Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulailulla timmi vyötärö?

Vierailija
11.11.2019 |

Nih? Käykö painollisella vanteella treenistä? Muutama vuosi sitten kokeilinkin, mutta sen pyörittäminen ei tuntunut yhtään missään. Ja joo, harrastan liikuntaa säännöllisesti. Nyt vaan nuo ylimääräiset vauvamakkarat on alkaneet häiritsemään. Kertokaa kokemuksia? Pelkkä kävely tai hölkkä tai vatsalihastreeni ei sulata noita makkaroita ja hermo palaa, vaan ei läski.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii päivittäin käytettynä. Uuma on kapoisempi ja jossain vaiheessa pidin kuukauden testin et pidin vatsalihakset timminä vain hulailulla, normaalisti myös lankutan ja treenaan vatsoja muutenkin päivittäin ja kunto on hyvä. Ruokavalio tosin on tärkeä!

Jos taukoja on ollut niin voi tehdä kipeää alkuun.

Jos se ei tunnu missään niin lisää vauhtia ja painoa. Mä ainakin saan hien pintaan.

Aloitin joskus 1,2 kilon vanteella ja nyt pyörittelen kahta 1,8 kilon vannetta yhtäaikaa, kolmas ei enää meinaa pysyä ja se on jo tosi haasteellista.

Vielä kun jaksais käyttää kunnon korsettia päivittäin, nuorempana käytin 8-10 h/päivä, vyötärö oli keijukaismainen.

Hauskaa liikuntaa :)

Vierailija
22/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ruokavalio ja liikunta ei nyt oo sulattanut jenkkakahvoja täysin, mikä onkin eka kerta elämässä. Sen takia kaipais jtn lisäboostia just vyötäröön ja lantioon.

Katsotaan, koitan muistaa raportoida jos mitään tehoa huomaan. Skeptikko olen, mutta myös hurahtelen tämmöisiä kokeilemaan.

AP

Sitten pitää tehdä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriikö se ylipainoisella jolla on ihan kunnon vatsa?

Vierailija
24/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulailu tehoaa syviin vatsalihaksiin ja sitä kautta pienentää vyöräröä. Jos syvät vatsalihakset on jo hyvässä kuosissa, niin hulailulla tuskin saavuttaa kauheasti. Monella ne ei ole. Itse pidän hulailun etuna sitä, että sillä on "helppo" treenata juuri niitä syviä lihaksia. Perinteiset vatsarutistukset ym. tulee helposti tehtyä muilla lihaksilla. Auttaa myös todella hyvin istumatyöläisen selkäongelmiin, mutta en minä sitä minään varsinaisena liikuntana pidä :).

Vierailija
25/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen sanottiin että rasvaa ei voi polttaa vain yhdestä kohdasta. Sekö ei sitten pidäkään paikkaansa?

Vierailija
26/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ennen sanottiin että rasvaa ei voi polttaa vain yhdestä kohdasta. Sekö ei sitten pidäkään paikkaansa?

Pitää tietenkin. Hulailulla aktivoidaan lihaksia jotka kiristävät sitä sisäistä korsettia. Ei se rasvaa polta paikallisesti.

Vierailija
27/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan katkera täällä sabotoi kaikkia tai monia keskusteluita. On kyllä tavallisen ikävä asenne tällä vakiovinkujalla.

AP

Vierailija
28/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aluksi pukea vaikka pari vartalonmyötäistä paitaa päällekkäin, niin ei tule mustelmia niin helposti. Kun vanne meinaa pudota, menee alaspäin, niin kiihdytän pyöritys nopeutta. Haara-asento alussa auttaa asiaa.

Minulla senttejä lähtenyt vain muutama, mutta lihakset selkeesti kehittyneet, tulleet näkyviin.

Vierailija
29/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon saanut poltettua rasvaa vatsasta, koska muualla sitä ei juurikaan ole niin on lähtenyt vatsasta.

Vierailija
30/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii päivittäin käytettynä. Uuma on kapoisempi ja jossain vaiheessa pidin kuukauden testin et pidin vatsalihakset timminä vain hulailulla, normaalisti myös lankutan ja treenaan vatsoja muutenkin päivittäin ja kunto on hyvä. Ruokavalio tosin on tärkeä!

Jos se ei tunnu missään niin lisää vauhtia ja painoa. Mä ainakin saan hien pintaan.

Aloitin joskus 1,2 kilon vanteella ja nyt pyörittelen kahta 1,8 kilon vannetta yhtäaikaa, kolmas ei enää meinaa pysyä ja se on jo tosi haasteellista.

Vielä kun jaksais käyttää kunnon korsettia päivittäin, nuorempana käytin 8-10 h/päivä, vyötärö oli keijukaismainen.

Mikä on se ”vitsi” siinä, että painava parempi? Vai onko? Kuluttaako siis energiaa enemmän vai mitä.

Vierailija
31/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää tietenkin. Hulailulla aktivoidaan lihaksia jotka kiristävät sitä sisäistä korsettia. Ei se rasvaa polta paikallisesti.

Miten vyötärön kapeneminen sitten vähentää sisäelinrasvaa? Kun kerran on suositukset mitä vyötärönympärys saisi naisilla ja miehillä olla, niin jos se onkin vain vatsalihasten kunnosta kiinni?

Vierailija
32/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vyötärön kapeneminen sitten vähentää sisäelinrasvaa? Kun kerran on suositukset mitä vyötärönympärys saisi naisilla ja miehillä olla, niin jos se onkin vain vatsalihasten kunnosta kiinni?

Hulailu polttaa sitä rasvaa kaikkialta, myös sieltä sisäelimistä. Vatsalihasten kehittyminen myös polttaa jo itsessään rasvaa.

Vierailija
33/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se ”vitsi” siinä, että painava parempi? Vai onko? Kuluttaako siis energiaa enemmän vai mitä.

Että 5kg painoa ei anna vastusta lihaksille enempää kun 500 grammaa? Kokeile vaikka helpolla hauiskäännöllä. Sama se on vatsalihaksilla.

Jos aikoisi tuon 5 kg esim saada pyörimään lauteilla niin kyllä se vaatii lihasvoimaa ja koordinaatiota

Esim lankutettaessa lisäpainoa voi lisätä selän päälle -> enemmän vastusta, enemmän tuloksia.

Vierailija
34/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanne, mutten millään opi pyörittämään sitä! Noloa, kun en vaan opi :(

Mulla sama tilanne. Pari kierrosta pysyy ylhäällä, sitten vanne putoaa. Mutta harjoittelu jatkuu...

(kyseessä noin 1kg vanne nystyillä).

Vierailija
35/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ainakin hyvältä.

Tuosta löytyy myös hc versio lexi bellen kanssa.

Vierailija
36/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää..

Syökää vähemmän ja käyttäkää normaalisti enemmän lihaksia.

Loppuelämänne.

Suomalaiset naiset,nyt järki käteen.

Vierailija
37/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pysymään hulan jännittäessäni vatsalihaksia kauemmin, jos en jännitä, vanne tippuu nopeasti. 7-vuotiaalla laihalla pojalla ei ole ongelmia pyörittämisessä eikä laihalla miehellä. Olen siinä uskossa, että jos on vatsaa, pyörittäminen on vaikeaa, vai miten te isomahaiset saatte vanteen pyörimään?

Vierailija
38/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vyötärön saa vaikka huilailemalla, jos syö oikein :)

Vierailija
39/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanne, mutten millään opi pyörittämään sitä! Noloa, kun en vaan opi :(

Mulla sama tilanne. Pari kierrosta pysyy ylhäällä, sitten vanne putoaa. Mutta harjoittelu jatkuu...

(kyseessä noin 1kg vanne nystyillä).

Pysyy alkuvauhdin ja sitten tippuu? Itse annoin aluksi liian kovan vauhdin ja yritin pyörittää liian nopealla tempolla. Oli vaan pakko antaa vanne pois, koska SI-nivel menee liian jumiin. Hyvin kyllä lähti vyötärö kaventumaan.

Vierailija
40/46 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulailun tehokkuus riippuu siitä, miten sitä tekee. Jos on hyvä tekniikka ja rennosti vain pyörittelee, niin eihän se juuri mitään vaikuta. Mutta jos pyrkii tekemään niin nopeasti ja voimakkaasti kuin vain pystyy ja samalla sen 20-30min koko ajan pitää korsettilihaksia tiukkana, niin kyllä se ihan treenistä käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan