Ihan kiva :)
Jätkän kans jo tavattukii, juteltu aika kauan. Vähän oltu siinä pisteessä, et vois olla vakavempaakin tulevaisuudessa. Pientä ihastusta molemmin ja puolin. Tuntuu, että hän on valehdellut mulle vaikka mitä kauniita sanoja mulle sanonut. Juteltu melkein joka pöivä. Sitten melkein viikko sitten kaikki muuttui, mä aina alitin keskustelut. Koitin kysyä häiritsenkö, eikö seurani tai juttelu kiinnosta tms. Ei kuulemma olkut mitään vikaa. Myönnän, että olen ailahtelevainen ihminen, mutta olen vasta 14v ja moni aikuinen voi olla vielä typerämpi. Poika on siis 16v. Sitten huomasin n. Tunti sitten häne igssä, että profiilissa oli jonkun tytön nimi, sydämmiä siinä ja että hän on varattu. Tuntuu, että oon tehnyt jotain väärin kun hän ensin väittää olevansa muhun ihastunut ja sitten onkin jokun toisen kanssa. Koitin hänen kanssaan aloittaa juttelua tästä, koska kerroin hänelle että haluan puhuu tän asian selväks ja että hän voi sanoa suoraankin jos seurani ei kiinnostakkaan tms. Noh sitten hän vastasi epäsuorasti mun asialliseen viestiin, jossa selitin että en ole mustasukkainen mutta voidaanko puhua tästä koska tää jäi mua häirittee. Se vastas tohon siis epäsuorasti. Sitte hän vaihto toiseen asiaan, kun oon kertonut saavani uuden puhelimeni, että odotanko sen käyttöä tässä. Sanoin joo, mutta voidaanko nyt vaan puhua tästä aiheesta ja selitin, että sano suoraan jos et halua puhua. Hän vaan vastasi tyyliin, että hän ei oo tavannu ees koko tyyppiä eikä tiiä onko siitä vielä tulossa mitään. Ja blaablaa meriselitystä... sitten kysyin, että mitä hän meinaa nyt tästä, niin hän kysyi tyyliin että meidänkö jutusta? Sanoin rehellisesti oman mielipiteeni, etten halua mitään ns. Juttua jos hän ei voi olla mulle luotettava ja rehellinen. Anteeks kirjoitusvirheistä ja pitkästä tekstistä, mut pitäskö mun estää tyyppi ja jatkaa elämää?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olet kovin nuori. Valitettavaa on, että ihastumiseen ja rakastumiseen kuuluu myös, että tulee sydänsuruja välillä. Ehkä on parempi antaa tämän pojan mennä. Tsemppiä!
Kiitti! Mut miksei se voinu, eikä voi sanoa suoraan? Tuntuu ettei se myönnä 😭😭😭
Mä haluaisin kuulla silt totuuden, mut pelkään et se tekee musta jonkinlaisen ilmotukksen jos vaadin siltä yhtään nyt ollenkaan enempää selitystä.😭😭😭
Mä olin vihdoin melkeen jo tosissani ihastunut täysin tähän poikaan, ja nyt hän sörkee sen multa.😭
Eihä kaikki kaikil loppupeleis sovi, mut måsiitäe i ollu kyse vaan diitä että se petti mut tällee valehtelemalla ettei sillä oo ketään toista! V*ttu mä en rakadtu kehenkään enää koskaan, jos se on tälläsrä se niin sanottu rakkaus ja ihastuminen.😭
Olet kovin nuori. Valitettavaa on, että ihastumiseen ja rakastumiseen kuuluu myös, että tulee sydänsuruja välillä. Ehkä on parempi antaa tämän pojan mennä. Tsemppiä!