Tapailemani miehen kommentti "toi koru näyttäisi hyvältä jos sulla olis kunnon rintavako"
Enkä kysynyt mielipidettä korusta (enkä varsinkaan rintavaosta) joten kommentti oli ehkä hieman tökerö? Mitä tuollaiseen voi vastata?
Kommentit (42)
Jos homma on tapailuasteella, niin laittaisin etsimään mieluisampaa korutelinettä. Ei tuo kommentointi tuosta ainakaan parane, pari vuotta ja kuuntelet ulkonäköösi kohdistuvaa väheksyntää tämän tästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse vastata kun ei mitään kysytä. Tuota miestä ei pienet tissit kiinnosta. Harvoja kiinnostaa mutta monet tyytyvät.
Itse olen pieni hintelä äijä, niin isotissiseen naiseen ei ole mitään saumaa. A-kuppinaisilla mennään, mutta en heille tästä harmistuksesta mitään puhu tietenkään. Syyttömiä he tisseihinsä ja minun heikkoon markkina-arvoon ovat.
Päästäisin miehen saman tien etsimään naista, jolla on kunnon rintavako. Kommentti paljastaa että sellaisen hän oikeasti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse vastata kun ei mitään kysytä. Tuota miestä ei pienet tissit kiinnosta. Harvoja kiinnostaa mutta monet tyytyvät.
Itse olen pieni hintelä äijä, niin isotissiseen naiseen ei ole mitään saumaa. A-kuppinaisilla mennään, mutta en heille tästä harmistuksesta mitään puhu tietenkään. Syyttömiä he tisseihinsä ja minun heikkoon markkina-arvoon ovat.
Harmi ettet saa mitä haluat. Onneksi miehillä on monipuoliset mieltymykset eikä edes a-kuppinaisen tarvitse tyytyä mihinkään mitä ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettet saa mitä haluat. Onneksi miehillä on monipuoliset mieltymykset eikä edes a-kuppinaisen tarvitse tyytyä mihinkään mitä ei halua.
On vissiin varmempi kiertää pienet ja hintelät miehet kaukaa, ettei joudu tyytymisen kohteeksi. eri
Mikä ongelma tuo on? Laitat push-upit päälle niin on rintavakoa 👍
Vierailija kirjoitti:
Meedio hetken linjoilla - AP ei ole Katri Kulmuni.
Over and out
Voisko olla Maisa Torppa?
Naiset yksi neuvo.
LOPETTAKAA MIESTEN TAPAILU.
Miten te jaksatte vastailla näihin tapailemani mies -provoihin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset yksi neuvo.
Jep. Hyvin lähelle 100% palstan valituksenaiheista johtuu tavalla tai toisella miesten tapailemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yksi neuvo.
Jep. Hyvin lähelle 100% palstan valituksenaiheista johtuu tavalla tai toisella miesten tapailemisesta.
Veikkaisin kuitenkin että 90 % johtuu sen puutteesta. Vaikka sitä ei tietenkään myönnetä.
Ohis
Jännä juttu muuten, tuttavapiirissäni jokaisella tasokkaalla miehellä on pienirintainen nainen. Puhutaan siis akselilla yritysjohtaja-matematiikan tohtori.
Jättitissit kelpaa niille kirvesmiesbodarielämänkoululaisille, jotka myös suosii silikoneja.
Olin vastikään yhden kaverini karonkassa ja ainoa (isoja ja riippuvia) rintojaan avonaisella (halpis)puvulla esittelevällä nainen oli -laitoksen sihteeri... Yllättäen se oli myös ainoa jolla ei ollut komeaa koulutettua miestä käsipuolessa. Ei ollut minkäänlaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
No kaikki miehethän tykkää isoista rinnoista. Tottahan se on.
Tämähän ei ole totta, vaikka varmaan iskän p*rnolehtiä lukeneet teinipojan tasolle jääneet ukot näin itselleen uskottelevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yksi neuvo.
Hyvin lähelle 100% saman tekijän aloituksia.
Yleensähän kaulakorut näyttävät kömpelöiltä sellaisen naisen kaulassa jolla suuret rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntuu olevan se perinteinen, po*noon hurahtaneiden miesten väite. Jokainen mies jonka kanssa olen koskaan aiheesta keskustellut, sanoo, että parhaat on sellaiset käsiin sopivat. Olen keskustellut sekä sellaisten kanssa kenen kanssa on ollut juttua, suhde ja myös kaverimiesten kanssa. Sitä paitsi mies jota kiinnostaa vain rintavarustuksen koko on jo alkujaan niin yksinkertainen, että kannattaa suosiolla jättää välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vissiin varmempi kiertää pienet ja hintelät miehet kaukaa, ettei joudu tyytymisen kohteeksi. eri
Niin no, toki saattaa olla suurempi vaara joutua tyytymisen kohteeksi pienten miesten kanssa, vaikka itse ei mieheen joutuisikaan tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinun ruumiinrakenteesi on yhteydessä naisen rintavarustuksen kokoon? Enpä ole ennen tuollaista teoriaa kuullutkaan. Uskon kyseessä olevan enemmänkin oma sekä tapaamiesi naisten yksinkertaisuus ja pinnallisuus siellä korvien välissä, sillä järkevä ihminenhän ei valitse kumppaniaan rintojen koon tai pituuden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki miehethän tykkää isoista rinnoista. Tottahan se on.
Tämähän ei ole totta, vaikka varmaan iskän p*rnolehtiä lukeneet teinipojan tasolle jääneet ukot näin itselleen uskottelevatkin.
Perustelut kiitos.
:)
Tällöin mies on tyytynyt, kun ei saanut parempaa. Noin se sitten ilmenee. Alunperin ei pitäisi tyytyä.