Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukupin asettamisen jälkeen ongelmia

....
12.11.2019 |

Faktat tiskiin, eli olen 16v ja olen pari kertaa kuivaharjoitellut organicupin kanssa. Asettaminen onnistuu suht helposti ja pois ottaminen ihan ok. Mutta siiis se ongelma: kupin asettamisen jälkeen koko alapäätä kolottaa sekä ulkoisesti että sisäisesti. Olen käyttänyt tampooneja pari kertaa kokeilu mielessä mutta ne ei oikein ole mun juttu. Olen kattonut kaikki youtube videot ja keskustelut näistä kuukupeista eikä kenelläkään näytä olevan samaa ongelmaa... kuppi on avautunut ja imuhössäkkä toimii. Vaikuttaakohan asiaan kenties se että olen neitsyt, vai olenko laittanut kupin väärin, vai tuleeko alussa aina tollonen pieni kipu joka lähtee pois mitä enemmän käyttää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sattunut. Tosin olen käyttänyt vain aikuisena ja synnyttäneenä. Ei sen pitäisi tuntua ollenkaan. Jos kipu ei lopu, lopeta kupin käyttö ja kokeile joskus myöhemmin uudelleen.

Vierailija
2/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin saattaa jäädä hetkeksi limakalvot ärsyyntyneiksi. Loppuu nopeasti eikä sen jälkeen kuppia tunnu. Voisit harkita gynellä käyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppeja on eri kokoisia ja esim. Lunetten pienempi kuppi on myös pehmeämpi kuin isompi malli. Ehkä kuppi on liian iso sinulle? Laitathan kupin oikealle korkeudelle? Sen ei kuuluisi tuntua silloin kun se on oikein paikallaan.

Vierailija
4/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Organicup valmistetaan Kiinassa. Voisiko materiaalissa olla jotain sellaista mitä siinä ei kuuluisi olla?

Vierailija
5/5 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kuppua yli 10 vuotta ja jos se on oikein, sitä ei tunne yhtään. Joskus se menee huonosti, ei avaudu kunnolla tmv. ja se kyllä sattuu tosi paljon silloin. Kun laitat kupin, kokeile tehdä muutama kyykky ja nostella jalkoja, jos kuppi nousisi vähän ylemmäs ja asettuisi paremmin. Alhaalla se tuntuu myös pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi