Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko tämä teistä jännittävää?

Vierailija
11.11.2019 |

Naiset, herättääkö teissä mitään tunteita se, jos tiedätte jonkun kaverinne miehellä olevan ison peniksen? Itse tiedän, että yhden parhaista kavereistani uudella miehellä on todella iso (kerran viime kesänä näin vilaukselta uintireissulla ja oli paljon paksumpi kuin kellään olen nähnyt edes erektiossa) ja pakko myöntää, että kyllähän tuo on jopa aika jännittävää (niin lapsellista kuin se ehkä onkin)! Sinänsä outoa, kun tämä kaveri ei ole asiasta mitään maininnut, vaikka muuten kaikesta puhutaankin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt, minkä kokosia vehkeitä kavereillani tai kavereiden miehillä on. Ei näe siinä mitään jännittävää.

Vierailija
2/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniskompleksi iski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana, eli n. kaksvitosena kun olimme miesystäväni perheen mökillä, ja silloisen naispuolisen kaverin silloinen miesystävä vilautti minulle, olivat käyneet mieheni kanssa saunassa. Me naiset käytiin aiemmin. 

Hänellä oli pyyhe yllään ja levitti haarojaan hetkeksi. Istui edessäni. Hänellä oli valtava! Hän huomasi miten kiimaisena katsoin pitkään, ja punastuin kuin pikkutyttö kun tajusin tuijottaneeni. Miesystäväni ei onneksi huomannut mitään.

Myöhemmin illalla halasi minua ohimennen kun muut eivät huomanneet ja kuiskasi korvaani että "se on 20-senttinen kovana" ja "sulla on muuten täydelliset isot rinnat, olin ulkona ja huomasin kun tulitte saunasta ja sun pyyhe tipahti vähän matkaa ja näin ne, ja kovetuin".

Hävetti kun olin huomaamattani vilauttanut. Silti tuo oli hiton kiihottava tilanne, onnistuin pitämään pokan ja hymyilin vaan viattomana.

Tajusin tuolloin ettei kaverini valehdellut yhtään kun oli sanonut tuosta miesystävästään että sillä on iso mela ja antaa sellaiset kyydit hänelle että hänen tekee mieli vain huutaa ja että on ensimmäinen mies jonka kanssa saanut orgasmeja! Olin kateellinen.

Vierailija
4/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei :D Kavereillani ei ole pantavia miehiä eli ei kiinnosta niiden kullit, eikä iso penis muutenkaan kiehdo (olen kokenut, ei sopinu mulle).

Vierailija
5/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän isolla mitään tee aina tiellä ja sattuu ja b rappuun on turha tarjotella kun perse repeää

Vierailija
6/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kavereiden miesten penisten kokoja, mutta nyt kun asiasta mainitsit niin kieltämättä alkoi kiinnostaa :P

Vierailija
7/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni on täydellisen kokoinen mela, että mitään muuta en halua enkä kaipaa. Muiden miesten melat eivät kiinnosta pätkän vertaa. Ken onni on, se onnen kätkeköön on vanha sanonta. Mieheni melan koosta en ikinä kertoisi kenellekään ystävättärelleni. Se on minun oma salaisuuteni.

Vierailija
8/15 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seitsemän naisen porukka. Kaikki on kertoneet omien miestensä kullien koot. Yhdellä on iso. Ja ei kyllä hetkauta mihinkään suuntaan, vaikka muuten mukava mies onkin.

Vierailija
9/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorempana, eli n. kaksvitosena kun olimme miesystäväni perheen mökillä, ja silloisen naispuolisen kaverin silloinen miesystävä vilautti minulle, olivat käyneet mieheni kanssa saunassa. Me naiset käytiin aiemmin. 

Hänellä oli pyyhe yllään ja levitti haarojaan hetkeksi. Istui edessäni. Hänellä oli valtava! Hän huomasi miten kiimaisena katsoin pitkään, ja punastuin kuin pikkutyttö kun tajusin tuijottaneeni. Miesystäväni ei onneksi huomannut mitään.

Myöhemmin illalla halasi minua ohimennen kun muut eivät huomanneet ja kuiskasi korvaani että "se on 20-senttinen kovana" ja "sulla on muuten täydelliset isot rinnat, olin ulkona ja huomasin kun tulitte saunasta ja sun pyyhe tipahti vähän matkaa ja näin ne, ja kovetuin".

Hävetti kun olin huomaamattani vilauttanut. Silti tuo oli hiton kiihottava tilanne, onnistuin pitämään pokan ja hymyilin vaan viattomana.

Tajusin tuolloin ettei kaverini valehdellut yhtään kun oli sanonut tuosta miesystävästään että sillä on iso mela ja antaa sellaiset kyydit hänelle että hänen tekee mieli vain huutaa ja että on ensimmäinen mies jonka kanssa saanut orgasmeja! Olin kateellinen.

Mulla käynyt noin, ystävättären mies availi pyyhettä minun kasvojen edessä silleen "vahingossa" kun olivat käyneet miesporukalla saunassa ja hänellä oli mielestäni puoliksi seisova kalu. Mahtavan muotoinen, värinen ja kokoinen. Törkeää kiusata naista tolleen, ihan kuin heiluttaisi isoa jäätelötötteröä lapsen suun edessä ja sanoisi ettet sä tätä saa! :-/

Vierailija
10/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaan AP, nyt en pysty ajattelemaan muuta kuin naispuolisten kavereideni miesten penisten kokoja, tämän ketjun luettuani.......

Vierailija
11/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kavereiden miehillä on aina paremmat varusteet kuin omalla miehellä? Miksi minä saan kaikki sintit ja muut kerää isoimmat vonkaleet päältä?!?!? Arggg!

Vierailija
12/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas samaa peniksen koosta utelua muka naisena. Ties kuinka mones aloitus tämä on jo...

M41

Vierailija
13/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas samaa peniksen koosta utelua muka naisena. Ties kuinka mones aloitus tämä on jo...

M41

Minä olen nainen ja voisin jutella peniksistä vaikka päivät pitkät :) ;P

Vierailija
14/15 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se heteronainen joka väittää ettei miehen peniksen koolla ole väliä, valehtelee silmät päästään!

Näin se vaan menee

https://dok7xy59qfw9h.cloudfront.net/164/510/324/-159996997-1t49phm-c8a…

Vierailija
15/15 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävättäristä kertonut jälkikäteen että sillä hänen ex-miehellä oli valtavan iso.

Muuten emme ole miestemme kaluista jutelleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä