Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut keski-ikäisetkin ihmiset löytävät kumppanin ilman deittisovelluksia tai baareja? Missä ja miten?

Vierailija
12.11.2019 |

hu

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten yleensäkään keski-ikäiset löytävät seuraa :(

Vierailija
42/49 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 60 -vuotias mies ja löydän tarpeeksi seuraa ihan nettideittisivustolta - en siis mistään tinderistä, ne on nuorison juttuja.  Annan ohjeet etenkin miehille.

Käytä happypance.fi sivustoa.  Tee hyvä ja laaja profiili itsestäsi.  Kerro toiveistasi.  Älä laita kuvia.  Kuvat kannattaa kyllä laittaa "piilotettuna", jotta ne on helppo "avata" mieleiselle naiselle.  Kuvia ei saa laittaa heti siksi, että ne vievät ihan kaiken mielenkiinnon.  Mielenkiinto täytyy syntyä tekstistä. 

Seuraavaksi alkaa aktiivinen toiminta.  Varaa tähän vaikkapa usea tunti lauantai-iltapäivänä.  Selaa vain niitä kohderyhmäsi naisia, jotka ovat SILLÄ HETKELLÄ kirjaantuneena.  Nyt nämä naiset tulevat vastavierailulle profiiliisi.  Usein ne kirjoittavatkin jotain.  Nyt avaat kuvat tälle yhdelle naiselle.  Vastaa viestiin, ja kerro että olet avannut kuvasi.  Nyt nainen ymmärtää, että olet kiinnostunut.  Viestittele ja ole herrasmies.  Ehdota tapaamista. 

Kokeile.

"Löydän tarpeeksi seuraa"

Tässä onkin se vastaus, miksi nettideiteistä ei löydy kumppania.

Miehet hakevat vain vaihtuvaa seuraa, ei kumppania.

Kysyntä ja tarjonta eivät niissä kohtaa.

Eivät kaikki hae vaihtuvaa seuraa, osa vain. Itse olen eronnut nelikymppinen mies ja haen nimenomaan seuraa, en kumppania. En ymmärrä, miten esim. kumppanin kanssa yhteenmuutto parantaisi elämänlaatuani?

Mistä vetäisit tuon yhteenmuuton?

Kumppaniin voi sitoutua vaikka asuttaisiin molemmat omissa asunnoissamme.

Avainsana on tuo sitoutuminen. "Seura" ja seuralainen ovat eri asia kuin parisuhde, syvä kumppanuus ja keskinäinen halu olla pariskunta.

En minäkään enää muuttaisi kokonaan saman katon alle miehen kanssa. Kumppania kaipaan silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä lähestyy miehet elävässäkin elämässä, mutta ei koskaan sellaiset, jotka mut sytyttäisi. Deittipalstalta olen löytänyt paljon parempaa seuraa. Eli varmaan jos rima olisi tosi matalalla (kuka vaan käy) niin silloin ei tarvitsisi palstoja tai sovelluksia käyttää.

Mitä? Valtaosa laadukkaista ei tarvitse deitti palveluja koska he löytävät ihmisiä  luonnostaan. Tietenkin jos on ujo niin sitten eri asia.

Ei tule ikäviä yllätyksiä kuvamanipulaatiota tai vanha kuva

mies51v

Ei ole noin yksinkertaista. Laadukkaita on vaikeampi lähestyä vaikka haluaisikin koska oletus on että on varattu.

Ei sun ekana tarvi kysyä pill lua. Juttelet kuin ihmiselle. Äkkiä siitä näkee onko jo varattu. Säästyy monelta murheelta kun on jo luonnostaan livenä tekemisissä. Edelleenkin pojat ruokakaupoista löytyy muutakin kuin vain ruokaa. Varsinkin hieman illemmalla. Valtaosa yksin shoppailevista ja pienin kantamuksin olevista ovat sinkkuja.

mies51v

Olet kyllä tällä palstalla käyneelle täydellinen esimerkki siitä, miksi supliikkiinkin kannattaa suhtautua hyvin epäilevästi, vaikka sitten siellä ruokakaupassa.

Onko sinulle yllätys jos mies haluaa jossain vaiheessa muutakin kuin jutella? Enemmän noita pelimiehiä pyörii tinder/deittilinjoilla

mies51v

Tarkoitin yleistä asennettasi naisiin. En käsitä mitä ylipäätään teet koko palstalla, kun pidät naisia niin huonossa arvossa. Mutta toimit hyvänä muistutuksena, joten jotain hyvääkin.

Kyllä minä arvostan perinteisiä naisia ihan oikeasti. Sitten näille nykymuunnoksille on vain toista käyttöä.

mies51v

Vierailija
44/49 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi käsittää miten ylipäätään kukaan voi löytää kumppanin yhtään mistään. On nimittäin sen verran haastavaa toimintaa, että luultavasti rakentaisin toimivan kuuraketin ennemmin kuin onnistuisin viettelemään naisen, saati ymmärtämään sen jos joku on minuun ihastunut. Ja jos internettiä ei olisi jo keksitty, niin keksisin senkin todennäköisemmin kuin pariutuisin.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
45/49 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi ja työpaikan pikkujoulut

kavereiden kautta 

huomaavat sosiaalisessa mediassa että joku hyvänpäiväntuttu mies on sinkku 

Vierailija
46/49 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vo herrajumala miehiä tulee vastaan joka paikassa koko ajan

Vierailija
47/49 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas, menkää tanssikurssille. Tansseja on ympäri Suomen ja siellä ainakin mä olen tavannut naisia vuosien mittaan.

Ihan perus foksista kun lähtee opettelemaan, se ei ole vaikeaa.

Vierailija
48/49 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne vähänkin hyvännäköiset miehet on sitten Tinderissä, nimittäin kun Suomi24:n Treffeissä olen seikkaillut, niin kyllä siellä on monella tavalla surullista porukkaa. Osa on niin pelottavan näköisiä, ettei kannattaisi netin kautta hakea seuraa lainkaan, sillä netissä ulkonäön merkitys korostuu. Ja sitten ei osata ottaa itsestä edustavaa kuvaa, vaan ne on just näitä kaksoisleuka- ja nenäkarvakuvia, joiden luulisi olevan enää vain meemi, mutta kyllä jotkut ihan tosissaan niillä edelleen seuraa hakee.

Minä en Tinderiin halua, ja sukulaistytön kokemusten perusteella ei sielläkään miestarjonta lopulta niin kaksista ole. On seksinetsijöitä ja sitten näitä, jotka alkavat ensimmäisestä kontaktista vaania toista ja luulevat, että nyt on sitouduttu toiseen loppuiäksi.

On kyllä mennyt usko suomalaiseen mieheen lopullisesti. Onko ne oikeasti niin töhöjä, vai onko kaikki fiksut vaan varattu? Ei mitään sosiaalisia taitoja, kepeyttä, hienostunutta flirttiä tai tilannehuumoria, vaan vain jortikankuvaa, vainontaa, totisuutta ja surkeutta, itsesääliä, masennusta ja syyttelyä, draamailua, mustasukkaisuutta ja kostotoimia, jos et ole kiinnostunut mister Sieraimesta ja hänen omituisesta hiuslaitteestaan.

Vierailija
49/49 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä lähestyy miehet elävässäkin elämässä, mutta ei koskaan sellaiset, jotka mut sytyttäisi. Deittipalstalta olen löytänyt paljon parempaa seuraa. Eli varmaan jos rima olisi tosi matalalla (kuka vaan käy) niin silloin ei tarvitsisi palstoja tai sovelluksia käyttää.

Mitä? Valtaosa laadukkaista ei tarvitse deitti palveluja koska he löytävät ihmisiä  luonnostaan. Tietenkin jos on ujo niin sitten eri asia.

Ei tule ikäviä yllätyksiä kuvamanipulaatiota tai vanha kuva

mies51v

Ei ole noin yksinkertaista. Laadukkaita on vaikeampi lähestyä vaikka haluaisikin koska oletus on että on varattu.

Ei sun ekana tarvi kysyä pill lua. Juttelet kuin ihmiselle. Äkkiä siitä näkee onko jo varattu. Säästyy monelta murheelta kun on jo luonnostaan livenä tekemisissä. Edelleenkin pojat ruokakaupoista löytyy muutakin kuin vain ruokaa. Varsinkin hieman illemmalla. Valtaosa yksin shoppailevista ja pienin kantamuksin olevista ovat sinkkuja.

mies51v

Olet kyllä tällä palstalla käyneelle täydellinen esimerkki siitä, miksi supliikkiinkin kannattaa suhtautua hyvin epäilevästi, vaikka sitten siellä ruokakaupassa.

Onko sinulle yllätys jos mies haluaa jossain vaiheessa muutakin kuin jutella? Enemmän noita pelimiehiä pyörii tinder/deittilinjoilla

mies51v

Tarkoitin yleistä asennettasi naisiin. En käsitä mitä ylipäätään teet koko palstalla, kun pidät naisia niin huonossa arvossa. Mutta toimit hyvänä muistutuksena, joten jotain hyvääkin.

Kyllä minä arvostan perinteisiä naisia ihan oikeasti. Sitten näille nykymuunnoksille on vain toista käyttöä.

mies51v

Niin, sellaisia jotka pysyvät kotona, eivät sano miehelle mitään vastaan ja leikkivät kodinkonetta ja lastentekijää. Varmasti, sehän on kuin... no, laillistettu orja. Sitä se sinun arvostamisesi ainakin tämän palstan perusteella on, kaikkine äänioikeuden poistoineen jne. Ihmisenä sinä et tunnu naisia pitävän, mutta jonain kotieläimen tasoisina ehkä.

Ja kun olet niin innokas itse ravaamaan puheittesi mukaan naisissa, niin mistä ihmeestä kuvittelet, että sellainen "ei nykymuunnos" haluaisi kaltaisesi ylikäytetyn naistenmiehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän