Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulailulla timmi vyötärö?

Vierailija
11.11.2019 |

Nih? Käykö painollisella vanteella treenistä? Muutama vuosi sitten kokeilinkin, mutta sen pyörittäminen ei tuntunut yhtään missään. Ja joo, harrastan liikuntaa säännöllisesti. Nyt vaan nuo ylimääräiset vauvamakkarat on alkaneet häiritsemään. Kertokaa kokemuksia? Pelkkä kävely tai hölkkä tai vatsalihastreeni ei sulata noita makkaroita ja hermo palaa, vaan ei läski.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tässä taas tämä keskustelu, kun jankkaajavinkuja sai aamukaljansa ja saapui purkamaan pahaa oloaan muihin.

Tsempit kaikille, jotka tekee mitä vaan muuta kuin istuu perseellään ja kiusaa muita.

AP

Vierailija
42/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tässä taas tämä keskustelu, kun jankkaajavinkuja sai aamukaljansa ja saapui purkamaan pahaa oloaan muihin.

Tsempit kaikille, jotka tekee mitä vaan muuta kuin istuu perseellään ja kiusaa muita.

AP

Minusta tämä oli hyvä ja innostava keskustelu. Kiitos aloituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöriikö se ylipainoisella jolla on ihan kunnon vatsa?

Pyörii ainakin tämän pullukan ympärillä. Opetteluun meni aikaa, eli eka viikolla tipahteli koko ajan, toka viikolla pysyi 10 pyörähdystä ja nyt menee jo ehkä minuutin....

Vierailija
44/46 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei niinkään laihdutus/vyötärön kaventumis tavoitteita ole (olen hoikka), mutta kyllä hulailu on tehnyt vatsasta "timmimmän" ja jenkkakahvat on pienentyneet... Musta tuntuu, että hulailulla on vaikutusta myös lantionpohjan lihaksistoon.

Vierailija
45/46 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin siis 2 kg vanteen, koska tiedän vanhan tasoni. Olen nyt pyörittänyt 15 min pvä vanteen saavuttua. Eilen pystyin ekaa kertaa tekemään viimeiset minuutit tehostettuna, eli pyöritin kovalla vauhdilla. Mustelma on vas. lonkkaluun yllä, vatsa on myös hitusen arka, myös syvemmältä. Eli kyllä se jotain tekee, vaikka vatsalihakset olisivatkin entuudestaan ainakin kohtalaisella tai hyvällä tasolla.

Aion jatkaa ja varioida hommaa, mielenkiintoinen ihmiskoe itseni kanssa. Mahdanko koskaan oppi pyörittämään toiseen suuntaan. Se on niin tuskastuttavaa ja sen kautta luulen pystyväni samaistumaan niihin tuntemuksiin, kun hulailu ei meinaa sujua ollenkaan. Toispuoleinen olen kyllä ollut aina. Kokeilkaa siis molempiin suuntiin myös, jos sillä aukeaisi tuo pyörittämisen vaikeus. Täältä tähän, saa hyökätä ;)

Vierailija
46/46 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih, ylläoleva kommentti 46 siis minun, ap:n.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi