Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt äkkiä vinkkejä miten mokaan työhaastattelussa!!

Vierailija
12.11.2019 |

Huomenna työhaastattelu! En haluaisi mennä, mutta tuli työkkäristä kutsu. Miten saisin tehtyä niin, että eivät ota mua?

Kyseessä ruokakauppa.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yli-innokas.

Kerrot listanneesi kyseisen kaupan viheet ja puutteet kilpailijaan nähden, ja odotat innolla päästäksesi uudistamaan kaiken. Etenkin nykyisen johtamisen.

Kaikkihan tykkäävät kun taloon saadaan kunnon pikku besserwisser.

Vierailija
82/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kaikki lauseet aina samalla sanalla: On masentavaa, niin masentavaa että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedustele heti kärkeen lomista ja ilmoita lista ajankohdista, jolloin sinä et kertakaikkiaan voi tulla töihin.

Jos tämä ei nosta punaa haastattelijan kasvoille, niin aina kannattaa tiedustella, että koskas olisi mahdollista saada vähän kottia ja korvataanko nämä haastattelun matkakulut.

Vierailija
84/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kättelet niin sen sijaan kun sanot oman nimesi sanot että kuulut alan liittoon. keskusteluun joka väliin ymppäät työntekijöiden oikeuksia ja muita juridisia pykäliä.

kukaan ei palkkaa sellaista koska työntekijä joka tietää oikeutensa on aina ongelma.

Vierailija
85/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus mutta työnantajat eivät palkkaa henkilöä joka aloittaa sanomalla: "Työkkäristä käskettiin tulla/hakea." Pari työnantajaa on minulle tämän kertonut. Tietää että työntekijästä tulee vain harmia.

Vierailija
86/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuipa somasti sillä meillä haastatellaan huomenna ruokakauppaan työntekijöitä, tervetuloa haastatteluun.

Meillä on ollut tapana antaa hakijoista työkkäriin palaute mikäli näemme ettei hakija ole tosissaan.

Miten teille oikein pääsee töihin? Aina sanotaan, että "mee vaikka kaupan kassalle", mutta eivät se noin vain onnistu.

Kysyttekö tekin haastattelussa "missä näet itsesi viiden vuoden päästä" (mistä hitosta tietäisin; ei minulla mitään kristallipalloa ole) ja "miksi meidän pitäisi palkata sinut" (no kai se itse tiedätte, miksi haette työntekijää), ym. älytöntä?

Mitähän tuohon "miksi meidän pitäisi palkata sinut" pitäisi vastata, kun ei tiedä mitkä ne omat valtit suhteessa muihin hakijoihin on. Varsinkaan jossain ruokakaupassa. Asiantuntijatöissä vielä pystyy jotenkin vetoamaan kokemukseen tms yleiseen, mutta mitä muka noissa töissä, mitkä on sellaisia että kaikki hakee. Varsinkin jos ei ole rautaista kokemusta kaupan kassalta.

Vierailija
87/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa tulee mahdollisuus esittää kysymyksiä, kysy:

"Olen tosi huono herään aamulla aikaisin, joten olisko mahdollista tehdä pelkkää iltaa?"

"Olen menossa [jotkut festarit] ja [toiset], joten en pystyis tekemään vuoroja silloin ja silloin."

"Onko mahdollista pitää omia vaatteita kun noi työasut on niin noloja?"

Takuuvarma kiitos-ei.

Vierailija
88/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha aloitus mutta työnantajat eivät palkkaa henkilöä joka aloittaa sanomalla: "Työkkäristä käskettiin tulla/hakea." Pari työnantajaa on minulle tämän kertonut. Tietää että työntekijästä tulee vain harmia.

Kyllä, on vanha aloitus, mutta mahtoiko enää edes vuonna 2019 työkkäri määrätä ketään haastatteluun? Eiköhän se ollut työnantajan tehtävä tuolloinkin kutsua hakemuksen perusteella. Joten todennäköisesti oli provo-aloitus. 

Vierailija
89/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parhaasi ja yritä rehellisesti saada tarjottu työ. Takaan että ei kuulu enää mitään sen jälkeen.

Vierailija
90/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännät selän avaat housut vedät ne alas ja paljastat takasilmäsi. Takaan että haastattelu päättyy siihen.

Vierailija
91/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopussa tulee mahdollisuus esittää kysymyksiä, kysy:

"Olen tosi huono herään aamulla aikaisin, joten olisko mahdollista tehdä pelkkää iltaa?"

"Olen menossa [jotkut festarit] ja [toiset], joten en pystyis tekemään vuoroja silloin ja silloin."

"Onko mahdollista pitää omia vaatteita kun noi työasut on niin noloja?"

Takuuvarma kiitos-ei.

"saako syödä kuormasta?"

Vierailija
92/99 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu haastattelijan persettä - ei väliä onko haastattelija nainen vai mies.

Vierailija
93/99 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin anteeksi mutta miksi et halua töihin kauppaan? Mikä vika siinä työssä on?

Vierailija
94/99 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kattele välillä kännykästä mitä kello on ja jätä äänet päälle. Pyydä kaveria soittamaan jossain kohtaa haastattelua.

2. Likaset vaatteet päälle ja ilman suihkua hiukset rasavasina paikalle. Ei dödöä tai liikaa dödöä.

3. Syö kunnon valkosipuliateria etukäteen.

Vierailija
95/99 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi tupakoitsija, nykyisin melkein kaikki työpaikat savuttomia...

Vierailija
96/99 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita epäsiistit ruttuvaatteet ja mene likaisella tukalla haastatteluun.

Vierailija
97/99 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haise kaljalle. Likaiset hiukset,nuhruiset vaateet,huonot jalkineet.

Vierailija
98/99 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Putinit, pidä pöydänreunasta tiukasti kiinni ja kun ote (muka) tahattomasti irtoaa, vapisuta kättäsi ja ota nopeasti kiinni uudelleen.

Vierailija
99/99 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajat eivät siis pidä rehellisyydestä?

Ihme porukkaa.