Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saikkupäivä. Mitä kuumeessa voi tehdä?
12.11.2019 |
Palstailuksi menee tämä päivä, vai keksittekö te mitään järkevämpää?
Kommentit (8)
Riippuu jaksamisesta. Kuumeessa annan itselleni luvan woltata ruokaa. :) Katson sarjoja ja palstailen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä valkkaisin kasan elokuvia, laittaisin ensimmäisen pyörimään ja alkaisin torkkua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Riippuu jaksamisesta. Kuumeessa annan itselleni luvan woltata ruokaa. :) Katson sarjoja ja palstailen.
Wolt ei toimita tänne rantakalliolle... eikä edes pizzaonline. Kerran kokeilin tilata kiinalaisesta kun toimitussäteellä asun mutta äkkiä kävi selväksi että eivät ole nuudelsseja tuomassa kun matka olisi autolla melkein tuplasti pidempi kuin meriteitse :D
Alue: Aihe vapaa
Lukeminen, podcastien kuuntelu.