Paula täsä taas, on tylsää. Kukaan ei oo antanut mulle lasta hoitoon. Olen vieläpä suht halpa lastenvahti. Ikää mulla 71 vuotta.
Käyn vesijumpassa. Omia pieniä lastenlapsia ei ole vaan muiden sukulaisten mukoloita vahdin. Kuten pikku-Emmaa. On Emmaa ikävä. t.Paula
Kommentit (14)
Sen takiako sulle se sidukka maistuu kun se Make hakkas sua? Mut Makehan on nyt kuollut, että sulla pitäis olla asiat ihan hyvin.
Asiat on hyvin. Mun tytär pakottaa mut heittämään Markun kalsaritkin roskiin. Lähes kaikki vaatteet. Vai annanko Markun vanhat vaatteet Jokke-sedälle joka asuu naapurissa? t.Paula
Onko Paula joku vakiopalstailija vai miksi en ymmärrä tätä ketjua nyt ollenkaan? Onko jollain sisäpiirin tietoa?
Anna Jokke-sedälle. Voisitte vetää sitten vaikka röökit ja sidukat yhdessä. Mutta jätä se Emman hoito myöhemmäksi.
Anna Jokke-sedälle ne vaatteet mitkä sopisi hänelle. Esim Markun takit ja paidat. Housut ei kato sovi Jokelle kun hän on lyhyt ja Markku oli pitkä. Koita Paula pärjäillä, pian on joulu!
Hei eihän sun tarvitse tytärtä uskoa. Olet Aikuinen Nainen, Paula. Saat itse päättää mitä Maken kalsareille teet.
Ap tunnistettu :D
Terveisin ex-"ystävät"
No nyt Paulan ystävät kaikki katoaa. Voi sentään.
Missä Johanna on? Soita hänelle ja pyydä kylään.