Mä en meinaa jaksaa näitä lukuisia sairauksia
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen usein samoin...
Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Kiitos,samoin.
Ja tuo rasittaa, tosi paljon henkisesti, kun mies valittaa ettei jaksaisi lähteä töihin. Koen itseni jatkuvasti huonoksi ja pahaksi ihmiseksi, kun olen vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo rasittaa, tosi paljon henkisesti, kun mies valittaa ettei jaksaisi lähteä töihin. Koen itseni jatkuvasti huonoksi ja pahaksi ihmiseksi, kun olen vaan kotona.
Miksi teet saman aloituksen joka aamu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja länsirannikolta. Käänteiskettuilua. Kiusaa sairauksista ja erilaisuudesta, halveksii näitä. Narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun en tiedä, mitä tehdä. Toivon että mies vaikka lopettaisi työt ettei tarvitsisi aina kuunnella, kuinka helppoa minulla on, kun saan olla vain kotona.
Hyvää päivää sulle, voimia ja iloa pussillinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ”pussi”? Mitä vihjailet?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
Minkätyyppisiä sairauksia sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Minkätyyppisiä sairauksia sinulla on?
Paljon autoimmuunisairauksia ja muitakin sairauksia.
Mies ei vaan tunnu jaksavan sitä että olen monisairas eikä vissiin jaksa yksin elättää perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei vaan tunnu jaksavan sitä että olen monisairas eikä vissiin jaksa yksin elättää perhettä.
Tästä olemme kuulleet jo monta vuotta. Boka ikinen päivä. Onko pakko tehdä uusi aloitus samasta aiheesta jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olemme kuulleet jo monta vuotta. Boka ikinen päivä. Onko pakko tehdä uusi aloitus samasta aiheesta jatkuvasti?
Miksi hän ei voinut kertoa, sitä silloin kun menimme yhteen?
Oletkohan se nainen jonka miestä tapailen? Kotona pari lasta ja vaimo jolta sairauksien takia ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan se nainen jonka miestä tapailen? Kotona pari lasta ja vaimo jolta sairauksien takia ei saa.
En ole.
Vakka valittajansa valitsee. Tietysti se valittaa, kun sinäkin valitat aamusta iltaan. Annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vakka valittajansa valitsee. Tietysti se valittaa, kun sinäkin valitat aamusta iltaan. Annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
En minä valita koskaan sen kuullen. En edes aamulla paljoa puhu, teen vaan aamupalan ja eväät. Mies vaan huokailee ja valittaa, kun joutuu töihin lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt palstalla vuosia useimpina aamuina. Miksi tää on mulle ihan vieras juttu? Toistuvana en oo nähnyt mitään tämmöistä.
Ajattelen usein samoin...
Toivon sinulle kaikkea hyvää.