Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julman näköistä tuo nykyinen kulmakarvamuoti

Vierailija
13.11.2019 |

Ihoon vaan värjätään joku kamala palkki. Ei siinnä edes näy kulmakarvoja enää ollenkaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta nasen elämä on, muodin seuraamista.

Vierailija
2/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee myös naistenlehden artikkeleja joissa tuollaisia bresneevejä oikein jumaloidaan. Ei sovi oikein minun kauneuskäsitykseeni, mielestäni harvalle pohjoismaiselle naiselle sopii turkkilaisen torimyyjän kulmakarvalook.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ja kum siihem lisätääm me yhtä julmat tekoripset niin aijai, kyllä on nainen kauneimmillaan silloin.

Vierailija
4/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kassoilla istuu paljon porukkaa joilla kulmakarvojen kohtiin ihoon on maalattu mustat palkit.

Vierailija
5/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mitenkään mahdollista että nainen voisi ihan itse ymmärtää ettei kannata nyppiä kulmakarvat pois ja piirtää päälle huvittava palkki?

Vierailija
6/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko mitenkään mahdollista että nainen voisi ihan itse ymmärtää ettei kannata nyppiä kulmakarvat pois ja piirtää päälle huvittava palkki?

Mikä naisten muoti ei olisi huvittavaa?

Vierailija
7/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisten muoti ei olisi huvittavaa?

Ja mitä naisiin liittyvää ei voisi väheksyä?

Vierailija
8/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on huudella jos omistaa normaalit kulmakarvat. Omani olivat niin harvat ja epäsymmetriset, että paras vaihtoehto oli ajaa kokonaan pois ja piirtää ne uudelleen. Ei ne täydelliset ole, mutta onpahan paljon paremmat kuin ennen.

Vierailija
9/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi palkki juttu on jo pois muodista muualla.

Vierailija
10/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on huudella jos omistaa normaalit kulmakarvat. Omani olivat niin harvat ja epäsymmetriset, että paras vaihtoehto oli ajaa kokonaan pois ja piirtää ne uudelleen. Ei ne täydelliset ole, mutta onpahan paljon paremmat kuin ennen.

Niinhän sinä luulet.

Vierailija
11/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkit ei ole enää muotia. Paitsi Suomessa.

Vierailija
12/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvamuoti ja kaikki muoti on yhtä naisten kusettamista. Ensin oli muotia nypityt karvat. Sitten, kun ne eivät enää ole, ei omat karvat kasva ja pitää maksaa kaiken maailman viiltelyistä. Muutenkin koko kauneusteollisuus perustuu sille, että naisille vakuutellaan, että heidän pitää olla tietynlaisia kelvatakseen ja sitten myydään tuote, jolla siihen päästään. Ikävä kyllä monet naiset ovat niin tyhmiä, että uskovat tähän ja raahaavat vaivalla ansaitut pennosensa liikkeisiin, jotka myyvät tätä onnellisempaa elämää. Yhtä tyhmiä ovat miehet, jotka haluavat tällaisen naisen ja tukevat siten tätä teollisuutta.

Uskokaa hyvät naiset tämä: paras kauneudenhoito ei ole sellaista, jonka pystyy ostamaan muilta osin kuin ruoan laadun osalta. Eli:

- Nukkukaa riittävästi

- Urheilkaa usein ja siten, että veri lähtee kunnolla kiertämään myös kasvoihin ja päänahkaan

- Syökää monipuolisesti ja syökää paljon erivärisiä vihanneksia ja laadukkaita kasviöljyjä

- Välttäkää sokeria

- Ostakaa hyviä ja edullisia ihonhoidon perustuotteita. Jos mahdollista, käyttäkää ihonhoitoon vain kaikkea sellaista, jonka voisitte myös syödä.

- Jos haluatte ostaa joitakin naamalle lätkittäviä tuotteita, ostakaa vain sellaisia, joiden ainesosien teho on TIETEELLISESTI TODISTETTU. Tämmöinen on esim. retinoli eli A-vitamiini. Ottakaa myös etukäteen selvää, missä tuoteessa ainesosaa on käytetty oikeassa muodossa ja millä määrällä. Nämä vaihtelevat hirvittävästi.

- Ajatelkaa omilla aivoillanne. Jos ette tiedä, miten kotimainen lähdevesi tai ruusunjuuriuute auttaa kauneudenhoitoanne, älkää vain sokeasti uskoko, että se niin tekee. Vaatikaa tieteellistä näyttöä. Niinhän miehetkin tekisivät. Älkää olko höynäytettäviä kanoja.

T. Ei-kana 36 v.

Vierailija
13/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kulmakarvat ei kasva takaisin kun ne nyppii? Miksei sama ilmiö tapahdu säärikarvojen kanssa?

Vierailija
14/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mahtavalta.

Mulla on mennyt tämä muoti ohi. Täällä pohjoisen Le s ta kaupungissa on tosi naturelli kulmakarvamuoti 😃

Saisko linkkiä semmoisiin palkkikulmiin?

Vierailija
15/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kulmakarvat ei kasva takaisin kun ne nyppii? Miksei sama ilmiö tapahdu säärikarvojen kanssa?

Mulla ainakin kasvaa takaisin. Joudun nyppimään ettei tulisi Brezneviä.

Vierailija
16/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kasvanut takaisin ne hajakarvat, jotka toisinaan nypin pois. Ehkä niitä täytyy nyppiä tosi ahkerasti että jäävät kokonaan pois.

Vierailija
17/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mahtavalta.

Mulla on mennyt tämä muoti ohi. Täällä pohjoisen Le s ta kaupungissa on tosi naturelli kulmakarvamuoti 😃

Ja minä kun luulin että luonnolliset kulmat ovat jo pitkään olleet muotia. Lehdessäkin väitettiin niin joskus monta kuukautta sitten.

Onko tämä naturelli muoti nyt mennyt jo ohitse vai eikö se ole vielä saapunut Suomeen (lukuunottamatta uskonnollisia yhteisöjä, joissa on aina kaunis naturelli muoti)

Vierailija
18/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angry Birds-kulmat :D

Vierailija
19/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin kasvaa takaisin. Joudun nyppimään ettei tulisi Brezneviä.

No mutta eikö siitä olisi hyötyä?

Jos sulle kasvaisi kikkeli niin saattaisi palkka nousta ihan itsestään parilla pykälällä.

Vierailija
20/43 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mahtavalta.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/kauneus/annakaisa-kokeili-h…