni:
Arvaamaton ja dominoiva kuin Hilja maitotyttö.
Ruusu:
Kesä on lyhyt ja lakastuneelle ruusulle okaat ovat tarpeen lähinnä takertumiseen, eivät ahdistelijoiden torjumiseen.
Perhonen:
Tasapaksuuteni ja värittömyyteni ei ole vain ulkoista.
Sarjakuvahahmo (tai: muumi, Tirlittan, Peppi Pitkätossu yms.):
Kirjoissa on liian vähän kuvia.
Aasialaiset kirjoitusmerkit tai hieroglyfit:
En osaa ulkomuistista siteerata yhtä ainoata suomalaista runoa, saati sitten ulkomaista.
Yin & yang -kuvio:
Laihdutuskuurilla joka kevät.
Horoskooppimerkki:
Jo pyykin lajittelu on minulle ylivoimainen luokittelutehtävä.
:D Naa oli aika hyvia!
Itsellani siis: lepakko, kaksi tuohon paakallokategoriaan menevia (en viitsi spesifioida kun ovat vahan erikoisempia), lisko, hamahakki (menee varmaan tuohon skorpionkategoriaan) ja aasialainen sana.
En tosin tunnusta etta olisin yhtaan tuommoinen - tai no, en ainakaan pyorry nahdessani verta ja mun hg on aina ollut korkea. ;)