Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Husus erotettiin. Hakkarainen ahdisteli ja pakkosuuteli kansanedustajaa. Persut: ei sanktioita

Vierailija
12.11.2019 |

Joillain ryhmillä on moraali kunnossa. Toisilla ei.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit on naisvaltainen puolue, vaikka Rinne onkin johtaja. Persut puolestaan ovat niitä jätkiä, jotka ovat sitä mieltä, että tikulla silmään niitä, jotka muistelevat vanhoja kännimokia. Seuraavissa bileissä tulee kuitenkin uusia mokia.

Vierailija
2/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotettiinko Al-Taee? En enää muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miksi helvetissä eivät heittäneet sitä näkkä-äijää menemään? En ikinä äänestä demareita niin kauan kuin se siellä heiluu. Rauhan taeen ymmärrän kun ehti päästä eduskuntaan niin on vaikea tilanne mutta tuo toinenhan ei ole mitään.

Vierailija
4/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jotain ottaa koville. :D 

Vierailija
5/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin miksi helvetissä eivät heittäneet sitä näkkä-äijää menemään? En ikinä äänestä demareita niin kauan kuin se siellä heiluu. Rauhan taeen ymmärrän kun ehti päästä eduskuntaan niin on vaikea tilanne mutta tuo toinenhan ei ole mitään.

Näkkä-äijä tosin ei ole tainnut aikuisiällä syyllistyä mihinkään rikokseen. Toki ne nuoruuden teot ovat sitä luokkaa, etten itse häntä äänestäisi missään nimessä, mutta en mä näe syytä alkaa nimenomaan demareilta vaatimaan kaikkien ex-rikollistensa erottamista kun ei sitä muiltakaan puolueilta vaadita.

Al Taeen olisi pitänyt erota itse kansanedustajan tehtävistä. Puolueen kannalta se olisi ollut fiksuin ratkaisu, koska sitten puolue olisi voinut nostaa varasijalle jääneen ehdokkaan eduskuntaan.

Vierailija
6/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkkä-äijä tosin ei ole tainnut aikuisiällä syyllistyä mihinkään rikokseen. Toki ne nuoruuden teot ovat sitä luokkaa, etten itse häntä äänestäisi missään nimessä, mutta en mä näe syytä alkaa nimenomaan demareilta vaatimaan kaikkien ex-rikollistensa erottamista kun ei sitä muiltakaan puolueilta vaadita.

Al Taeen olisi pitänyt erota itse kansanedustajan tehtävistä. Puolueen kannalta se olisi ollut fiksuin ratkaisu, koska sitten puolue olisi voinut nostaa varasijalle jääneen ehdokkaan eduskuntaan.

Ei eduskunnasta voi erota noin. Al-taeen olisi pitänyt anoa eroa eduskunnasta ja sitten anomus olisi käsitelty. Eroamiseen vaaditaa yleensä jokin toinen merkittävä työpaikka.

Vierailija
7/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tuo erottaminen edes ole lopullinen? No pitää sitä jotain tehdä, että näyttää vähän paremmalta.

Vierailija
8/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyh öyh taitaa se sitruuna kirvellä suva.kin anu.sta kun heti aamusta pitää pe.rsuvihaa alkaa lietsomaan. Häpeäisit ihmispolo.

Vierailija
9/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei eduskunnasta voi erota noin. Al-taeen olisi pitänyt anoa eroa eduskunnasta ja sitten anomus olisi käsitelty. Eroamiseen vaaditaa yleensä jokin toinen merkittävä työpaikka.

Eduskuntaryhmästä erottaminen ei vaadi mitään anomuksia ja ilman puolueen tukea poliittinen ura loppuu käytännössä siihen.

Vierailija
10/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran demarit kannattaa kiihottamista kansanryhmää vastaan, kun kiihotetaankin suomalaisia vastaan. Nämähän ovat nimenomaan teidän mielestä rikoksia! Persut ovat jopa ehdottaneet, että nämä poistetaan rikoslaista. Ap on sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
11/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri ja erityisesti niiden parempina ihmisinä esiintyvien ongelma. Niiden jotka puhuvat arvoista ja kaikesta hienosta ja syyttävät niitä toisia moraalisesta rappiosta. Siksi on aina niin kivaa kun osuu omaan nilkkaan, niin kuin just demareilla useinkin viimeaikoina.

Vierailija
12/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkarainen aiheutti vahinkoa yhdelle, Husu yritti saada koko Suomen kantaväestön nolattua ja määriteltyä rasisteiksi.

Tästä pitäisi ehdottomasti aloittaa tutkinta TÖRKEÄSTÄ vihapuheesta kansanryhmää vastaan.

Vierailija
13/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole pakkosuutelevia Naisia?  Mielelläni näkisin sellaisen kerran elämässä!

Vierailija
14/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottaminen on vaan silmän lumetta ja äänestäjien kalastelua. Husu voi palata taas puolen vuoden päästä takaisin. Nythän Husu voisi hyvin vedota rasismiin. 

Vierailija
15/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotettiin jostain valtuustoryhmästä, miksei kokonaan demareista. 

Vierailija
16/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu on riittävä peruste työsuhteen tai luottamustoimen purkuun. 

Vierailija
17/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat teot idioottimaisia, mutta Husu tekee politiikkaa valehtelullaan. Vakavampi tapaus.

Ai niin, äänestin demaria (en tosin Husua).

Vierailija
18/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on pieni ero. Hakkarainen on puolueen äänikuninkaallinen, Husu on marginaalinen äänien kerääjä. Toisen voi uhrata.

Tietysti on myös kulttuuriero. Toisessa puolueessa maine kannatus rikoksilla ja toisessa ei.

Vierailija
19/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiko pakkosuudeltu nainen, että Hakkarainen erotettaisiin?

Vierailija
20/22 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottaminen on vaan silmän lumetta ja äänestäjien kalastelua. Husu voi palata taas puolen vuoden päästä takaisin. Nythän Husu voisi hyvin vedota rasismiin. 

Husun rasismikortit on pelattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan