Koko Suomi leipoo 2019 Official
Kommentit (204)
Mä oisin sanonut että Markus on iskenyt silmänsä Bettiinaan:-O
Tais olla hyvä tuo voittajakakku tosiaan maultaan, koska ei se oikein miltään näyttänyt
Voittajaksi valittiin lellikki. Jokaisessa lähetyksessä tämä Mari K on jollain lailla nostettu, vaikka viikko sitten hänen olisi pitänyt pudota Ellan sijaan. Markus tuomari nimenomaan häntä suosii. Huonot tuomarit pilaavat tämän kauden.
Mikä se vihreä aasialainen kakku oli mitä ne teki??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme räpellyksiä oli ne yksisarviskeksitkin. Epäsiistin näköisiä.
Niinpä! Ja niistäkin tuomari kehui, että on niin eläväisen näköinen reuna..... =0
Taitaa olla ne kemiat jotka jyllää tällä hetkellä.
Seuraavaksi putoaa taatusti se yksi vaalea rouva joka ihmetteli kovaan ääneen miksi Ella lähtee. Tuomarit eivät varmaan tykänneet siitä kommentista....
Viime vuoden asiallinen tuomari takaisin ja uusi tuon viiksivallun ällön tilalle, pliis!!
No niin, mähän arvasin tämän! Tuomarit eivät kestäneet kritiikkiä ja niin sai hän lähteä seuraavaksi kotiin.. Kakku oli ihan tekosyy.
Onko kellään C Morea että tietäisi kuka voittaa?
Kummallisia leipojia, kun eivät tiedä mikä on savariini tai eclair. Trendikkäät blogihömppä-leivonnaiset he sen sijaan hallitsevat.
Mutta eikö kukaan tosiaan vielä tiedä kuka voitti?
Mä veikkaan Maijaa. Se sentään osasi savariinit ja eclairit ja pullat ja kaikki. On selvästi supertaitava ja vaikuttaa muutenkin fiksulta.
Jännittäviä kakkuja tulossa, toivottavasti onnistuvat hyvin!
Ei mitään voittajaspoilauksia kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Tuomari Markus on ainakin iskenyt silmänsä Amandaan.
Samat ajatukset...
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö kukaan tosiaan vielä tiedä kuka voitti?
Mulla on C-more, mutta ei näy vikaa jaksoa siellä vielä. En kyllä spoilaiskaan, että en kerro.
Markus on ihana. Voisin ihastua, jos olisin sinkku.
Oikein meni finaaliin valitut. Tämä Mari K saikin olla turhan pitkään mukana. Hänen yllätyskakun yllätys oli, ettei yllätystä ollut, Bettinan valuvat mustikat oli kyllä kiva idea..
Bettinan kakku oli kyllä todella simppeli. Miten se sai kaiken ajan edes kulumaan? Ja miksi sitä ei kritisoitu siitä? Maijaa ja Amandaa on kritisoitu helpoista tehtävistä, Bettinaa ei.
Maijan kakku oli kyllä ihan yhtä simppeli.
Tuomari Markus on ainakin iskenyt silmänsä Amandaan.