Tatuoinnit terveydelle vaarallisia
Jopa puolet käytetyistä väreistä sisältää raskasmetalleja ym. vaarallisia yhdisteitä viimeisimmän tutkimuksen mukaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko ulina puuttuvasta lähteestä? Onko vielä jollekin epäselvää epäterveellisyys? Kuinka huono itsetunto pitää olla että ottaa kuvia ihonsa?
Eikä vain epäterveellistä vaan vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ole itsestään selvää. Toivottavasti puhuttaisiin tästä enemmän. Samaan aikaan naisia syyllistetään kosmetiikan käytöstä ja hiusten värjäyksestä raskauden aikana.
Ihmettelen, miksei näitä tosiaan ole aiemmin tutkittu tarkemmin.
Monet ottaneet ja on vain puhuttu ympäripyöreesti aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset tosiaan enää osaa etsiä itse mitään ilman linkkejä?
Ei näköjään. Täälläkin kysellään asioita päivittäin, mihin vastaus löytyy helposti googlettamalla. Tai sitten väitetään asioita, minkä oikeellisuuden jokainen voi halutessaan tarkistaa.
Kai myöskin tatuoidut vegaanitkin muistavat että suurin osa tatuointimusteista ei ole vegaanista, tehty luujauheesta ja eläinrasvasta.
Kudosneste kierrättää tatuointivärihiukkasia kaikkialle elimistöön. 85 % kaikista syöpäsairauksista aiheutuu kehoon kohdistuvista ulkoisista vaikutuksista ja elintavoista.
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko ulina puuttuvasta lähteestä? Onko vielä jollekin epäselvää epäterveellisyys? Kuinka huono itsetunto pitää olla että ottaa kuvia ihonsa?
Minulla on montakin kuvaa ja varmasti lisää vielä tulee. Koska mä voin ja haluan.
Entä sitte? Ei ihmiset tupakointiakaan lopeta siksi, että se on terveydelle haitallista. Jokaisen terveys ja elämäntavat on ihan oma asia.
Taidanpa sittenkin ottaa ensimmäisen tatuointini.