Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanha uskonnonopettajani hukkui veneen kaaduttua, vaikka yksikään uskova ei Raamatun lupauksen mukaan huku?

Vierailija
11.11.2019 |

Kuka on satuillut ja kenelle...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pieni osa uskonnon opettajista on itse uskossa.

Vierailija
2/7 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin uskottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ei lupaa kenellekään immuniteettiä hukkumiskuolemalle, vaan sitä että jos kuolee niin ei huku kadotukseen vaan saa iankaikkisen elämän taivaassa.

Vierailija
4/7 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu ei lupaa kenellekään immuniteettiä hukkumiskuolemalle, vaan sitä että jos kuolee niin ei huku kadotukseen vaan saa iankaikkisen elämän taivaassa.

Aijaa, sit menee liian vaikeeks.

Vierailija
5/7 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät osaa ajatella rationaalisesti ja loogisesti. :-D

Vierailija
6/7 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut uskonnonopettajat on tosiaan ateisteja itse, ovat valmistuneet esim. uskonnontutkimuksen laitokselta, joka on täysin ateistinen paikka. Jotkut Humanisteja, jotkut sitten teologeja, muttei sekään takaa omaa uskoa. Ammatti ei sano uskosta paljoa.

Vierailija
7/7 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotkut uskonnonopettajat on tosiaan ateisteja itse, ovat valmistuneet esim. uskonnontutkimuksen laitokselta, joka on täysin ateistinen paikka. Jotkut Humanisteja, jotkut sitten teologeja, muttei sekään takaa omaa uskoa. Ammatti ei sano uskosta paljoa.

Älähdä tästä uskonvahti Orpo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän