Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ne miehet on jotka ei tykkää tekstailla 24/7?

Vierailija
13.11.2019 |

Miksi minun suhdeviritykseni aina kaatuvat miesten överiin innokkuuteen? Haluaisin tutustua kaikessa rauhassa, mutta aina se menee siihen, että mies tykittää viestiä aamusta iltaan, kertoo saman tien lapsilleen, alkaa puhua seurustelusta muutaman viikon jälkeen ym. Miksi ei vaan voi ottaa rauhallisesti? Jälleen kerran alan tuntea hyperventilaation tarvetta. :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖐

Vierailija
2/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tuo mennä miehelle. Vai tuliko tarkoituksella tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö tuo mennä miehelle. Vai tuliko tarkoituksella tänne?

Aiheellinen kuitti, tunsin nyt kuitenkin tarvetta avautua ensin tänne.

Ap

Vierailija
4/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiökuppiloista löytyy.

Vierailija
5/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ei tiedä miten sitä peliä pitää pelata. Pitäisi esittää vaikeasti tavoiteltavaa että naisen kiinnostus pysyy yllä. Olisi hyvä odottaa vaikka 30min ennen kuin vastaa viestiin (minimi). Pitää yrittää näyttää kiireiseltä niin nainen miettii enemmän mitä se tekee tai kenen kanssa se on. Naista alkaa lelulaatikon päällimmäisenä oleva lelu nopeasti kyllästyttää = aina saatavilla.

Pitää olla mysteerinen ja jännittävä. Vaikeasti tavoitettavissa.

Vierailija
6/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä juuri päinvastainen tilanne. Mies roikottaa viestihiljaisuudessa ja itseä alkaa pian todella kyllästyttämään tilanne. Jos laitan viestiä niin vastaa kyllä tosi pian, mutta ei millään voi itse olla aloitteellinen.

Vierailija
7/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ei tiedä miten sitä peliä pitää pelata. Pitäisi esittää vaikeasti tavoiteltavaa että naisen kiinnostus pysyy yllä. Olisi hyvä odottaa vaikka 30min ennen kuin vastaa viestiin (minimi). Pitää yrittää näyttää kiireiseltä niin nainen miettii enemmän mitä se tekee tai kenen kanssa se on. Naista alkaa lelulaatikon päällimmäisenä oleva lelu nopeasti kyllästyttää = aina saatavilla.

Ei tarvitse olla, mutta hyppääminen suoraan tuttavallisuuteen, jatkuvaan yhteydenpitoon ja kymmenien tulevien treffien suunnitteluun tuntuu minusta ahdistavalta. Tarvitsen aikaa totutellakseni ajatukseen uudesta ihmisestä. Eihän tässä ehdi ihastua ja tunteet herätä kun jo pitäisi toimia kuin 20 vuotta suhteessa olleet.

Vierailija
8/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas nyt sitten, että jos pääset miehen kanssa tuon kriittisen alun yli ja pidempään suhteeseen, sanotaan että 6kk olette seurustelleet. Kuinka reipasta viestintää toivoisit siinä vaiheessa? Minulla tuntuu aina menevän pieleen tämän kanssa. Jos hillitsen viestintää etten ole liian roikkuva, lopulta sanotaankin että me ei oikein kohdattu ja tulee ero, kun en viestitellyt tarpeeksi.

Vierailija
9/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä.

Mutta olen kyllä MGTOW-mielinen tällä hetkellä, eli poissa deittimarkkinoilta. Se voi kuitenkin muuttua joskus.

Vierailija
10/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se toki kiva kun ei tarvitse arvailla toisen kiinnostusta. Mutta eikö siihen väliin oikeasti mahdu mitään?

Vierailija
11/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 6 kk kohdalla voisi viestiä kun on asiaa. Ja oikeastaan milloin vaan suhteessa. Ymmärrän sellaisen hullaantumisvaiheen viestihurjastelun, mutta itse en muutamassa viikossa vielä ehdi sellaiseen fiilikseen. Ap

Vierailija
12/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi jännäleuka hevospeniksellä, niin ap ei välittäisi vaikka hän kuinka pommittaisi.

Eli tässä on jokin muu ongelma, siis siinä miehessä.

Vierailija
13/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ei ole koskaa pommittanut. Seurusteltu 1, 5 vuotta . Pisimmillään ollut pitämättä yhteyttä 4 päivää. Mutta useimmiten lähes joka päivä edes jotain.. mies on aktiivisempi mutta kyllä minäkin olen.

Oli varsinkin aluksi vähän outoakin kun aiemmin mullekin sattui paljon näitä pommittajia... joskus jopa mietin eikö sillä kiinnosta kun oli niin eri maata. Mutta onkin itsenäinen eikä ripustaudu.

Pitää vain löytää sopiva:)

Vierailija
14/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei ole vielä fyysinen. Ap

Vierailija
15/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta 6 kk kohdalla voisi viestiä kun on asiaa. Ja oikeastaan milloin vaan suhteessa. Ymmärrän sellaisen hullaantumisvaiheen viestihurjastelun, mutta itse en muutamassa viikossa vielä ehdi sellaiseen fiilikseen. Ap

On mahdollista että olet pilannut pair bonding mekanismisi aivoistasi jos olet harrastanut paljon yhdenyön seksiä eri miesten kanssa.

Vierailija
16/22 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista että olet pilannut pair bonding mekanismisi aivoistasi jos olet harrastanut paljon yhdenyön seksiä eri miesten kanssa.

Eipä ole tullut harrastettua.

Ap

Vierailija
17/22 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos tekee mieli laittaa jotain hempeää joka päivä, tyyliin "olet mielessä"? Viimeisessä suhteessani olisi ilmeisesti pitänyt laittaa, eikä pidätellä, niin ehkä oltaisiin vieläkin yhdessä. Mutta kaipa tämä on aika yksilöllistä. Ei varmaan auta kuin ottaa asia alussa ihan virallisesti esille. "Minkäslaista viestintätiheyttä kaipaat, laita ruksi tuohon lomakkeeseen."

Vierailija
18/22 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tota parempaakin tekemistä ,mutta etäsuhteessa koen tarvetta olla yhteydessä joka päivä.

Vierailija
19/22 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alan olla kyllästynyt näihin parisuhde säätöihin. Pitää olla salaperäinen ja vaikeasti tavoiteltava sitten taas onkin etäinen ja roikottaa. Taidan elää jatkossa vain sinkkuna. Ei tule kuin sydänsuruja naisten kanssa. Ei nykyään enää löydä ilmeisesti normaalia suhdetta.

M37

Vierailija
20/22 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla, mutta hyppääminen suoraan tuttavallisuuteen, jatkuvaan yhteydenpitoon ja kymmenien tulevien treffien suunnitteluun tuntuu minusta ahdistavalta. Tarvitsen aikaa totutellakseni ajatukseen uudesta ihmisestä. Eihän tässä ehdi ihastua ja tunteet herätä kun jo pitäisi toimia kuin 20 vuotta suhteessa olleet.

Tapailin parina kesänä kahta itä-eurooppalaista miestä joista kumpikaan ei laittanut turhan päiten mitään viestiä. Tykkäsivät aina hoitaa keskustelut mieluiten kasvotusten. Raksalta noita pitäisi löytyä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi