Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit työhaastatteluun?!

Vierailija
11.11.2019 |

Nyt parhaat vinkkinne kasaan! Olen menossa torstaina työhaastatteluun. Edellisestä on aikaa vuosia ja sekin oli lähinnä sellainen että kävin vaan laittamassa nimen paperiin. Olen kerännyt kaikki todistukset tärkeysjärjestyksessä kansioon, valinnut rennohkot hienot vaatteet (farkut ja sievä paita). Aion myös jopa laittaa hieman meikkiä, vaikka normaalisti en käytä meikkiä laisinkaan eikä kyseessä ole työpaikka missä ulkonäölläni olisi väliä. Olen tutustumut yritykseen, sen historiaan ja toimintaan. Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon? Onko järkevää näyttää viehättävältä vai ei? Olen hyvin tavallisen näköinen nainen, en mitenkään susiruma mutten kauniskaan.

Kertokaa miten saan ton työn!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaanko englannin hallintaa? Jos niin on, varaudu vastaamaan johonkin kysymykseen englanniksi. Ei tarvitse olla virheetön vastaus, tärkeintä että et hämmenny jos kieli vaihtuu lennossa vaan vastaat samalla tavalla kuin suomeksikin.

Yleensä kysytään harrastuksia tai normaalia työpäivää englanniksi.

Vierailija
22/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oikeastaan toivon että kysytään jotain englanniksi koska se on yksi vahvuuksistani. Tämä on vain ensimmäinen erä haastatteluja ja sitten tulee toinen kierros joskus myöhemmin, todennäköisesti seuraavalla viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 on ap

Vierailija
24/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako meikata? Se on ehkä se mistä en ole varma. Minulla on jonkin verran iho-ongelmi ja jotta saan ne kokonaan peittoon, vaaditaan noin 3 kerrosta peiteaineita. Joten joko menen täysin meikittä tai sitten täydessä tällingissä. Kumpi on parempi?

Ap

Vierailija
25/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
26/26 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro totuutta