Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean asiakas jolla tunnuslukulaite

Vierailija
13.11.2019 |

Voitko kertoa miten tunnistaudut omakantaan. Ihan, jos vaikka ranskalaisilla viivanpätkillä voisit laittaa ohjeet. Olen katsonut YouTube videon aiheesta, se kantapalvelun sivu ei näytä oikeasti samalta. Siinä etusivulla kysytään heti käyttäjätunnusta. Mikä tämä käyttäjätunnus on? Ei ole se oma entinen käyttäjätunnus, painelin sitä ID-näppäintä, ei ollut sekään. Mikä se on? On muuten täysi itsehillintämoodi nyt päällä, olen leikkinyt pari tuntia tämän kanssa.
Nyt en jostain syystä pääse edes Nordean sivuille, olisin sieltä kysynyt, mutta en pääse.
Onhan se upeeta aina, kun ehjää korjataan.
Nyt en muuten kysele appseista yhtään mitään - ei sekoiteta niitä tähän.
Ja etukäteen kiitos sille, joka tämän ongelman selättää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perjantaina aukeaa Danskessa tili. Olen aivan täynnä tätä leikkimistä.

Vierailija
2/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Nordean asiakas, joka käyttää tunnuslukulaitetta. Eli ensin valitset, että käytät tunnuslukulaitetta, laitteen päällä siis aloitussivulla tulee näkyä vihreä merkki. Syötä käyttäjätunnus, ja hyväksy OK- painikkeella. Valitse 2 kun kirjaudut muualle kuin Nordeaan ja taas OK. Syötä koodi, joka on sivulla ja taas OK, syötä PIN-koodi ja OK. Sen jälkeen sivusto pyytää vielä hyväksymään omat tietosi, jotka ovat haettu väestörekisteristä ja pääset minne halusitkin. Monen mutkan takana on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tunnuslukulaitetta, mutta kun painan kirjaudu nordeaan tai kantaan ja sieltä tunnuslukulaite niin kysyy käyttäjätunnusta. Millä sitten kirjaudut nordeaan jos et käytä käyttäjätunnusta?

Vierailija
4/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Nordean asiakas, joka käyttää tunnuslukulaitetta. Eli ensin valitset, että käytät tunnuslukulaitetta, laitteen päällä siis aloitussivulla tulee näkyä vihreä merkki. Syötä käyttäjätunnus, ja hyväksy OK- painikkeella. Valitse 2 kun kirjaudut muualle kuin Nordeaan ja taas OK. Syötä koodi, joka on sivulla ja taas OK, syötä PIN-koodi ja OK. Sen jälkeen sivusto pyytää vielä hyväksymään omat tietosi, jotka ovat haettu väestörekisteristä ja pääset minne halusitkin. Monen mutkan takana on.

Kiitos tästä. Tehdään niin päin, että voisitko kertoa missä teen virheen:

-pyytää käyttäjätunnusta. Laitan sen, mikä minulla on ollut vuosikausia. Sen paperisen tunnuslukujutun aikana jo.

-esiin tulee sivu, jossa on kuusi numeroa. Painan tunnuslukulaitteesta ok ja sen jälkeen sign. Laite antaa 9-numeroisen tunnusluvun. Laitan sen siihen.

-tässä kohtaa sivu ilmoittaa, että minun tulee yrittää uudelleen ja on tyhjentänyt sen kohdan johon olin saanut sen 9-numeroisen tunnusluvun laitettua. Tässä kohdassa olen myös yrittänyt painaa sitä ID-painiketta, jota piti sen youtube-linkin mukaan painaa.

Missä teen väärin?

Vierailija
5/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Nordean asiakas, joka käyttää tunnuslukulaitetta. Eli ensin valitset, että käytät tunnuslukulaitetta, laitteen päällä siis aloitussivulla tulee näkyä vihreä merkki. Syötä käyttäjätunnus, ja hyväksy OK- painikkeella. Valitse 2 kun kirjaudut muualle kuin Nordeaan ja taas OK. Syötä koodi, joka on sivulla ja taas OK, syötä PIN-koodi ja OK. Sen jälkeen sivusto pyytää vielä hyväksymään omat tietosi, jotka ovat haettu väestörekisteristä ja pääset minne halusitkin. Monen mutkan takana on.

Kiitos tästä. Tehdään niin päin, että voisitko kertoa missä teen virheen:

-pyytää käyttäjätunnusta. Laitan sen, mikä minulla on ollut vuosikausia. Sen paperisen tunnuslukujutun aikana jo.

-esiin tulee sivu, jossa on kuusi numeroa. Painan tunnuslukulaitteesta ok ja sen jälkeen sign. Laite antaa 9-numeroisen tunnusluvun. Laitan sen siihen.

-tässä kohtaa sivu ilmoittaa, että minun tulee yrittää uudelleen ja on tyhjentänyt sen kohdan johon olin saanut sen 9-numeroisen tunnusluvun laitettua. Tässä kohdassa olen myös yrittänyt painaa sitä ID-painiketta, jota piti sen youtube-linkin mukaan painaa.

Missä teen väärin?

Oletko sitten vaan kokeillut toiseen kertaan, koko juttu siis alusta asti. Käytän välillä iäkkään äitini tunnuslukulaitetta, ja välillä käy noin, en tiedä mistä johtuu.

Vierailija
6/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on edelleen OP niin ei tarvii pohtia moisia erikoisuuksia ja kaikki toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Nordean asiakas, joka käyttää tunnuslukulaitetta. Eli ensin valitset, että käytät tunnuslukulaitetta, laitteen päällä siis aloitussivulla tulee näkyä vihreä merkki. Syötä käyttäjätunnus, ja hyväksy OK- painikkeella. Valitse 2 kun kirjaudut muualle kuin Nordeaan ja taas OK. Syötä koodi, joka on sivulla ja taas OK, syötä PIN-koodi ja OK. Sen jälkeen sivusto pyytää vielä hyväksymään omat tietosi, jotka ovat haettu väestörekisteristä ja pääset minne halusitkin. Monen mutkan takana on.

Kiitos tästä. Tehdään niin päin, että voisitko kertoa missä teen virheen:

-pyytää käyttäjätunnusta. Laitan sen, mikä minulla on ollut vuosikausia. Sen paperisen tunnuslukujutun aikana jo.

-esiin tulee sivu, jossa on kuusi numeroa. Painan tunnuslukulaitteesta ok ja sen jälkeen sign. Laite antaa 9-numeroisen tunnusluvun. Laitan sen siihen.

-tässä kohtaa sivu ilmoittaa, että minun tulee yrittää uudelleen ja on tyhjentänyt sen kohdan johon olin saanut sen 9-numeroisen tunnusluvun laitettua. Tässä kohdassa olen myös yrittänyt painaa sitä ID-painiketta, jota piti sen youtube-linkin mukaan painaa.

Missä teen väärin?

Oletko sitten vaan kokeillut toiseen kertaan, koko juttu siis alusta asti. Käytän välillä iäkkään äitini tunnuslukulaitetta, ja välillä käy noin, en tiedä mistä johtuu.

Äkkiseltään veikkaan, että noin 50 kertaa olen kokeillut uudestaan.

Vierailija
8/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Nordean asiakas, joka käyttää tunnuslukulaitetta. Eli ensin valitset, että käytät tunnuslukulaitetta, laitteen päällä siis aloitussivulla tulee näkyä vihreä merkki. Syötä käyttäjätunnus, ja hyväksy OK- painikkeella. Valitse 2 kun kirjaudut muualle kuin Nordeaan ja taas OK. Syötä koodi, joka on sivulla ja taas OK, syötä PIN-koodi ja OK. Sen jälkeen sivusto pyytää vielä hyväksymään omat tietosi, jotka ovat haettu väestörekisteristä ja pääset minne halusitkin. Monen mutkan takana on.

Kiitos tästä. Tehdään niin päin, että voisitko kertoa missä teen virheen:

-pyytää käyttäjätunnusta. Laitan sen, mikä minulla on ollut vuosikausia. Sen paperisen tunnuslukujutun aikana jo.

-esiin tulee sivu, jossa on kuusi numeroa. Painan tunnuslukulaitteesta ok ja sen jälkeen sign. Laite antaa 9-numeroisen tunnusluvun. Laitan sen siihen.

-tässä kohtaa sivu ilmoittaa, että minun tulee yrittää uudelleen ja on tyhjentänyt sen kohdan johon olin saanut sen 9-numeroisen tunnusluvun laitettua. Tässä kohdassa olen myös yrittänyt painaa sitä ID-painiketta, jota piti sen youtube-linkin mukaan painaa.

Missä teen väärin?

Tunnuslukulaitteesta pitää painaa virtapäälle ja sitten ID  (EI Singn). Se lukee kyllä siinä kirjautumisnäytölläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paina tunnuslukulaitteen ID-painiketta ja syötä selaimessa näkyvä koodi sekä tunnuslukulaitteen PIN"

Vierailija
10/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aktivoinut laitteen pankista saatavalla koodilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Nordean asiakas, joka käyttää tunnuslukulaitetta. Eli ensin valitset, että käytät tunnuslukulaitetta, laitteen päällä siis aloitussivulla tulee näkyä vihreä merkki. Syötä käyttäjätunnus, ja hyväksy OK- painikkeella. Valitse 2 kun kirjaudut muualle kuin Nordeaan ja taas OK. Syötä koodi, joka on sivulla ja taas OK, syötä PIN-koodi ja OK. Sen jälkeen sivusto pyytää vielä hyväksymään omat tietosi, jotka ovat haettu väestörekisteristä ja pääset minne halusitkin. Monen mutkan takana on.

Kiitos tästä. Tehdään niin päin, että voisitko kertoa missä teen virheen:

-pyytää käyttäjätunnusta. Laitan sen, mikä minulla on ollut vuosikausia. Sen paperisen tunnuslukujutun aikana jo.

-esiin tulee sivu, jossa on kuusi numeroa. Painan tunnuslukulaitteesta ok ja sen jälkeen sign. Laite antaa 9-numeroisen tunnusluvun. Laitan sen siihen.

-tässä kohtaa sivu ilmoittaa, että minun tulee yrittää uudelleen ja on tyhjentänyt sen kohdan johon olin saanut sen 9-numeroisen tunnusluvun laitettua. Tässä kohdassa olen myös yrittänyt painaa sitä ID-painiketta, jota piti sen youtube-linkin mukaan painaa.

Missä teen väärin?

Oletko sitten vaan kokeillut toiseen kertaan, koko juttu siis alusta asti. Käytän välillä iäkkään äitini tunnuslukulaitetta, ja välillä käy noin, en tiedä mistä johtuu.

Äkkiseltään veikkaan, että noin 50 kertaa olen kokeillut uudestaan.

Laite on sitten luultavasti mennyt lukkoon, avautuu kun 24 tuntia on kulunut. Soita 0200 3000 niin voivat tarkastaa asian.

Vierailija
12/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paina tunnuslukulaitteen ID-painiketta ja syötä selaimessa näkyvä koodi sekä tunnuslukulaitteen PIN"

Kiitos tästä. Olen kokeillut myös tätä variaatiota youtube-linkin mukaisesti. Ei toimi, ei mene kantaan. Olen varmaan kokeillut näitä jo liikaa tämän päivän osalta, kun ei enää päästä pask... Nordeaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Nordean asiakas, joka käyttää tunnuslukulaitetta. Eli ensin valitset, että käytät tunnuslukulaitetta, laitteen päällä siis aloitussivulla tulee näkyä vihreä merkki. Syötä käyttäjätunnus, ja hyväksy OK- painikkeella. Valitse 2 kun kirjaudut muualle kuin Nordeaan ja taas OK. Syötä koodi, joka on sivulla ja taas OK, syötä PIN-koodi ja OK. Sen jälkeen sivusto pyytää vielä hyväksymään omat tietosi, jotka ovat haettu väestörekisteristä ja pääset minne halusitkin. Monen mutkan takana on.

Kiitos tästä. Tehdään niin päin, että voisitko kertoa missä teen virheen:

-pyytää käyttäjätunnusta. Laitan sen, mikä minulla on ollut vuosikausia. Sen paperisen tunnuslukujutun aikana jo.

-esiin tulee sivu, jossa on kuusi numeroa. Painan tunnuslukulaitteesta ok ja sen jälkeen sign. Laite antaa 9-numeroisen tunnusluvun. Laitan sen siihen.

-tässä kohtaa sivu ilmoittaa, että minun tulee yrittää uudelleen ja on tyhjentänyt sen kohdan johon olin saanut sen 9-numeroisen tunnusluvun laitettua. Tässä kohdassa olen myös yrittänyt painaa sitä ID-painiketta, jota piti sen youtube-linkin mukaan painaa.

Missä teen väärin?

Oletko sitten vaan kokeillut toiseen kertaan, koko juttu siis alusta asti. Käytän välillä iäkkään äitini tunnuslukulaitetta, ja välillä käy noin, en tiedä mistä johtuu.

Äkkiseltään veikkaan, että noin 50 kertaa olen kokeillut uudestaan.

Laite on sitten luultavasti mennyt lukkoon, avautuu kun 24 tuntia on kulunut. Soita 0200 3000 niin voivat tarkastaa asian.

Hienoa.

Vierailija
14/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Nordean asiakas, joka käyttää tunnuslukulaitetta. Eli ensin valitset, että käytät tunnuslukulaitetta, laitteen päällä siis aloitussivulla tulee näkyä vihreä merkki. Syötä käyttäjätunnus, ja hyväksy OK- painikkeella. Valitse 2 kun kirjaudut muualle kuin Nordeaan ja taas OK. Syötä koodi, joka on sivulla ja taas OK, syötä PIN-koodi ja OK. Sen jälkeen sivusto pyytää vielä hyväksymään omat tietosi, jotka ovat haettu väestörekisteristä ja pääset minne halusitkin. Monen mutkan takana on.

Kiitos tästä. Tehdään niin päin, että voisitko kertoa missä teen virheen:

-pyytää käyttäjätunnusta. Laitan sen, mikä minulla on ollut vuosikausia. Sen paperisen tunnuslukujutun aikana jo.

-esiin tulee sivu, jossa on kuusi numeroa. Painan tunnuslukulaitteesta ok ja sen jälkeen sign. Laite antaa 9-numeroisen tunnusluvun. Laitan sen siihen.

-tässä kohtaa sivu ilmoittaa, että minun tulee yrittää uudelleen ja on tyhjentänyt sen kohdan johon olin saanut sen 9-numeroisen tunnusluvun laitettua. Tässä kohdassa olen myös yrittänyt painaa sitä ID-painiketta, jota piti sen youtube-linkin mukaan painaa.

Missä teen väärin?

Oletko sitten vaan kokeillut toiseen kertaan, koko juttu siis alusta asti. Käytän välillä iäkkään äitini tunnuslukulaitetta, ja välillä käy noin, en tiedä mistä johtuu.

Äkkiseltään veikkaan, että noin 50 kertaa olen kokeillut uudestaan.

Höpö hpö. Tili menee lukkoon vuorokaudeksi alle kymmenellä yrityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Nordean asiakas, joka käyttää tunnuslukulaitetta. Eli ensin valitset, että käytät tunnuslukulaitetta, laitteen päällä siis aloitussivulla tulee näkyä vihreä merkki. Syötä käyttäjätunnus, ja hyväksy OK- painikkeella. Valitse 2 kun kirjaudut muualle kuin Nordeaan ja taas OK. Syötä koodi, joka on sivulla ja taas OK, syötä PIN-koodi ja OK. Sen jälkeen sivusto pyytää vielä hyväksymään omat tietosi, jotka ovat haettu väestörekisteristä ja pääset minne halusitkin. Monen mutkan takana on.

Kiitos tästä. Tehdään niin päin, että voisitko kertoa missä teen virheen:

-pyytää käyttäjätunnusta. Laitan sen, mikä minulla on ollut vuosikausia. Sen paperisen tunnuslukujutun aikana jo.

-esiin tulee sivu, jossa on kuusi numeroa. Painan tunnuslukulaitteesta ok ja sen jälkeen sign. Laite antaa 9-numeroisen tunnusluvun. Laitan sen siihen.

-tässä kohtaa sivu ilmoittaa, että minun tulee yrittää uudelleen ja on tyhjentänyt sen kohdan johon olin saanut sen 9-numeroisen tunnusluvun laitettua. Tässä kohdassa olen myös yrittänyt painaa sitä ID-painiketta, jota piti sen youtube-linkin mukaan painaa.

Missä teen väärin?

Oletko sitten vaan kokeillut toiseen kertaan, koko juttu siis alusta asti. Käytän välillä iäkkään äitini tunnuslukulaitetta, ja välillä käy noin, en tiedä mistä johtuu.

Äkkiseltään veikkaan, että noin 50 kertaa olen kokeillut uudestaan.

Höpö hpö. Tili menee lukkoon vuorokaudeksi alle kymmenellä yrityksellä.

Niin no ilmankos se on lukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan